4.1 Поняття автосервісу

 

Автосервіс – це система підтримання і відновлення роботоздатності автомобіля протягом усього терміну експлуатації. До неї входять такі підсистеми:

– підсистема технічного обслуговування і ремонту автомобіля;

– підсистема продажу запасних частин, матеріалів і аксесуарів;

– підсистема інформування і обслуговування клієнтури;

– підсистема управління запасами.

Протягом усього терміну експлуатації ця система повинна забезпечити у межах вимог клієнтури та технічних вимог автомобіля його справність, безвідмовність і максимальний коефіцієнт технічної готовності, а також мінімальні витрати часу клієнта на підтримання і відновлення роботи його автомобіля.

Якість функціонування автосервісу оцінюється:

– виробником автомобілів як умова їх конкурентоспроможності;

– власниками автомобілів – як умова їх ефективного використання;

– підприємствами автосервісу – як умова ефективної роботи і отримання прибутку;

– суспільством – як умова розвитку транспортних можливостей з усіма позитивними наслідками, що випливають з цього, а також з точки зору забезпечення безпеки руху й усунення шкідливих наслідків.