Міністерство освіти і науки, молоді та спорту
України
Луцький національний технічний університет
Кафедра АТТ
Розрахунково-графічна РОБОТА
з дисципліни:
„Перспективні
конструкції автомобілів та ДВЗ ”
Автомобіль Peugeot 407
2010 модельного року
Виконав: ст. гр. АТСз-32
Слива І.Ю
Прийняв:
доцент
Скалига М.М.
Луцьк 2012
Зміст
1. Компоновочна схема та рентген-схема автомобіля. Загальна
технічна характеристика автомобіля…………………….….................…………....…..…3
2. Конструктивні
особливості двигуна.
Споживацькі характеристики.....8
3. Конструктивні
особливості ходової частини ….……….………….......12
4. Обладнання автомобіля…………..……..……………………..……....20
Перелік посилань………........................................................................26
Тема 1. Компоновочна схема та рентген-схема автомобіля. Загальна технічна характеристика
автомобіля.
Автомобіль Peugeot
407 має передньопривідну компоновочну схему: двигун розміщений спереду
поперечно, ведучі колеса передні, що одночасно є і керованими.
Рис 1.1.
Рентген-схема автомобіля Peugeot
407
Чи багато в
автомобіля Peugeot
407 радикального? Дивує
швидше, сам факт: треба ж таки масовий автомобіль, а подібний на Ferrari!
Згадайте хоча б
автомобіль Peugeot
406 Coupe: також трохи Ferrari. Але там при
погляді в профіль, а зараз – спереду. Плагіат? Але на цей рахунок у Peugeot є алібі.
Над купе „406” працювало ательє Pininfarina, головний
постачальник дизайн-проектів
для Ferrari. Проте самі автомобілі Peugeot вже не
перший рік „приміряють” посмішку Ferrari. Не виключено що
робота над Peugeot 407 теж не обійшлась без ательє Pininfarina, хоча в
прес – релізі вказано, що дизайн „домашній”. Хижацька „посмішка” а – ля Ferrari є такою
сильною домінантою, що всі решта деталей опинились в тіні, навіть величезні
перетікаючі на боковій панелі розкосі фари. Інша справа - вид в профіль. Перш
за все виникає думка про обтічність: таке враження, ніби широченний,
„перпендикулярний” бампер повинен призвести до того,
що в автомобіля буде аеродинаміка цеглини. Так би воно і було, якби не ця паща:
Рис.1.2. Габаритні розміри
автомобіля Peugeot 407
завдяки їй потік зустрічного повітря не б’ється об стіну
бампера, а легко заходить під капот і робить там добре діло – відводить тепло.
Судячи по невеликому коефіцієнті лобового опору (Сх =0,29), конструктори добре
попрацювали і над безперешкодним виведенням повітря із підкапотного простору.
Таблиця 1.1 — Технічні характеристики автомобіля Peugeot 407
Елемент |
Характеристики |
Модель |
3,0 |
Тип кузова |
4-дверный
седан |
Об’єм багажника, л |
407 |
Споряджена маса, кг |
1585 |
Повна маса, кг |
2140 |
Двигун |
Бензиновий |
Розміщення на автомобілі |
Спереду поперечно |
Число і розміщення циліндрів |
6, V- подібно |
Робочий об’єм, см3 |
1749 |
Діаметр циліндра/хід поршня, мм |
87,0/82,6 |
Ступінь стиску |
10,9 |
Число клапанів |
24 |
Максимальна потужність, к.с./кВт/в.-1 |
211/155/6000 |
Максимальний крутний момент, Нм/ в.-1 |
290/3750 |
Коробка
передач |
А6 |
Привід |
На передні колеса |
Передня підвіска |
Незалежна, пружинна, на подвійних поперечних важелях із стабілізатором |
Закінчення таблиці 1.1 |
|
Задня підвіска |
Незалежна, пружинна, багатоважільна із
стабілізатором |
Передні гальма |
Дискові з вентиляцією |
Задні гальма |
Дискові |
Шини |
215/55 R17 |
Максимальна швидкість, км/год |
235 |
Час розгону 0 – 100 км/год |
9,2 |
Витрата пального л/100 км: міський цикл поза містом змішаний |
14,5 7,0 9,8 |
Об’єм паливного баку, л |
66 |
Паливо |
АІ-95 |
Рис.1.3. Зовнішній вигляд автомобіля Peugeot 407
При проведені спринт – тесту автомобіль зарекомендував
себе відмінно. Після першої ж поїздки на Peugeot 407,
асоціації з Ferrari сприймаються вже без іронії. „По рулю” Peugeot 407 – це
дійсно Ferrari. А може і краще.
