Форма № Н - 3.04
__________________Луцький
національний технічний університет________________
(повне найменування
вищого навчального закладу)
Кафедра_____________ маркетингу____________________
ЗАТВЕРДЖУЮ
Завідувач
кафедри____________В.О. Морохова
« »__________________ 2017 року
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
МПП 1. «СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ»
шифр і назва навчальної дисципліни
спеціальності: 075 "Маркетинг"
(шифр і
назва спеціальності)
(назва
спеціалізації)
Факультет бізнесу
(назва
факультету)
2017 –
2018 навчальний рік
Робоча
програма з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальностей 075
"Маркетинг".
Розробник:
Ковальчук О.В., к.е.н., доцент кафедри маркетингу.
Робочу
програму схвалено на засіданні кафедри маркетингу
Протокол № від _____________________ 2017 року
Завідувач кафедри маркетингу
_____________ В.О. Морохова
Перезатверджено:
Протокол від «____» _____________ 201__ року № ____
Завідувач кафедри маркетингу
_____________ В.О. Морохова
Протокол від «____» _____________ 201__ року № ____
Завідувач кафедри маркетингу
_____________
Протокол від «____» _____________ 201__ року № ____
Завідувач кафедри маркетингу
_____________
Протокол від «____» _____________ 201__ року № ____
Завідувач кафедри маркетингу
_____________
Ó к.е.н., доц.
Ковальчук О.В.,
Ó Луцький НТУ, 2017 рік
1.
Опис навчальної дисципліни
Найменування
показників |
Галузь
знань, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика
навчальної дисципліни |
||
денна
форма навчання |
заочна
форма навчання |
|||
Кількість кредитів – 4 |
Галузь
знань: 07 " Управління та адміністрування" |
Нормативна |
||
Спеціальність 075 „Маркетинг” |
||||
Модулів – 2 |
Рік
підготовки: |
|||
Змістових модулів (тем) – 10 |
5-й |
5-й |
||
Семестр |
||||
Курсовий проект |
9-й |
9-й |
||
Загальна кількість годин – 120 |
Лекції |
|||
Тижневих годин для денної форми
навчання: - аудиторних – 4 - самостійної роботи студента – 4 |
Освітньо-кваліфікаційний
рівень: магістр |
30 год. |
4 год. |
|
Практичні |
||||
30 год. |
2 год. |
|||
Самостійна
робота |
||||
40 год. |
94 год. |
|||
Курсовий
проект |
||||
20 |
20 |
|||
Вид
контролю: екзамен |
Примітка: співвідношення кількості годин аудиторних занять до
самостійної і індивідуальної роботи становить:
для
денної форми навчання – 1,0;
для
заочної форми навчання – 0,13.
2. Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою вивчення дисципліни є формування
системи теоретичних знань з маркетингових стратегій і практичних навичок
управління стратегічною маркетинговою діяльністю підприємства.
Завданням навчальної дисципліни є вивчення сутності і сфери стратегічного
маркетингу, змісту маркетингового середовища та його впливу на стратегічну
діяльність підприємства; набуття вмінь маркетингового стратегічного аналізу і
проектування маркетингових стратегій.
У процесі навчання студент
має здобути знання про:
- суть і принципи стратегічного
маркетингу, його місце та роль у системі управління та планування маркетингу;
- елементи та види маркетингових
стратегій;
- методологію маркетингового стратегічного
планування;
-
маркетингове управління
портфелем бізнесу фірми.
Після
вивчення дисципліни студент повинен уміти:
- діагностувати маркетингове середовище
підприємства;
- проводити оцінювання ринкової
кон’юнктури;
- визначати конкурентні переваги ;
- приймати обґрунтовані управлінські
рішення, спрямовані на посилення конкурентних позицій;
- розробляти оптимальні маркетингові
стратегії для підприємств.
3. Програма навчальної дисципліни
Модуль 1
Тема 1. Сутність
і сфера стратегічного маркетингу
Місце
стратегічного маркетингу в структурі стратегічного управління фірмою та
маркетингом. Основні категорії стратегічного маркетингу. Елементи та види
маркетингових стратегій. Класифікація маркетингових стратегій. Маркетингове стратегічне
планування.
