СПИСОК
ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Балабанова Л.В. Маркетинг: підручник. – 2-ге вид., перероб і доп. / Л.В.
Балабанова. – К.: Знання-Прес, 2004. – 645 с
2. Балабанова Л.В. Маркетинговий аудит системи збуту./ Л.В. Балабанова,
А.В. Балабанець. – К.: ВД «Професіонал», 2004. – 224 с
3. Біловодська О.А. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. / О.А. Біловодська. – К., 2011. - 495с.
4. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник / С.С. Гаркавенко. – 5-те вид. доп.
- К.: Лібра, 2007.– 720 с
5. Гірченко Т.Д. Маркетинг: Навчальний посібник. / Т.Д. Гірченко,
О.В. Дубовик. – К.: «Фірма «ІНКОС», Центр навчальної літератури, 2007. –
255 с
6. Заборська Н. К. Основи логістики: навчальний посібник /
Н. К. Заборська, Л. Е. Жуковська – Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011.
– 215 с.
7. Ілляшенко С.С. Маркетинг для магістрів: навчальний посібник / за заг.
ред. д.е.н., проф. С.С. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга»,
2007. – 928с.
8. Крикавський Є. В. Логістика. Основи теорії : підручник /
Є. В. Крикавський. — Л.: Національний університет "Львівська
політехніка" (Інформаційно-видавничий центр "Інтелекте"
Інституту післядипломної освіти), "Інтелект-Захід", 2004. - 416 с.
9. Крикавський
Є. В. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник /
Є. В. Крикавський, І.О. Дейнега, О.В. Дейнега, І.Ф. Лорві:
Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 380 с. – (Серія Світ маркетингу та
логістики». – Вип.8).
10. Крикавський Є.В. Маркетингова політика розподілу: навч. посібник / Є.В.
Крикавський, Н.С. Косар, А. Чубала. – 2-ге вид., зі змінами. – Львів:
Видавнитво Львівської політехніки, 2012. – 260 с.
11. Маркетинг: підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова,
Є.В. Крикавський та ін., за ред. А.О. Старостіної. – К.: Знання, 2009. – 1070 с.
12. Морохова В.О. Маркетинговий аналіз: навчальний посібник /
В.О. Морохова, О.В. Бойко, Н.В. Герасимяк. – Луцьк: РВВ ЛНТУ, 2011. –
340 с.
13.
Окландер М. А. Логістика : навч. посібник / М. А.
Окландер. – К.: Зовнішня торгівля, 2005. – 234 с.
14. Сухорська У.Р.
Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / Сухорська У.Р., Щербань В.М. –
Л. : Вид-во Львів. комерц. акад., 2015. – 383 с.
15. Щербак В.Г.
Маркетингова політика розподілення : підруч. для вищ. навч. закл. / В. Г.
Щербак. – Х. : ІНЖЕК, 2010. – 225 с