Рис.1.4. Внутрішній
вигляд автомобіля Peugeot 407
Ця модель
французького автомобіля
комплектується двигунами 1.8
(116к.с.), 2.0 (136к.с.), що залишилися від «меншого брата», та двома
бензиновими топ-двигунами 2.2 (158к.с.) та 3.0 (211к.с.), які були
вдосконалені. Конструктори встановили на них систему автоматичної зміни фаз
газорозподілу, у 2,2-літрового двигуна, це повохпозиційна перебудова VTC, а у V6 (3-літровий) – Більш сучасна система VVT з
безступінчастим регулюванням регулюванням степені стиску та часу відкривання
клапанів. Також встановлюються дизелі HDI
– 1.6 (109к.с.) та HDI – 2.0 (136к.с.).
На відміну від свого попередника
Peugeot 406, Peugeot 407 став на 76мм довший, на 46мм ширший та на 33 м вищий,
а коефіцієнт лобового опору зменшився при цьому з 0,32 до 0,29.
При проектуванні автомобіля
конструктори компанії Peugeot особливу увагу приділили конструкції кузова
зробивши його більш жорстким, що надає автомобілю відмінної стійкості, а також
забезпечили безпеку пасажирів та пішоходів. Жорсткість кузова на кручення становить – 22700Нм/град.
В автомобіля добре помітні збільшені
звіси: передній – 103мм, та задній 92мм,
їх зроблено для збільшення пасивної безпеки.
Для того щоб зберегти
цілісність салону, модель 407 оснащена каркасом, що має програмовану деформацію
і розрахованим на максимальне поглинан-ня розсіяної енергії під час удару. Крім
того у випадку фронтального удару захист пасажирів укріплена встановленням
другої енергопоглинаючої балки, розміщеної перед підрамником двигуна. Підрамник
двигуна і друга енергопо-глинаюча балка виготовлені в основному із алюмінієвих
сплавів.
Рис.1.5. Каркас
кузова Peugeot
407
Широка колія і приземлена посадка говорять
про темперамент нової моделі Peugeot.
Відразу стає зрозуміло що це динамічний автомобіль. Перш ніж сісти за руль
добре обдивіться його. Емблема Peugeot
символізує собою сучасність моделі 407. „Розтягнуті” спереду фари і „обтягуючі”
кузов ззаду фонарі органічно вписуються в дизайн. Щоб покращити видимість вночі
ксенонові фари випромінюють сильне світло, близький до денного, при цьому не
засліплюючи інших водіїв. Якщо активізувати відповідну функцію, ближнє світло
буде включатися автоматично. При включенні заднього ходу, щоб полегшити
паркування праве або ліве (в залежності від вибраного напрямку руху) Зовнішнє
дзеркало заднього виду налаштовується на нижню частину кузова і заднє колесо.