Тема
2. Аналіз маркетингового середовища
Сутність і склад маркетингового середовища. Методи
аналізу маркетингового середовища. Етапи аналізу маркетингового середовища.
Фактори маркетингового макросередовища. Фактори маркетингового мікросередовища.
Фактори маркетингового макросередовища. Фактори маркетингового мікросередовища
Маркетингові можливості та загрози. Аналіз сильних та слабких сторін фірми,
маркетингових можливостей та загроз (SWOT аналіз). Різновиди конкурентних
переваг.
Тема
3. Маркетингова стратегія сегментації
Маркетинг і задоволення потреб. Виникнення, сутність і
зміст STP-маркетингу. Аналіз потреб за допомогою сегментації ринку. Фактори та
критерії сегментації. Принципи ефективної сегментації. Методи прогнозування
попиту.
Тема
4. Формування і вибір цільових сегментів ринку
Стратегії недиференційованого,
диференційованого та концентрованого маркетингу. Оцінка сегментів у процесі
вибору цільових сегментів. Маркетингові стратегії вибору цільового ринку.
Стратегії односегментної концентрації і повного
охоплення ринку. Стратегії товарної, сегментної і селективної спеціалізації.
Тема
5. Маркетингові стратегії росту
Сутність і класифікація маркетингових стратегій росту.
Маркетингові стратегії інтенсивною росту. Стратегії глибокого проникнення на
ринок та розвитку ринку. Маркетингові стратегії інтегративного росту.
Порівняльна характеристика маркетингових стратегій за матрицею Ансоффа. Практична значущість матриці Ансоффа.
Франчайзингова система. Маркетингові стратегії інтенсивного росту. Пряма
інтеграція, зворотна інтеграція, вертикальна інтеграція, горизонтальна
інтеграція.
Модуль 2
Тема
6. Маркетингові стратегії диверсифікації
Маркетингові стратегії диверсифікації. Концентрична
(вертикальна) диверсифікація, горизонтальна диверсифікація, конгломеративна
диверсифікація. Стратегії диверсифікації в різних галузях діяльності.
Тема
7. Маркетингове управління портфелем бізнесу фірми
Сутність маркетингового управління
портфелем бізнесу фірми. Стратегічна модель Портера. Матриця Бостонської
консультативної групи (матриця росту). Матриця "Мак Кінсі
— Дженерал Електрик" (матриця привабливості
ринку)
Тема
8. Визначення конкурентних переваг підприємства
Сутність
конкурентних переваг. Структура конкурентних переваг. Аналіз конкурентних ситуацій. Методи обґрунтування конкурентних
переваг.
Тема
9. Маркетингові стратегії диференціації і позиціонування
Маркетингові стратегії диференціації.
Приклади практичного застосування стратегії диференціації. Позиціонування
товару. Маркетингові стратегії позиціонування. Особливості побудови позиційної
схеми для різних продуктових груп.
Тема
10. Маркетингові конкурентні стратегії
Сутність і класифікація маркетингових конкурентних
стратегій. Різновиди конкурентних позицій фірми (за А.Літлом).
Класифікація конкурентних стратегій за М.Портером та Ф.Котлером.Маркетингові стратегії ринкового лідера.
