Перелік питань для самоконтролю

 

1. Передумови виникнення навчання на відстані.   

2. Особливості та характерні риси організації дистанційного навчання.

3. Синхронне та асинхронне дистанційне навчання.

4. Основні види занять при дистанційному навчанні.

5. Класифікація електронних освітніх ресурсів.

6. Вимоги до електронних освітніх ресурсів.

7. Теоретична модель педагогічної основи електронного навчання.

8. Засоби електронного навчання.

9. Психофізіологічні особливості людини в умовах навчання з використанням ІКТ.

10. Дидактичні вимоги до електронних навчальних матеріалів.

11. Специфічні дидактичні вимоги до електронних навчальних матеріалів, зумовлені використанням ІКТ.

12. Сценарій розробки електронних освітніх ресурсів.

13. Структура електронних освітніх ресурсів.

14. Педагогічний аспект розробки електронних освітніх ресурсів.

15. Особливості розробки електронних освітніх ресурсів: зміст навчальної програми.

16. Особливості розробки електронних освітніх ресурсів: подання інформації.

17. Особливості розробки електронних освітніх ресурсів: зворотній зв'язок.

18. Особливості розробки електронних освітніх ресурсів: мова та граматика курсу.

19. Особливості розробки електронних освітніх ресурсів: контроль знань.

20. Форми тестових завдань в електронному навчанні.

21. Оцінка якості елекронних освітніх ресурсів.     

22. Використання технологій мультимедіа в електронних освітніх ресурсах: формати подання текстових блоків.

23. Використання технологій мультимедіа в електронних освітніх ресурсах: формати подання аудіо файлів.

24. Використання технологій мультимедіа в електронних освітніх ресурсах: формати подання анімації і цифрового відео.

25. Використання технологій мультимедіа в електронних освітніх ресурсах: формати подання графічної інформації.

26. Освітні стандарти для електронних навчальних систем.     

27. Вільно поширювані LMS\LCMS. Комерційні LMS\LCMS. 

28. Основні напрямки застосування ІКТ в навчальному процесі.

29. Переваги та недоліки електронних освітніх ресурсів у порівнянні з традиційними.

30. Особливості апробації електронних освітніх ресурсів та її результати.

 

Описание: C:\Users\user\Desktop\ЕП_КТНП_2022\EP_KTNP\img\previous.gifОписание: C:\Users\user\Desktop\ЕП_КТНП_2022\EP_KTNP\img\forward.gif