Якщо система при паркуванні виявить перешкоду, то водій буде попереджений
звуковим сигналом. На кінець коли водій покине автомобіль, функція
супроводжуючого освітлення Follow Me Home („Проведи мене додому”) затримає
виключення фар, світло яких допоможе водію не збитися з дороги. Це ще одне
делікатне проявлення уваги до клієнта. Зайнявши місце, за допомогою електричних
регулювань можна відрегулювати сидіння і знайти саме зручне положення,
відрегулювати дзеркала заднього виду; положення рульової колонки. Всі ці на
лаштування можна запам’ятати. Місце водія продумано так, щоб зробити кожну
поїздку особливою. Панорамне лобове скло, з великим кутом нахилу, забезпечує
прекрасний огляд дороги, а в середині автомобіля створює враження великого
простору і хорошої освітленості. З першими каплями дощу склоочисники
включаються автоматично. Круїз-контроль та обмежувач швидкості руху завжди до
послуг водія. Перед водієм знаходиться все саме важливе: між циферблатом
знаходиться матричний дисплей, який повідомляє всю необхідну інформацію, а
також передає попереджуючі повідомлення.
Автомобіль Peugeot успішно пройшов
усі краш-тести, в тому числі лобове зіткнення.
Рис.1.6.
Краш-тест фронтального удару автомобіля Peugeot 407
Рис. 1.7.
Кольорові макети
Таблиця 1.2. Результати краш-тестів
Загальний
рейтинг |
34 |
Фронтальний краш-тест |
15 (94%) |
Бокові краш-тести |
16 (89%) |
СНРБ |
2 |
Захист пішоходів |
15 (42%) |
Захист пасажирів і дітей |
39 (80%) |
Споряджена маса, кг |
1435 |
Пасивна безпека |
|
Захист пасажирів та дітей |
|
Захист пішоходів |
Peugeot
407 — автомобіль
з прекрасною пасивною безпекою.
Сильний кузов переніс фронтальний удар лише з невеликими деформаціями
порогів і стійок, „колюрові макети” майже повністю зелені. Експерти особливо
відмітили роботу подушки яка захищає ноги „водія”. Два бокових удари також
пройшли успішно – не дивлячись на придирання експертів, пов’язаними з
особливостями конструкції „бокових” манекенів EuroSID.
Тема 2. Конструктивні особливості двигунів опрацьованого
автомобіля.
Споживацькі
характеристики двигуна опрацьованого автомобіля
Рис.2.1. Двигун
автомобіль Peugeot 407
У Peugeot 407 двигун кріпиться
до підрамника, що виключає просування двигуна в салон при фронтальному
зіткненні.
Рис. 2.2 Рентген-схема двигуна автомобіля
Peugeot 407
Peugeot 407 має широку гаму двигунів, що
дуже популярні у Франції і Європі. Топ-версією є майже трилітрова
V-подібна «шестірка» двигун (ES9A), що
здатен розігнати автомобіль до «сотні» менш ніж за 10 секунд. Цей двигун
вже п’ять років ставиться на різні моделі французьких виробників, але для
407-го одержав систему змінних фаз газорозподілу.
Елемент |
Характеристики |
|
Тип |
Бензиновий |
|
Система живлення
|
BO Motronic ME
7.6 fuel inj. |
|
Розміщення на автомобілі |
Спереду, поперечно |
|
Число і
розміщення циліндрів |
V6 |
|
Кут розвалу
циліндрів |
600 |
|
Робочий об’єм,
см3 |
2949 |
|
Діаметр циліндра і хід поршня поршня, мм |
87/82,6 |
|
Ступінь стиску
|
10,9 |
|
Число клапанів |
24 |
|
Схема ГРМ |
DOHC, система
безступінчастого регулювання ступеня та часу відкривання клапанів VVT |
|
Потужність,
к.с./кВт/хв.-1 |
211/155/6000 |
|
Крутний момент,
Нм/хв.-1 |
290/3750 |
|
Норма токсичності |
Euro 4 |
|
Викиди в атмосферу |
СО2,
г/км |
233 |
СО, г/км |
0,0310 |
Двигун
ES9A зовсім новий. Основою для
його розробки був попередній 3-х літровий двигун в сімействі PEUGEOT ES 9J4S.