Маркетингові стратегії челенджерів. Маркетингові
стратегії послідовників. Маркетингові стратегії нішерів
4. Структура навчальної дисципліни
Назви
змістових модулів і тем |
Кількість
годин |
||||||||||||||||
Денна
форма |
Заочна
форма |
||||||||||||||||
усього |
у тому
числі |
усього |
у тому
числі |
||||||||||||||
л |
п |
с.р. |
к.п. |
л |
п |
с.р. |
к.п. |
||||||||||
Модуль
1 |
|||||||||||||||||
Тема 1. Сутність і сфера стратегічного маркетингу |
8 |
2 |
2 |
4 |
|
10 |
1 |
- |
9 |
|
|||||||
Тема 2. Аналіз маркетингового середовища |
16 |
6 |
6 |
4 |
|
10 |
|
1 |
9 |
|
|||||||
Тема 3. Маркетингова стратегія сегментації |
8 |
2 |
2 |
4 |
|
9 |
|
|
9 |
|
|||||||
Тема 4. Формування і вибір цільових сегментів ринку |
8 |
2 |
2 |
4 |
|
9 |
|
|
9 |
|
|||||||
Тема 5. Маркетингові стратегії росту |
12 |
4 |
4 |
4 |
|
11 |
1 |
1 |
9 |
|
|||||||
Всього за змістовним модулем 1 |
52 |
16 |
16 |
20 |
10 |
49 |
2 |
2 |
45 |
10 |
|||||||
Модуль
2 |
|||||||||||||||||
Тема 6. Маркетингові стратегії диверсифікації |
8 |
2 |
2 |
4 |
|
12 |
|
|
12 |
|
|||||||
Тема
7. Маркетингове управління портфелем бізнесу фірми |
14 |
4 |
6 |
4 |
|
16 |
1 |
|
15 |
|
|||||||
Тема
8. Визначення конкурентних переваг підприємства |
8 |
2 |
2 |
4 |
|
10 |
|
|
10 |
|
|||||||
Тема
9. Маркетингові стратегії диференціації і позиціонування |
10 |
4 |
2 |
4 |
|
12 |
1 |
|
11 |
|
|||||||
Тема
10. Маркетингові конкурентні стратегії |
8 |
2 |
2 |
4 |
|
11 |
|
|
11 |
|
|||||||
Всього за змістовним модулем 2 |
58 |
14 |
14 |
20 |
10 |
71 |
2 |
0 |
59 |
10 |
|||||||
Усього
годин |
120 |
30 |
30 |
40 |
20 |
120 |
4 |
2 |
104 |
20 |
|||||||
5. Теми семінарських занять – не передбачено
програмою дисципліни.
6. Теми практичних занять
№ з/п |
Назва теми |
Кількість годин |
|
Денна форма |
Заочна форма |
||
Модуль 1. |
|||
1 |
Тема 1. Сутність і сфера стратегічного маркетингу 1. Місце стратегічного маркетингу
в структурі управління фірмою та маркетингом 2. Основні категорії стратегічного
маркетингу 3. Елементи та види маркетингових
стратегій 4. Маркетингове стратегічне
планування Опитування,
тестування |
2 |
- |
2 |
Тема 2. Аналіз маркетингового середовища 1. Сутність і склад маркетингового
середовища 2. Етапи аналізу маркетингового
середовища 3. Фактори маркетингового
макросередовища 4. Фактори маркетингового мікросерсдовища 5. Аналіз сильних та слабких
сторін фірми, маркетингових можливостей та загроз (SWOT аналіз) Опитування, тестування,
ситуаційні вправи |
6 |
1 |
3 |
Тема 3.
Маркетингова стратегія сегментації 1. Виникнення,
сутність і зміст STP-маркетингу 2. Фактори
та критерії сегментації. 3. Принципи
ефективної сегментації Опитування, тестування,
ситуаційні вправи |
2 |
1 |
4 |
Тема 4. Формування і вибір цільових сегментів ринку 1.
Стратегії недиференційованого, диференційованого та
концентрованого маркетингу 2.
Оцінка сегментів у процесі вибору цільових сегментів 3.
Маркетингові стратегії вибору цільового ринку Опитування, тестування,
ситуаційні вправи |
2 |
1 |
5 |
Тема 5. Маркетингові стратегії
росту 1. Сутність і класифікація маркетингових стратегій росту 2. Маркетингові стратегії інтенсивною росту 3. Маркетингові
стратегії інтегративного росту 4. Порівняльна
характеристика маркетингових стратегій за матрицею Ансоффа 5. Пряма
інтеграція, зворотна інтеграція, вертикальна інтеграція, горизонтальна
інтеграція. Опитування, тестування,
ситуаційні вправи |
4 |
1 |
Разом за змістовним модулем 1 |
16 |
4 |
|
Модуль 2. |
|||
6 |
Тема 6. Маркетингові стратегії диверсифікації 1. Маркетингові стратегії
диверсифікації 2. Концентрична (вертикальна) диверсифікація,
горизонтальна диверсифікація, конгломеративна
диверсифікація. Опитування, тестування,
ситуаційні вправи |
2 |
- |
7 |
Тема 7. Маркетингове управління портфелем бізнесу фірми 1.
