Луцький національний технічний університет

Кафедра іноземних мов

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

В.о.завідувача кафедри іноземних мов

______________ Губіна А. М.

«8» червня 2016 року

 

 

 

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

ДІЛОВА ІНОЗЕМНА МОВА (АНГЛІЙСЬКА)
Спеціальність:     022- Дизайн
                                                                       
192- Будівництво та цивільна інженерія

 

 

 

 

 

 

2016 – 2017 навчальний рік

 

 

Робоча програма з дисципліни «Ділова іноземна мова» для студентів спеціальностей: 022 - Дизайн, 192- Будівництво та цивільна інженерія.

 Розробник: Губіна А.М., кандидат психологічних наук, доцент кафедри іноземних мов Луцького НТУ

Програма затверджена на засіданні кафедри іноземної мови:

 

Протокол від «8 » червня 2016 р. № 11

В.о. завідувача кафедри іноземних мов _________________  Губіна А.М.

Перезатверджено:

Протокол від «____» _____________ 201__ року № ____

 

Завідувач кафедри іноземних мов _____________________

Протокол від «____» _____________ 201__ року № ____

Завідувач кафедри іноземних мов _____________________

 

Протокол від «____» _____________ 201__ року № ____

Завідувач кафедри іноземних мов _____________________

 

Протокол від «____» _____________ 201__ року № ____

Завідувач кафедри іноземних мов _____________________

Ó Губіна А.М., 2016 рік

Ó Луцький НТУ, 2016 рік

1.     Опис навчальної дисципліни

 

Найменування показників

 

Cпеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

Кількість кредитів – 3

 

Вибіркова частина

Модулів – 2

022- Дизайн,

192- Будівництво та цивільна інженерія

Семестри підготовки:

Змістових модулів – 2

9-й

Загальна кількість годин - 90

Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 2,

самостійної роботи студента – 4.

Освітньо-кваліфікаційний рівень:

Магістр

-

Практичні

30

Лабораторні

-

Самостійна робота

60

Індивідуальні завдання: -

Вид контролю: залік 

 

2. Мета та завдання навчальної дисципліни

2.1.Мета дисципліни:

практична: формування у студентів загальних та професійно орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенції (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі;

Програма курсу дисципліни ««Ділова іноземна мова» (англійська) ставить завданням досягнення студентом рівнів мовної компетенції, що відповідають міжнародним стандартам, викладеним у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти та в Національній програми з англійської мови для професійного спілкування:

 

 

Елементарний користувач

(Basic user)

А1 – Інтродуктивний (breakthrough)

А2 – Середній (waystage)

 

Незалежний користувач

(Independent user)

В1 – Рубіжний (threshold)

В2 – Просунутий (vantage)

 

Досвідчений користувач

(Proficient user)

С1 – Автономний (effective operational proficiency)

С2 – Компетентний (mastery)

 

Відповідно до Державного стандарту базової та повної середньої освіти від 2004 року, випускники шкіл повинні відповідати рівню В1+. За вимогами Національної програми магістри мають досягати рівня Vantage.

-       освітня: формування у студентів мовної компетенції (декларативні знання, вміння та навички, компетенцію існування та вміння вчитися), необхідної у різних наукових середовищах (університет й інші інституції), у які вони залучаються; ділової мовної компетенції; сприяння розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання;

-            пізнавальна: залучення студентів до таких академічних видів діяльності, які активізують і далі розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей;

-           розвиваюча: допомога студентам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації, зміцнення впевненості студентів як користувачів мови, а також їх позитивного ставлення до вивчення мови;

-           соціальна: сприяння становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися і робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється;

-            соціокультурна: досягання широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.

 

2.2. Основні завдання вивчення дисципліни:

набуття вмінь і навичок практичного володіння іноземною мовою у сфері ділової, академічної та професійно-орієнтованої комунікації. Вдосконалення навичок читання текстів різного типу, які містять ділову інформацію. Формування вмінь та навичок письмової комунікації: ознайомити студентів із специфікою мови документів; навчити правильно складати і оформляти  резюме, супровідний лист та інші види ділових листів. Ознайомлення зі стратегію пошуку роботи; опанування студентами телефонному етикету, застосування електронних засобів зв’язку; ознайомлення з процесом проходження співбесіди за кордоном та в Україні, підготовка виступу на конференції у вигляді презентації.

