Анотація навчальної дисципліни

 

Дисципліна «Комп’ютерні технології в навчальному процесі» розглядає питання використання програмних продуктів для створення електронних освітніх ресурсів, методологічні та технологічні аспекти створення електронних засобів навчального призначення (електронні навчальні підручники/посібники/довідники/керівництва користувача, депозитарії електронних ресурсів, віртуальні лабораторні практикуми, навчальні тренажери, відеоуроки, автоматизовані системи контролю знань (тестування), мультимедійні/flash/онлайн презентації, інтерактивні завдання і т.п.).

 

В результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:

·                     сучасний стан розвитку і перспективні напрямки впровадження комп'ютерних технологій в навчальний процес;

·                     основні характеристики комп’ютерних технологій;

·                     принципи створення дидактичних матеріалів для викладання предметів із застосуванням ІКТ;

·                     методики створення дидактичних матеріалів для викладання предметів із застосуванням ІКТ;

·                     методики проведення занять із застосуванням ІКТ;

·                     можливості використання Internet-сервісів для створення електронних освітніх ресурсів;

·                     принципи використання SCORM та інших міжнародних стандартів у галузі ІКТ,

·                     методи статистичної обробки результатів контролю знань та визначення якості тестів.

 

В результаті вивчення дисципліни студенти повинні вміти проектувати та створювати:

·                     навчально-методичні ЕОР: загальна інформація про навчальну дисципліну: робоча програма, критерії оцінювання, друковані та Інтернет-джерела, глосарій, новини курсу, графік відеолекцій, консультацій;

·                     навчальні ЕОР: електронні підручники та навчальні посібники, електронний конспект лекцій, мультимедійні презентації лекцій, список друкованих та Інтернет-джерел, аудіо-, відео, анімаційні навчальні ресурси, комп’ютерні моделі тощо;

·                     діяльнісні ЕОР: завдання для виконання практичних, семінарських, лабораторних робіт (зміст, методичні вказівки щодо їх виконання, список індивідуальних завдань, форма подання результатів виконання, критерії оцінювання); завдання для самостійної роботи студентів (теоретичний матеріал, завдання, методичні вказівки щодо їх виконання, список індивідуальних завдань, форма подання результатів виконання), віртуальні лабораторії, комп’ютерні моделі, блоги;

·                     контролюючі ЕОР: засоби системи управління навчальними ресурсами для проведення тестового контролю та ведення обліку успішності студентів (електронний журнал), окремі програмні засоби для проведення тестового контролю знань, банки контрольних питань і завдань з навчальних дисциплін для проведення модульного контролю або підсумкового контролю, що забезпечують контроль якості знань;

·                     комунікаційні ЕОР: засоби системи управління навчальними ресурсами (форуми, чати) або інфокомунікаційні технології для здійснення комунікацій (проведення лекцій, семінарів, консультацій, вебінарів, відеоконференцій тощо) для суб’єктів навчання в синхронному або асинхронному режимах;

·                     допоміжні ЕОР: збірники документів і матеріалів, довідники, покажчики наукової та навчальної літератури, наукові публікації педагогів, матеріали конференцій, електронні довідники, словники, енциклопедії, посилання на додаткові електронні освітні ресурси.