Сутність маркетингового управління портфелем бізнесу фірми. 2. Стратегічна модель Портера. 3. Матриця Бостонської
консультативної групи (матриця росту). 4. Матриця "Мак Кінсі — Дженерал Електрик"
(матриця привабливості ринку). Опитування, тестування,
ситуаційні вправи |
6 |
2 |
8 |
Тема 8. Визначення конкурентних
переваг підприємства 1. Сутність
конкурентних переваг 2. Структура
конкурентних переваг Опитування, тестування,
розв’язування задач, ситуаційні вправи |
2 |
- |
9 |
Тема 9. Маркетингові стратегії диференціації і позиціонування 1.
Маркетингові стратегії диференціації 2.
Маркетингові стратегії позиціонування Опитування, тестування |
2 |
- |
10 |
Тема 10. Маркетингові конкурентні стратегії 1.
Сутність і класифікація маркетингових конкурентних стратегій 2. Маркетингові стратегії
ринкового лідера 3.
Маркетингові стратегії челенджерів 4. Маркетингові стратегії
послідовників 5.
Маркетингові стратегії нішерів Опитування, тестування |
2 |
- |
Разом за змістовним модулем 2 |
14 |
2 |
|
Усього
годин |
30 |
6 |
7.
Теми лабораторних занять –
не передбачено програмою дисципліни.
8. Самостійна робота
№ з/п |
Назва теми |
Кількість годин |
|
Денна форма |
Заочна форма |
||
Модуль 1 |
|||
1 |
Тема 1. Сутність і сфера стратегічного маркетингу Місце стратегічного маркетингу у процесі стратегічного
управління фірмою. Основні категорії стратегічного маркетингу. Класифікація
маркетингових стратегій. Маркетингове стратегічне планування. |
4 |
9 |
2 |
Тема 2.
Аналіз маркетингового
середовища. Методи аналізу маркетингового середовища. Процес
аналізу сильних і слабких позицій фірми. Маркетингові можливості та загрози.
Різновиди конкурентних переваг. |
4 |
9 |
3 |
Тема 3. Маркетингова стратегія сегментації Маркетинг
і задоволення потреб. Аналіз
потреб за допомогою сегментації ринку. Методи прогнозування попиту. |
4 |
8 |
4 |
Тема 4.
Формування і вибір
цільових сегментів ринку Фактори і критерії сегментації. Принципи ефективної
сегментації. Стратегії недиференційованого, диференційованого та
концентрованого маркетингу. Оцінка сегментів у процесі вибору цільових
сегментів. Маркетингові стратегії вибору цільового ринку. Стратегії односегментної концентрації і повного охоплення ринку.
Стратегії товарної, сегментної і селективної спеціалізації. |
4 |
8 |
5 |
Тема 5.
Маркетингові стратегії
росту Практична значущість матриці Ансоффа.
Франчайзингова система. Маркетингові стратегії інтенсивного росту. Стратегії глибокого
проникнення на ринок та розвитку ринку. Стратегія розвитку товару.
Маркетингові стратегії інтегративного росту. Стратегії прямої та зворотної
інтеграції. |
4 |
9 |
Разом за змістовним модулем 1 |
16 |
43 |
|
Модуль 2 |
|||
6 |
Тема 6.
Маркетингові стратегії
диверсифікації Стратегії
диверсифікації в різних галузях діяльності. |
4 |
9 |
7 |
Тема 7.
Маркетингове управління
портфелем бізнесу фірми Стратегічна модель Портера. Матриця Бостонської
консультативної групи (матриця росту). Матриця "Мак Кінсі". |
4 |
8 |
8 |
Тема 8. Визначення конкурентних переваг підприємства Аналіз
конкурентних ситуацій. Методи обґрунтування конкурентних переваг |
4 |
10 |
9 |
Тема 9.
Маркетингові стратегії
диференціації і позиціонування Позиціонування
товару. Особливості побудови
позиційної схеми для різних продуктових груп. Приклади практичного застосування стратегії диференціації. |
4 |
9 |
|
Тема 10. Маркетингові конкурентні стратегії Різновиди
конкурентних позицій фірми (за А.Літлом).