 

2.3. Вимоги до вмінь і знань студентів

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати:

 правила англійського правопису та синтаксису для можливості розпізнання і продукування широкого кола текстів в академічній та професійних сферах;

- мовні форми, властиві для офіційних та розмовних регістрів академічного та професійного мовлення;

- слова (у тому числі термінологію), що є необхідним в академічній та професійній сферах.

вміти:

- читати й розуміти тексти академічного та професійного характеру, в яких автори висловлюють певне ставлення і точки зору, а також розпізнавати широкий діапазон термінології та скорочень, користуючись вибірково додатковими ресурсами;

- розуміти розгорнуте мовлення, ділового, академічного та професійного характеру ( звіти, презентації, дискусії, співбесіди, телефонні розмови);

- чітко виступати з підготовленими індивідуальними презентаціями щодо широкого кола тем академічного та професійного спрямування;

- писати чіткі, детальні тексти різного спрямування, а також різні типи ділових листів, супровідний лист, резюме різних ресурсів, добираючи відповідний стиль.

 

3.     Програма навчальної дисципліни

 

Змістовий модуль 1. Business Papers

Тема 1. Greeting, Transliteration, Visiting Card

Тема 2. Resume

Тема 3. Business Letters

Тема 4. Job hunting, Want Ads

 

Змістовий модуль 2. Career Opportunities

Тема 5. Job interview

Тема 6. Telephone conversations

Тема 7. Electronic means of communication

Тема 8. Presentation

 

 

 

 

 

 

 

 

4.     Структура навчальної дисципліни

 

Назви змістових модулів і тем

Кількість годин

денна форма

усього

у тому числі

 

л

п

лаб

інд

с.р.

1

2

3

4

5

6

7

 

Змістовий модуль 1. Business Papers

Тема 1. Greeting, Transliteration.

Visiting Card

12

-

4

-

-

8

Тема 2. Resume.

12

 

4

-

-

8

Тема 3. Business Letters.

12

 

4

-

-

8

Тема 4.   Job hunting Want Ads

12

-

4

-

-

8

Разом за змістовим модулем 1

48

-

16

-

-

32

Mодуль 2. Career Opportunities

Тема 5  Job interview

12

-

4

-

-

8

 

Тема 6 Telephone conversations /

12

 

4

-

-

8

Тема 7 Electronic means of communication

6

 

2

-

-

4

Тема 8. Presentation

12

-

4

-

-

8

Разом за  модулем 1I

42

 

14

 

 

28

Разом за модулем

90

-

30

-

-

60

 

5. Теми семінарських занять – не передбачено програмою дисципліни

 

6. Теми практичних занять

 

з/п

Назва теми

Кількість

Годин

1

 Greeting, Transliteration

2

2

 Visiting Card

2

3

Resume. Types of a resume. Curriculum Vitae.

2

4

Requirements for a resume

2

5

Business Letters. Their structure and types

2

6

Cover letter

2

7

Job hunting

2

8

Want Ads

2

9

Job interview

2

10

 Five main questions of a job interview

2

11

 Telephone conversations / Telephone language

2

12

Tips on telephone etiquette

2

13

Electronic means of communication

2

14

Structure of a presentation

2

15

One person/team presentation

2

 

Разом

30

 

7. Теми лабораторних занять – не передбачено програмою дисципліни

 

 

 

8. Самостійна робота

 

з/п

Назва теми

Кількість

Годин

1

Article.

Greeting, Transliteration

4

2

Indefinite Tenses.  Visiting Card (making)

4

3

Continuous Tenses.  Resume. (writing)

4

4

Perfect Tenses. Curriculum Vitae. (writing)

4

5

Capital letter.       Business Letters (writing)

4

6

Passive Voice.  To write a cover letter (writing)

4

7

Sequences of Tenses.    Interviewing Tips 1-5 (Home reading)

4

8

Modal Verbs.     Want Ads reading and writing

4

9

Conditional sentences. Interviewing Tips 6-10 (Home reading)

4

10

Subjunctive Mood.  

Job interview answers (writing and role playing)

4

11

Gerund .    Telephone language

4

12

Participle I . Telephone dialogues (formal, informal)

4

13

Participle II.   Fax , Telex. E-mail (writing)

4

14

One person presentation (preparing)

4

15

Linking words and phrases .Team presentation (preparing)

4

 

Разом

60

 

9. Індивідуальні завдання

Опрацювання текстів для домашнього читання, які містяться у методичних розробках для спеціальності та у методичних вказівках до практичних занять для студентів V курсу галузей знань «Мистецтво»,«Будівництво та архітектура» з дисципліни   «Ділова іноземна мова (англійська)».

