Практична
робота №2
Тема:
Використання керуючих елементів,
перемикачів
В даній практичній
роботі ми підключаємо кнопку до Arduino. При натисканні кнопки засвічується вбудований світлодіод на цифровому піні 13.
Необхідне обладнання:
· Arduino;
· Кнопка
або перемикач;
· Резистор
на 10К Ом;
· Макетна
плата;
· Дроти
для з’єднання.
Схема
З’єднайте елементи
як показано на схемі.
Код:
// константи на
змінюються. Тому вони тут використовуються для установки пінів.
const
int buttonPin = 2; // номер піну кнопки
const
int ledPin = 13;
// номер піну світлодіоду
// перемінні
значення:
int
buttonState = 0; // перемінна для считування
статусу кнопки
void
setup() {
// устоновлюємо пін світлодіоду на вивід сигналу:
pinMode(ledPin, OUTPUT);
// установлюємо пін
кнопки на вхід:
pinMode(buttonPin, INPUT);
}
void
loop() {
// зчитуємо дані з перемінної:
buttonState = digitalRead(buttonPin);
// перевіряємо чи кнопна
натиснута.
// якщо так, то статус HIGH:
if (buttonState == HIGH) {
// включаємо світлодіод:
digitalWrite(ledPin, HIGH);
} else {
// виключаємо світлодіод:
digitalWrite(ledPin, LOW);
}
}