Класифікація конкурентних стратегій за М.Портером
та Ф.Котлером. |
4 |
9 |
Разом за змістовним модулем 2 |
20 |
45 |
|
Усього
годин |
40 |
88 |
Курсовий проект
Курсовий
проект є формою контролю
знань, вироблення вмінь та формування навичок практичної самостійної діяльності
у сфері стратегічного маркетингу. Виконання курсового проекту показує вміння
аналізувати конкретні практичні матеріали, виявляти проблеми, використовувати
наукові положення для їх розв’язання, розробляти заходи, формувати висновки і
пропозиції.
Курсовий проект
на тему: “Формування стратегічного маркетингу підприємства” - 20 години.
Планування
роботи студентів з розробки курсового проекту
Час, на опра-цювання,
год. |
Бібліо- |
Кількість
балів |
Форма контролю |
|
графія |
||||
Вступ,
обґрунтування доцільності стратегічного маркетингового планування, визначення
об’єкта, предмета і цілей дослідження. |
1 |
[1,6,10] |
2 |
поточна перевірка |
Розділ 1. Організаційно-економічна характеристика підприємства. |
2 |
[10,15] |
5 |
поточна перевірка |
Розділ 2. Ситуаційний аналіз. |
4 |
[5, 7, 10, 14] |
6 |
поточна перевірка |
2.1. Ресурси та
комплекс маркетингу підприємства. |
||||
2.2. Аналіз макросередовища |
||||
2.3. Аналіз мікросередовища |
||||
2.4. SWOT-аналіз. |
||||
Розділ 3. Цільові ринки підприємства |
2 |
[10, 17, 18] |
5 |
поточна перевірка |
3.1. Сегментація
ринків |
||||
3.2. Вибір цільових ринків |
||||
3.3. Позиціонування |
||||
Розділ 4. Маркетингові цілі і стратегії. |
2 |
[3, 10, 11, 15] |
7 |
поточна перевірка |
Розділ 5. Стратегічно орієнтовані зміни комплексу маркетингу підприємства. |
3 |
[4, 14, 15] |
7 |
поточна перевірка |
Розділ 6. Організація, бюджет і контроль маркетингу |
4 |
[6,10, 15] |
6 |
поточна перевірка |
Заключення. |
2 |
[10, 11, 12] |
2 |
поточна перевірка |
Всього самостійна робота над підготовкою курсового
проекту |
20 |
|
40 |
|
Захист курсового проекту |
|
|
60 |
|
Разом |
20 |
|
100 |
|
9. Індивідуальні завдання – не
передбачені програмою дисципліни.
10. Методи
навчання
Методами навчання з дисципліни „Стратегічний
маркетинг” є словесні, наочні та практичні.
Словесні методи включають лекції, розповіді та
бесіди по визначених темах навчального курсу.
Наочні методи навчання передбачають постійне
супроводження занять з даної дисципліни ілюстративними та демонстраційними
засобами.
Практичні методи навчання включають: практичну
роботу та вправи (ситуаційного, аналітичного та творчого характеру, графічні,
розрахункові завдання).
11.
Методи контролю
Специфіка
викладання предмету „Стратегічний маркетинг” для студентів
денної форми навчання полягає у використанні трьох видів контролю: поточного,
модульного і підсумкового.
Поточний контроль
включає в себе:
- тестування (т)
– проводиться
регулярно на вибірковій основі і дозволяє перевірити підготовку студентів до кожного заняття;
- розв’язування
задач (рз) – проводиться на окремих заняттях і
дозволяє перевірити знання основних положень заданої теми, формувати логічне
мислення студентів;
- опитування (о)
– проводиться регулярно на вибірковій основі з метою виявлення вміння
студентами оперувати матеріалом, вичитаним викладачем, відповідати на додаткові питання;
- ситуаційні
вправи (св) – проводиться з метою формування
вмінь і навичок у студентів практичного спрямування, формування сучасного мислення,
вміння приймати відповідальні та ефективні рішення;
- самостійна
робота (ср) – дозволяє виявити вміння студента чітко, логічно
і послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння працювати самостійно;
- контрольна
робота (кр) – проводиться з метою отримання
загального уявлення про достатність взаємозв’язку «викладач-студент» з даної
дисципліни, а також контролю та поточної успішності.
Модульний контроль
здійснюється під час виконання контрольної роботи, яка проводиться у формі теоретичних
питань, тестів та практичних завдань і передбачає рейтингову оцінку знань,
умінь і навичок студентів за змістовним модулем та його елементами.