10. Методи навчання

 

- словесні, наочні й практичні методи;

- методи вивчення нового матеріалу;

- методи конкретизації й поглиблення знань, набування практичних умінь і навичок, які сприяють використанню пізнаного;

- методи контролю й оцінки результатів навчання;

- методи пояснення педагога й різноманітні методи організації самостійної роботи студентів;

- індуктивні й дедуктивні, аналітичні й синтетичні методи;

- методи стимулювання діяльності;

- інтерактивні методи;

- комунікативно спрямовані методи;

- методи мотивації навчально-пізнавальної діяльності.

11. Методи контролю

 

При вивченні студентами дисципліни передбачається три види контролю: поточний, модульний і підсумковий.

Поточний контроль здійснюється під час усних відповідей та виконання студентами письмових аудиторних та позааудиторних індивідуальних завдань. Додаткові бали студент отримує за підготовку науково-дослідної роботи та участь у конференціях.

Модульний контроль здійснюється під час виконання контрольної роботи, яка проводиться у формі тестів (8-ий та 15-ий тижні).

Семестровий/підсумковий контроль здійснюється у формі усного або письмового заліку, під час якого оцінюється правильність і повнота відповіді, вміння обґрунтовувати свою думку і робити відповідні висновки та узагальнення.

 

12. Розподіл балів, які отримують студенти на заліку

Контроль

Змістовий модуль №1

Змістовий модуль №2

З

С

Поточний контроль

Модульний

КР

Поточний контроль

Модульний

КР

 

 

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

Т7

Т

8

Т

9

Т

10

Т

11

Т

12

Т

13

Т

14

Т

15

 

 

2

3

2

3

3

2

2

3

30

3

2

3

3

3

3

3

30

60

100

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

 

Сума балів за всі види навчальної діяльності

Оцінка ECTS

Оцінка за національною шкалою

для екзамену, курсового проекту (роботи), практики

для заліку

90 – 100

А

відмінно

 

 

зараховано

82-89

В

добре

74-81

С

64-73

D

задовільно

60-63

Е

35-59

FX

незадовільно з можливістю повторного складання

не зараховано з можливістю повторного складання

1-34

F

незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

 

 

 

13. Методичне забезпечення

 

Назва бібліографічного джерела

К-сть примірників у бібліотеці

Назва бібліотеки

1

2

3

4

1.

Ділова англійська мова [Текст] : Методичні вказівки до практичних занять для студентів V курсу галузей знань «Мистецтво»,«Будівництво та архітектура» / уклад. А.М Губіна – Луцьк : Луцький НТУ, 2016. – 82 с.

25

Бібл. каф.

 

 

14. Рекомендована література

Основна

 

 

Назва бібліографічного джерела

К-сть примірників у бібліотеці

Назва бібліотеки

1

2

3

4

1

Англо-русский словарь. Мюллер В.К. - М., 1991.

10

Бібл універ.

2.

Верба Г.В., Верба Л.Г. Довідник з граматики англійської мови. К., 1997.

100

Бібл. каф.

Бібл. універ.

3

Голіцинський Ю. Граматика англійської мови. Збірник вправ.- К., 2004.

100

Бібл. каф.

Бібл. універ.

4.

Curran A. Essential skills - Communication for Construction. Resources for Construction students / Anne Curran. - 2009. – 136.

Ел варіант

Бібл. каф.

 

5.

Ian Mac Kenzie English for Business studies / Ian Mac Kenzie. - Cambrige University Press, 2003. - 206.

 ел варіант

Бібл. каф.

6.

Flinders S. Professional English. Business General / Steve Flinders. – Longman, 2002. – 108.

ел.варіант

Бібл. каф.

7.

Carey J. A. Business Letters for Busy People / J. A Carey, J. Dugger – National Press publications, 2002. – 278с.

ел.варіант

Бібл. каф.

 

 Додаткова

 

 

1.

 Kathy Cox  English for Academic Purposes. Students’book / Kathy Cox and David Hill. – Pearson. Longman, 2004.- 268 p.

1

Бібл. каф.

 

15. Інформаційні ресурси

1. Іноземна (англійська) мова для академічних цілей. Змістовий модуль 2. Іншомовне академічне письмо. Методичні рекомендації, завдання та вправи до практичних занять і самостійної роботи для магістрів усіх напрямів підготовки [Електронний ресурс] / О.Д. Швець. – Д.: Національний гірничий університет, 2012. – 35 с. – Режим доступу: http://ir.nmu.org.ua/bitstream/handle/123456789/282/M8363.pdf? sequence= 1&isAllowed=y