ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 1
Тема: Маркетингова товарна політика.
Мета заняття: Здобуття практичних навичок прийняття маркетингових
товарних рішень.
Завдання 1
У минулому році
асортиментний перелік продукції кондитерської фабрики становив А сортів цукерок. Фактично фабрика
випускала Б сортів цукерок. У
поточному році асортиментний перелік продукції становив В сортів цукерок, а фактичний випуск складав Г сортів цукерок. Визначити коефіцієнт повноти асортименту
кондитерської фабрики у минулому та поточному роках та зробіть висновок.
ВАРІАНТ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
А |
100 |
150 |
200 |
250 |
300 |
Б |
80 |
128 |
155 |
192 |
234 |
В |
110 |
160 |
170 |
280 |
310 |
Г |
82 |
144 |
148 |
196 |
218 |
Завдання 2
Кількість
різновидів товарів, передбачених товарним асортиментом роздрібного магазину
становить А різновидів товарів.
Протягом поточного року було проведено Б
перевірок фактичної наявності різновидів товарів. Внаслідок проведених
перевірок, загальна кількість різновидів товарів, що були відсутні у магазині
під час перевірки, становила В
різновидів товарів. Визначити коефіцієнт стійкості (стабільності) асортименту
роздрібного магазину.
ВАРІАНТ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
А |
450 |
400 |
350 |
300 |
250 |
Б |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
В |
120 |
130 |
140 |
150 |
160 |
Завдання 3
Кількість
різновидів товарів, передбачених товарним асортиментом роздрібного магазину
становить А різновидів товарів. Під
час проведення перевірок була виявлена така фактична кількість різновидів
товарів: січень – Б різновидів,
травень – В різновидів, липень – Г різновидів, вересень – Д різновидів, листопад – Е різновидів. Визначити коефіцієнт
стійкості (стабільності) асортименту роздрібного магазину.
ВАРІАНТ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
А |
300 |
400 |
500 |
600 |
700 |
Б |
210 |
324 |
415 |
512 |
634 |
В |
188 |
311 |
438 |
534 |
642 |
Г |
196 |
367 |
407 |
497 |
650 |
Д |
235 |
355 |
382 |
469 |
618 |
Е |
241 |
349 |
426 |
521 |
649 |
Завдання 4
Фірма
«Електроніка» випускала радіоприймачі «Електрон» за ціною А грн. за одиницю. Обсяг продажу становив Б одиниць продукції за рік. Фірма вирішила вийти на нові сегменти
ринку та випустити нові модифікації товару – радіоприймач «Електрон FМ» за ціною В грн. за одиницю та радіоприймач «Електрон Стерео» за ціною Г грн. за одиницю.
Обсяги продажу кожного з продуктів після впровадження новинок становили:
«Електрон» - Д шт., «Електрон FM» - Е шт., «Електрон Стерео» - Ж шт. Витрати на
впровадження на ринок нових видів продукції та її рекламу становили З грн. Обчислити ефекти участі та
заміни при впровадженні новинок і встановити, чи вигідний підприємству вихід на
нові сегменти ринку.
Варіант |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
А |
120 |
85 |
96 |
74 |
56 |
Б |
15400 |
24300 |
58100 |
16900 |
23700 |
В |
65 |
42 |
47 |
36 |
24 |
Г |
154 |
105 |
124 |
95 |
76 |
Д |
11200 |
10700 |
32300 |
10800 |
14100 |
Е |
4100 |
3200 |
5400 |
4600 |
6100 |
Ж |
3100 |
6800 |
13200 |
6100 |
9800 |
З |
54000 |
27000 |
68000 |
78000 |
74000 |