Підсумковий
контроль проводиться у вигляді екзамену при умові проходження студентом усіх
етапів поточного і модульного контролю.
Специфіка
викладання предмету „Стратегічний маркетинг” для студентів
заочної форми навчання полягає у використанні двох видів контролю: поточного та
підсумкового.
Поточний контроль
здійснюється під час консультацій, лекційних і практичних занять, шляхом
перевірки, підготовки питань, ситуаційних та розрахункових завдань сформованих до кожної теми. Мета занять полягає в
тому, щоб виробити у студентів уміння і навики самостійної наукової роботи та
самостійного набуття знань.
Підсумковий
контроль проводиться у
формі екзамену, який передбачає письмову та усну перевірку основних знань і
умінь з кожної теми курсу.
12. Розподіл балів, які отримують
студенти на іспиті
Контроль |
|||||||||||||
Модуль 1 |
Модуль 2 |
Е |
С |
||||||||||
Поточний контроль |
Модульна КР |
Поточний контроль |
Модульна КР |
||||||||||
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т4 |
Т5 |
Т6 |
Т7 |
Т8 |
Т9 |
Т10 |
||||
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
30 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
30 |
60 |
100 |
Розподіл балів
Семестр |
Модулі |
Кількість балів за курсову |
Кількість балів за видами робіт |
Семестровий контроль, бали |
|||
Лекції |
Практичні заняття |
Самостійна робота |
Захист курсового проекту |
||||
9 |
1-2 |
100 |
- |
- |
40 |
60 |
100 |
Шкала оцінювання: національна та ECTS
Сума
балів за всі види навчальної діяльності |
Оцінка
ECTS |
Оцінка
за національною шкалою |
|
для
екзамену, курсового проекту (роботи), практики |
для
заліку |
||
90 – 100 |
А |
відмінно |
зараховано |
82-89 |
В |
добре |
|
74-81 |
С |
||
64-73 |
D |
задовільно
|
|
60-63 |
Е |
||
35-59 |
FX |
незадовільно
з можливістю повторного складання |
не
зараховано з можливістю повторного складання |
0-34 |
F |
незадовільно
з обов’язковим повторним вивченням дисципліни |
не
зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни |
Критерії оцінювання
знань, умінь і навичок студентів з навчальної дисципліни при підсумковому
контролі необхідно розробляти, виходячи з таких загальних рекомендацій, за
якими виставляти оцінки:
- «відмінно» – якщо
студент демонструє повні і глибокі знання навчального матеріалу, достовірний рівень розвитку
умінь і навичок, правильне й обґрунтоване формулювання практичних висновків,
уміння приймати необхідні рішення в нестандартних ситуаціях, вільне володіння
науковими термінами, високу комунікативну культуру;
- «добре» – якщо
студент виявляє дещо обмежені знання навчального матеріалу, допускає окремі
несуттєві помилки та неточності;
- «задовільно» – якщо
студент засвоїв основний навчальний матеріал, володіє необхідними уміннями та навичками для
вирішення стандартних завдань, проте, при цьому допускає неточності, не виявляє
самостійності суджень, демонструє недоліки комунікативної культури;
- «незадовільно» –
якщо студент не володіє необхідними знаннями, уміннями, навичками, науковими термінами,
демонструє низький рівень комунікативної культури.
13. Методичне забезпечення
1. Ковальчук
О.В. Стратегічний маркетинг. Методичні вказівки до практичних занять для
студентів спеціальності 7.050108, 8.050108 „Маркетинг” денної та заочної форм
навчання / Морохова В.О., Ковальчук О.В. - Луцьк.:
ЛНТУ, 2008.– 70 с.
2. Ковальчук
О.В. Стратегічний маркетинг. Методичні вказівки до самостійної роботи для студентів спеціальності 7.050108,
8.050108 „Маркетинг” денної та заочної форм навчання / Морохова
В.О., Ковальчук О.В. - Луцьк.: ЛНТУ, 2009.– 48 с.
3. Ковальчук
О.В. Стратегічний маркетинг: Конспект лекцій для студентів напрямів
підготовки «Маркетинг» та «Менеджмент»
денної та заочної форм навчання /Морохова В.О.,
Ковальчук О.В. – Луцьк.: ЛНТУ, 2010. – 112 с.
