НОРМАТИВНА СКЛАДОВА
Анотація навчальної дисципліни
Керівництво по вивченню дисципліни
Критерії та шкала оцінювання
НАВЧАЛЬНА СКЛАДОВА
Теорія
1. Передумови виникнення навчання на відстані
2. Аналіз дистанційного навчання
3. Форми організації дистанційного навчання
4. Типи комп'ютерних програм навчального призначення
5. Вимоги до електронних навчальних програм
6. Засоби та методи електронного навчання
7. Психофізіологія та теорії навчання людини
8. Дидактичні вимоги до електронних навчальних матеріалів
9. Технологія розробки навчального курсу (продовження)
10. Оцінка якості навчальних програм
11. Використання технологій мультимедіа в навчальному курсі
12. Авторські права та захист інтелектуальної власності
13. Освітні стандарти для електронних навчальних систем
14. Огляд систем управління знаннями
Лабораторний практикум
ЛР № 1 Опис роботи програмного засобу Camtasia Studio
ЛР № 2 Редагування відео за допомогою Camtasia Studio
ЛР № 3 Запуск та налаштування додатку Adobe Captivate
ЛР № 4 Редагування проекту Adobe Captivate
ЛР № 5 Публікація проекту в Adobe Captivate
ЛР № 6 Створення тестів за допомогою Adobe Captivate
ЛР № 7 Огляд програмних засобів для створення та проведення автоматизованого тестового контролю
ЛР № 8 Використання програми Forge Converters для представлення навчального матеріалу
ЛР № 9 Створення автозавантажувального меню за допомогою програмного засобу AutoPlay Media Studio
ЛР № 10 Технологія створення мультимедійної та flash-презентації
ЛР № 11 Огляд програмних засобів для створення on-line презентацій
ЛР № 12 Використання інтелект-карт в інженерній та педагогічній діяльності
КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
Тестові завдання для самоконтролю знань
Перелік питань для самоконтролю
Методичні рекомендації до виконання курсової роботи
Перелік рекомендованої літератури