Новий двигун відрізняється від попередника злегка зміненою камерою згоряє і
злегка зміненими програмами системи вприскування і системами «екології». За
деякими рейтингами сімейство двигунів ES є найплавнішим і врівноваженим серед
3-х літрових двигунів схеми V6. На даний момент ES9A найпотужніший двигун, що
встановлюється на автомобілі марки Peugeot.
Справжнє левове серце для красивого і бадьорого левового автомобільного
тіла.
Темперамент
мотора помірний, хоча йому однаково, яка в даний момент ввімкнена передача —
тягне завжди! Цей «силач» працює без лишнього шуму, що спонукає згадати про Mercedes. Лише на високих обертах в
салон починає проникати приємний басовий рокіт. Peugeot активно приймає участь у зниженні обертів,
потрібно лише послабити тиск на педаль акселератора і автомобіль сприймає цей
сигнал як команду гальмування двигуном.
За
своєю конструкцією двигун є V-подібним 6-и циліндровим, з 2 розподільними
валами в кожній з головок циліндрів, по 4 клапани на циліндр (24-х клапанний),
що приводяться в дію гідроштовхачами. На впускні
клапани встановлюється система автоматичної зміни фаз газорозподілу
VVT та
багатоточкове впорскування бензину, головка та блок циліндрів виготовлені з
легкого сплаву із заправленими сталевими гільзами.
Peugeot
407 3.0 V6 - автомобіль, що не може не сподобатися. Він дозволяє відчути
насолоду від руху на ньому. Напевно, це - як правити (саме ПРАВИТИ, а не
управляти) могутнім швидкохідним ударним крейсером... Втім - кожний покупець
або потенційний покупець знайде в цьому автомобілі щось своє, відкриє для себе
щось нове.
Рис.2.2 Зовнішня
швидкісна характеристика
двигуна ES9A V6 3.0 автомобіля Peugeot 407.
Тема 3. Конструктивні особливості ходової частини опрацьованого автомобіля
Коробка
передач |
6А |
Привід |
На передні колеса |
Передня підвіска |
Незалежна, пружинна, на подвійних поперечних важелях із стабілізатором |
Задня підвіска |
Незалежна, пружинна, багатоважільна із
стабілізатором |
Передні гальма |
Дискові з вентиляцією |
Задні гальма |
Дискові |
Шини |
205/60
R16 |
Передатні числа |
|
I |
3,45 |
II |
2,05 |
III |
1,45 |
IV |
1,08 |
V |
1,11 |
VI |
0,92 |
Задній хід |
3,86 |
Рульова колонка, для уникнення переміщення в салон
автомобіля наділена здатністю значного скорочення своєї довжини під час
лобового удару за рахунок складання елементів рульового механізму.
Рис. 3.1.
Рульове управління автомобіля Peugeot 407
Приємне
на дотик, обшите шкірою рульове колесо регулюється як по висоті так і по
випуску. На Peugeot 407 встановлений гідро підсилювач, насос якого приводиться
в дію від двигуна. Продуктивність насосу -
„обернено пропорційна”: при малих обертах вона максимальна (тобто руль
стає легшим), а при досягненні 300 об/хв руль помітно „тяжчає”.
Шестиступінчаста коробка автомат передач
довела свої переваги і представляє собою природній вибір для використання
всього потенціалу двигуна Peugeot
407. Своїми передатними числами розрахованими
на ефектні розгони, і „м’якістю” переключення передач, вона приймає
активну участь в задоволенні потреб водія.
