Розробка носить професійно-орієнтований характер. Завдання визначаються комунікативними потребами у сфері ділового спілкування. Курс складається з двох змістових модулів, які разом вміщують 8 тем. Кожна тема передбачає відповідне лексичне наповнення, роботу з текстами (діалогами) для одержання інформації, виконання практичного завдання як от виготовлення візитівки, написання різних видів резюме, супровідного листа, підготовка презентації та інше.

Питання, які розміщені на початку кожної теми, дають можливість окреслити тематичну наповнюваність, спонукають до мовленнєвої комунікації та є питаннями для самоконтролю.

Граматичний матеріал розглядається за потреби (самостійно або з викладачем) при виникненні труднощів у доборі певних конструкцій для виконання зазначених вище практичних завдань.

Тексти, граматичний матеріал та практичні завдання розраховано на різний рівень мовної підготовки студента. Залежно від цього їх можна опрацьовувати повністю або частково, як під керівництвом викладача, так і самостійно. До посібника входять робоча навчальна програма, в кінці якої додається бібліографія.

До посібника включено глосарій найбільш поширених термінів, що значно полегшує читання і розуміння текстів і допомагає значно збільшити лексичний запас.