14. Рекомендована література
Назва джерела |
Кількість, шт. |
Примітка |
Основна
література |
||
1. Гаркавенко
С.С. Маркетинг. Підручник. -К.: Вид-во "Лібра",
2002. -712с. |
2 |
Бібліотека ЛНТУ |
2. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: Навч.
посібник. - К.: КНЕУ, 1998.-152с. |
3 |
Бібліотека ЛНТУ |
3. Ламбен Ж. Стратегический
маркетинг. — Санкт-Петербург: Наука, 1996. |
2 |
Бібліотека ЛНТУ |
4. Стратегічний
маркетинг. Методичні вказівки до практичних занять для студентів
спеціальності 7.050108, 8.050108 „Маркетинг” денної та заочної форм навчання
/ Морохова В.О., Ковальчук О.В. - Луцьк.: ЛНТУ,
2008.– 70 с. |
10 |
Методичний кабінет кафедри |
5. Стратегічний
маркетинг. Методичні вказівки до самостійної роботи для студентів спеціальності 7.050108, 8.050108 „Маркетинг”
денної та заочної форм навчання / Морохова В.О.,
Ковальчук О.В. - Луцьк.: ЛНТУ, 2009.– 48 с. |
10 |
Методичний кабінет кафедри |
6. Стратегічний маркетинг:
Конспект лекцій для студентів напрямів підготовки «Маркетинг» та «Менеджмент» денної та
заочної форм навчання /Морохова В.О., Ковальчук
О.В. – Луцьк.: ЛНТУ, 2010. – 112 с. |
10 |
Методичний кабінет кафедри |
Додаткова
література |
||
7. Абалонин С.
SWOT-анализ деятельности предприятия // Маркетинг. – 1999. |
3 |
Наукова бібліотека |
8. Альткорн Є. Стратегії виходу з товарною
маркою на закордонні ринки // Маркетинг в Україні. – 2003. - № 2. – с. 14 |
2 |
Наукова бібліотека |
9.
Аткина Н.А., Ханжина
В.Л., Попов Е.В. Стратегическое планирование
использования рыночного потенциала // Менеджмент в России
и за рубежом. – 2003. - № 2 |
2 |
Наукова бібліотека |
10. Ансофф И. Стратегическое управление.
— М.: Экономика, 1989. |
2 |
Наукова бібліотека |
11. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху. М.: Интерэкспорт, 2005. - 344с |
3 |
Бібліотека ЛНТУ |
12. Войчак А.В.
Маркетинговий менеджмент: Підручник-К.: КНЕУ, 2004. - 268 с. |
4 |
Наукова бібліотека |
13. Голубков Е.П.
Маркетинг: стратегии, планы,
структуры. - М.: Дело,
1995.-192с. |
4 |
Наукова бібліотека |
14. Маркетинг і стратегія
конкуренції: Навч. посібник/ Є.В. Савельев, В. П. Дяченко, В. Є. Куриляк.
— К., 1993. |
5 |
Наукова бібліотека |
15. Мороз Л.А., Чухрай Н.І.
Маркетинг. - Львів: ДУ "Львівська політехніка", 2003.-244 с. |
5 |
Наукова бібліотека |
16. Методика оценки состояния маркетинга на предприятии //
Маркетинг. – 2002. – № 1. – с. 80-86. |
12 |
Бібліотека ЛНТУ |
17. Методологические аспекты
подготовки корпоративного стратегического
плана // Маркетинг – 2000. - № 6. – с. 40-49. |
5 |
Наукова бібліотека |
18. Статти М.
Методика планирования маркетинговой
деятельности фирмы //
Маркетинг. – 1998. - № 1. – с. 27-34 |
6 |
Бібліотека ЛНТУ |
19. Статти М.
Методика планирования маркетинговой
деятельности фирмы //
Маркетинг. – 1998. - № 2. – с. 24-30. |
4 |
Наукова бібліотека |
15. Інформаційні ресурси
1.
Inventor. Автоматизація АВС-аналізу // http://zakup.vl.ru/64-inventor.html
2. Онлайн перевірка
штрих-кодів товарів // http://www.labeltest.com/scodes.html