Плавність
ходу дуже хороша і лінійна. Тобто інтенсивність поштовхів, що передаються на
кузов автомобіля, знаходяться в прямій, а не в кривій, залежності від розмірів
дорожніх нерівностей. Звичайно лише по відчуттях: прилад для зміни вібрації
може видати і іншу картину. Залишились в минулому надто грайливі реакції на
зміну подачі палива в поворотах, коли машина провокувала працювати не стільки
рулем скільки педаллю подачі пального. На Peugeot 407
відмінно працює система ESP. ЇЇ звичайно можна відключити, проте при перевищенні
швидкості 50 км/год система включається сама автоматично, а оскільки швидкість
руху буде вищою, то ця система буде діяти постійно. Такого можна було очікувати
від Мерседеса але ніяк не від Пежо. Проте це факт. Загалом система стабілізації
яку для Peugeot розробила і постачає компанія TRW не дуже
жорстка , по крайній мірі, на початкових стадіях ковзання. І чим активніше себе
вів водій до початку ковзання (наприклад система „запам’ятовує” з якою
швидкістю водій повертав руль) , тим більше у нього шансів показати свою
майстерність при корекції заносів. Тобто система починає діяти коли на її
„думку” це необхідно. До того ж втручання проходить в два етапи. Спочатку –
„легка” корекція, а якщо це не допомогло, то ESP починає
діяти безкомпромісно.
Щоб пасажир міг отримати від кожного
пройденого кілометра дороги задоволення, модель 407 оснащена підвісками на
стільки інноваційними на скільки і ефективними, з широким використанням
алюмінієвих сплавів.
Рис. 3.2. Передня
підвіска автомобіля Peugeot 407
Використавши технологію позичену із автоспорту, новий
передній міст з розділеною віссю повороту колеса є гарантом прекрасної
поведінки автомобіля на дорозі і відмінної співпраці підвіски та рульового
управління. Найбільш ефективні технічні рішення використані в конструкції
нового заднього моста з сильно нахиленими амортизаторами, що забезпечує
автомобілю точне переміщення по траєкторії і відмінну стійкість. Гальмівні
механізми автомобіля характеризуються швидкодією та надійністю. Передні дискові
гальма: чотирьохпотшневі та вентильовані. Діаметр задніх гальмівних дисків
однаковий для всіх версій Peugeot 407 і рівний 290 мм. Крім
відмінної стійкості на дорозі і ефективного гальмування, автомобіль зберігає
своє положення на заданій траєкторії навіть тоді коли це здається неможливим,
наприклад при рухові по слизькій дорозі. Тут ведучу роль відіграє система
динамічної стабілізації останнього покоління 5 ESP (Electronic Stability Program). Система ESP суміщає п’ять функцій. Анти блокувальна система (ABS) дозволяє запобігти блокуванню коліс за екстреного гальмування. Система
допомоги при екстреному гальмуванні (AFU) у випадку необхідності надає гальмуванню
підвищену ефективність. Антипробуксочвочна система (ASR) дозволяє уникнути пробуксовування коліс у випадку їх слабкого щеплення з
дорогою.
