4.1 Поняття автосервісу
Автосервіс – це система підтримання і відновлення роботоздатності автомобіля протягом усього терміну
експлуатації. До неї входять такі підсистеми:
– підсистема технічного обслуговування і ремонту автомобіля;
– підсистема продажу запасних частин, матеріалів і аксесуарів;
– підсистема інформування і обслуговування клієнтури;
– підсистема управління запасами.
Протягом усього терміну експлуатації ця система повинна
забезпечити у межах вимог клієнтури та технічних вимог автомобіля його
справність, безвідмовність і максимальний коефіцієнт технічної готовності, а
також мінімальні витрати часу клієнта на підтримання і відновлення роботи його
автомобіля.
Якість функціонування автосервісу оцінюється:
– виробником автомобілів як умова їх конкурентоспроможності;
– власниками автомобілів – як умова їх ефективного використання;
– підприємствами автосервісу – як умова ефективної роботи і
отримання прибутку;
– суспільством – як умова розвитку транспортних можливостей з
усіма позитивними наслідками, що випливають з цього, а також з точки зору
забезпечення безпеки руху й усунення шкідливих наслідків.