Самостійна робота

 

ТЕМА 1. СУТЬ ТУРИСТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО РОЗВИТОК

 

1.1. Розкрийте становлення та особливості розвитку туристичного маркетингу в Україні.

1.2. Опишіть реалізацію функцій маркетингу будь-якого туристичного підприємства. З’ясуйте, які функції найслабше реалізовані на об’єкті дослідження.

 

ТЕМА 2. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ

 

2.1. Проведіть сегментацію туристичного ринку будь-якої країни (чи регіону) за декількома ознаками.

2.2. Наведіть приклади позиціонування турфірм України та закордонні представники.

2.3. Обґрунтуйте  маркетингові стратегії для Вашого об’єкта дослідження.

 

ТЕМА 3. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄХМСТВА ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ

 

3.1. Проведіть дослідження макро – та мікросередовища маркетингу тур фірми-об’єкта дослідження.

 

ТЕМА 4. РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

 

4.1. Дослідіть попит і пропозицію на туристичному ринку Вашого об’єкта дослідження.

 

ТЕМА 5. СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ТУРИЗМІ

 

5.1. Опишіть основні напрямки маркетингових досліджень в туризмі.

5.2. Опишіть етапи маркетингових досліджень, що здійснюються на Вашому об’єкті дослідження.

5.3. Наведіть приклади маркетингової інформації, що застосовується на Вашому об’єкті дослідження.

 

ТЕМА 6. СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ В ТУРИЗМІ

 

 

6.1. Проведіть сегментації ринку, на якому працює об’єкт дослідження.

6.2. Побудуйте позиційну схему та визначіть на ній позиції Вашого об’єкта дослідження.

 

ТЕМА 7. ЦІНОВА ПОЛІТИКА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

 

7.1. Опишіть вплив факторів на ціноутворення об’єкта вивчення. Опишіть цілі ціноутворення Вашого об’єкта вивчення.

7.2. Визначіть методи ціноутрення, що застосовуються на Вашому об’єкті дослідження.

7.3. Обґрунтуйте цінову стратегію об’єкта вивчення.

 

ТЕМА 8. МАРКЕТИНГОВА ЗБУТОВА ПОЛІТИКА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

 

8.1. Наведіть та проаналізуйте канали збуту туристичного продукту, що надає об’єкт Вашого дослідження.

8.2. Обґрунтуйте збутову стратегію об’єкта вивчення.

 

ТЕМА 9. ІНСТРУМЕНТИ ПРОМОУШН У ТУРИЗМІ

9.1. Опишіть інструменти маркетингової політики комунікацій, що застосовуються на Вошому об’єкті дослідження.

9.2. Яким чином відбувається формування бюджету на маркетингові комунікації.