Рис 3.3. Передні та задні гальма
автомобіля Peugeot 407
Рис. 3.4. Задня підвіска автомобіля Peugeot 407
Тема
4. Обладнання автомобіля
Таблиця 4.1.— Обладнання Peugeot
407 ST Sport
Елемент |
Характеристики |
Безпека |
|
Гальмівна
анти блокувальна система (ABS) |
Х |
Задні сидіння з трьома підголівниками |
Х |
Подушка безпеки водія |
Х |
Подушка безпеки пасажира |
Х |
Бокові та віконні подушки безпеки |
Х |
Автоматичне включення аварійної сигналізації |
Х |
Охоронна сигналізація |
О |
Суперблокування |
О |
Система допомоги при екстреному гальмуванні |
Х |
Система динамічної стабілізації (ESP) |
Х |
Система кріплень Isofix для
пристроїв дитячої безпеки |
Х |
Передні протитуманні фари |
Х |
Датчик падіння тиску в шинах |
Х |
Комфорт |
|
Інформаційний дисплей для відображення часу, дати, і
температури повітря за бортом |
Х |
Кондиціонер повітря з автоматичним регулювання
температури |
- |
Кондиціонер повітря з функцією двохзонного
автоматичного регулювання температури (Bi-zone) |
Х |
Система автоматичного включення склоочисників і фар |
Х |
Звуковий сигнал про залишений в замку запалювання
ключа, і про включені фари |
Х |
Задні сидіння, що складаються і розбираються |
Х |
Задні вікна з електричними склопідйомниками |
Х |
Централізоване блокування дверей за допомогою пульта
дистанційного управління |
Х |
Індикатор технічного обслуговування |
Х |
Бортовий комп’ютер |
Х |
Сидіння з електропідігрівом |
О |
Комплект аксесуарів для задньої частини слону |
О |
Ксенонові лампи та склоомивачі
фар |
О |
Обмежувач швидкості руху автомобіля |
Х |
Система виявлення перепон при паркуванні |
О |
Сидіння водія, що регулюється по висоті |
Х |
Зовнішні дзеркала заднього виду з електроприводом |
Х |
Зовнішні дзеркала заднього виду, що складаються з
допомогою електропривода |
Х |
Вентиляційний люк в даху, що переміщається
(електропривод) |
О |
Рульова колонка яка регулюється по висоті і глубині |
Х |
Шкіряна оббивка салону |
О |
Комбінована оббивка салону (шкіра, тканина) |
О |
Аудіосистема |
|
Аудіо система RD4 з
радіоприймачем і CD-
програвачем |
Х |
Аудіо і навігаційна система RT3 з телефоном
стандарту GPS
і кольоровим дисплеєм |
О |
Підсилювач Hi-Fi
компанії JBL |
О |
CD-чейнджер |
О |
|
|
Продовження таблиці 4.1 |
|
Особливості
дизайну |
|
Колісні диски із алюмінієвого сплаву, діаметр 16 |
- |
Колісні диски із алюмінієвого сплаву, діаметр 17
(стандартна комплектація) |
- |
Колісні диски Cosmos із
алюмінієвого сплаву, діаметр 17 |
Х |
Лакофарбове покриття кузова „металік” |
О |
Рульове колесо і ричав примикання передач оброблені
шкірою |
Х |
Х – стандартна комплектація О – додаткове обладнання |
|
Активна безпека.
Захищеність. Багатошарове бокове скло забезпечує кращий опір вторгненню.
Супер блокування, яке відключає всі внутрішні приводи відкривання дверей.
Замок що „відключається” циліндр якого провертається в холосту якщо
використовується любий інший предмет, окрім оригінального ключа.
Автоматичне блокування дверей при русі автомобіля. Легко сплавні диски
коліс з секретними болтами.
Рис. 4.1. Автомобільні диски
1. Ковпак Andante 16
– серійно для стилів Confort і Executive;
2. Легкосплавний диск Cosmocs 17 – серійно для стилю Sport;
3. Легкосплавний диск Quasar 16 або 17 – опція
для стилю Confort і Executive.
Подушки безпеки. Захист пасажирів у випадку
зіткнення забезпечується дев’ятьма подушками безпеки для водія і пасажира
адаптуються до інтенсивності удару. Дві передні подушки безпеки захищають
грудну клітку, торс і тазобедрений суглоб водія і переднього пасажира. Ще дві
подушки безпеки збоку у вигляді надувних шторок захищають від травм голови
водія і пасажира при боковому ударі. Крім того колінна подушка безпеки
призначена захищати ноги водія при їх ймовірному зіткненні з рульовою колонкою.
Ці сім подушок безпеки можуть бути доповнені двома задніми.
