Критерії оцінювання
Специфіка викладання предмету «Організація праці» полягає у використанні трьох видів контролю: поточного,
модульного і підсумкового.
Поточний контроль включає в
себе:
· тестування – така форма контролю дозволяє перевірити підготовку студентів до кожного
заняття і проводиться регулярно;
· опитування (о) – проводиться з метою виявлення вміння студентами оперувати вичитаним викладачем матеріалом, відповідати на додаткові питання, проводиться регулярно на вибірковій основі;
· ділова гра (д) – проводиться з метою формування вмінь і навичок у студентів
практичного спрямування, формування особистісного мислення, вміння приймати
відповідальні та ефективні рішення;
· розв’язування задач (рз) – така форма контролю
дозволяє перевірити знання основних положень заданої теми, формувати логічне
мислення студентів, проводиться на окремих заняттях;
· самостійна робота (ср) – така форма контролю дозволяє виявити вміння чітко, логічно і послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння працювати самостійно;
· контрольна робота (кр) – проводиться з метою отримання загального уявлення про достатність взаємозв’язку „викладач-студент”
з даної дисципліни, а також контролю поточної успішності.
Контроль практичного курсу проводиться після
кожного практичного заняття, написання реферату на вибрану
студентом тему відповідно до його інтересів.
Модульний контроль передбачає рейтингове оцінювання знань, умінь і навичок студентів за окремими змістовими модулями та їх елементами, здійснюється під час виконання контрольної роботи, яка
проводиться у комбінованій формі (відкриті питання, тести, задачі).
Підсумковий контроль проводиться у вигляді екзамену при умові проходження студентом усіх етапів поточного і модульного
контролю.
Розподіл балів, які отримують студенти
Шкала оцінювання: національна та ECTS
Критерії оцінювання знань, умінь і навичок студентів з навчальної
дисципліни при підсумковому контролі необхідно розробляти, виходячи з таких
загальних рекомендацій, за якими виставляти оцінки:
„відмінно” – якщо студент демонструє повні і глибокі знання навчального матеріалу,
достовірний рівень розвитку умінь і навичок, правильне й обґрунтоване
формулювання практичних висновків, уміння приймати необхідні рішення в
нестандартних ситуаціях, вільне володіння науковими термінами, високу
комунікативну культуру;
„добре” – якщо студент виявляє дещо обмежені знання навчального матеріалу, допускає окремі несуттєві помилки та неточності;
„задовільно” – якщо
студент засвоїв основний
навчальний матеріал, володіє необхідними уміннями та навичками для вирішення стандартних завдань, проте, при цьому допускає неточності, не виявляє самостійності суджень, демонструє недоліки комунікативної культури;
„незадовільно” – якщо студент не володіє необхідними знаннями, уміннями, навичками, науковими термінами, демонструє низький рівень комунікативної культури.