Рис. 4.2. Розміщення подушок безпеки
Другі системи безпеки. Обидва передніх
сидіння мають „активні” підголівники які допомагають запобігти пошкодженню
шийних хребців. При ударі ззаду спина заглиблюється в спинку і починаючи з певного зусилля, штовхає важіль, що переміщує
підголівник вперед: при русі спини назад і висуванні „активного” підголівника
переміщення голови відносно спини практично немає. Крім того кожен пасажир
заднього сидіння має підголівник у вигляді коми. Передні сидіння оснащені
ременями з переднатягувачами і
обмежувачами зусиль натягу. Пасажири заднього сидіння можуть скористатися
ременями з переднатягувачами і обмежувачами зусиль натягу. Що стосується самих
малих пасажирів, то про них не забули: задні сидіння оснащені кріпленнями для
фіксації дитячих крісел, суміщеними з системою Isofix.
Крім того задні двері можуть бути дистанційно заблоковані.
А тепер детальніше про обладнання Peugeot 407.
1.Багатофункціональний
дисплей. Розміщується в центрі і відображає всі
повідомлення, що відносяться до аудіо системи, кондиціонеру повітря, бортового
комп’ютера а також дату, час доби і температуру оточуючого середовища.
2. Аудіосистема RD4. Це аудіо система з CD плеєром
використовує технологію подвійного тюнера і подвійної
антени, щоб гарантувати високий рівень прийому радіохвиль. Для того щоб
забезпечити звукове відтворення найкращого рівня, вона володіє потужністю 4-15
Вт і процесором цифрового оброблення сигналів 5 DSP (Digital Signal Processor), дозволяючи вибрати між п’ятьма різними налаштуваннями звуку. Система Hi;Fi JBL Створена авторитетом в системі аудіотехніки Hi-Fi
компанією
JBL спеціально для моделі 407 система, що складається з 10-ти колонок з
потужністю 240
Вт, гарантує оптимальне відтворення і розповсюдження звуку по
всьому салоні. З ціллю надання звуку ще більшої глибини і стійкості на низьких
частотах ансамбль доповнює допоміжний сабвуфер.
CD-чейнджер. Суміщений з аудіо-системами RD4, він може одночасно прийняти до 6-ти компакт дисків.
3. Клімат-контроль. Нажніть на кнопку
"AUTO":
і система автоматично регулює температуру повітря в
салоні в залежності від вибраних налаштувань. Клімат контроль двоконтурний
дозволяє водію і передньому пасажиру індивідуально регулювати температуру і
розподілення повітря. Кожен створює такий мікроклімат в якому йому комфортно.
4. Органи управління прямого доступу.
Під рукою водія
знаходяться кнопки централізованого блокування дверей, аварійної сигналізації,
відключення системи ESP, охоронної сигналізації, і системи зміни
характеристик підвіски (AMVAR).
5. Кондиціонер. На
борту Peugeot 407 кондиціонер з автоматизованим упра-вліньням є важливою складовою
комфорту. Модель 407 пропонує „ніжне” розподілення повітря для того щоб
створити оптимальну температуру уникаючи сильних повітряних потоків;
вентиляційні канали дозволяють заднім пасажирам також користуватися кондиціонер
ним повітрям; датчик температури і вологості, щоб запобігати запотіванню скла.
Проти пильний фільтр салону із шаром активованого вугілля забезпечує фільтрацію
пилу, багатьох забруднюючих газів і навіть деяких вуглеводнів.
2
3
Перелік посилань:
1.
Перспективні
конструкції автомобілів та ДВЗ. Конспект лекцій для студентів
спеціальності 7.090.258 „Автомобілі та автомобільне господарство”
усіх форм навчання ./ М.М. Скалига. Луцьк: ЛДТУ, 2003. – 99 с.
2.
Перспективні
конструкції автомобілів та ДВЗ. Методичні вказівки до виконання самостійної
роботи для студентів спеціальності
7.090.258 „Автомобілі та
автомобільне господарство” усіх форм навчання ./ М.М. Скалига. Луцьк: ЛДТУ,
2003. – 26 с.
3.
www.audi.ru
5.
www.zr.ru