АНОТАЦІЯ

 

Ріст впливу глобалізацій них процесів, інформатизації викликали живий інтерес до розроблення якісно нових підходів до формування ефективних механізмів управління в туристичній сфері. Ось чому у комплексі заходів забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств та організацій важливе значення набуває необхідність наукового пошуку ефективних та інноваційних підходів до формування маркетингової політики туристичних підприємств.

Зародившись у виробничій сфері, маркетинг досить тривалий час не знаходив відповідного вживання у сфері туризму. Проте зростання конкуренції, комерціалізація туристичної діяльності призвели до необхідності швидкого впровадження основних елементів маркетингу в практику роботи туристичних підприємств в Україні. В той же час туризм має особливості, пов'язані з специфічними рисами послуг як товару, формами продажів, характером праці, особливостями комунікаційної політики тощо. Це зумовило формування особливостей маркетингу в туризмі, які і виділили його в окремий напрям маркетингу як науки і навчальної дисципліни.

Основна мета курсу з дисципліни «Маркетинг в туризмі» — представлення відомостей про маркетинг в туризмі найбільш комплексно, в максимально структурованому вигляді, що в значній мірі дозволяє полегшити процес вивчення.

Основними завданнями дисципліни є:

-      ознайомлення студентів з відповідними поняттями та алгоритмами маркетингу в туризмі;

-      набуття практичних навичок розв’язування маркетингових завдань та виконання відповідних функцій у туристичній сфері;

-      виховання здатності до творчого пошуку напрямків та резервів удосконалення маркетингової діяльності туристичних підприємств.

Дисципліна «Маркетинг в туризмі» тісно взаємопов’язана з такими дисциплінами як «Маркетинг», «Маркетингові дослідження», «Організація готельного господарства», «Організація туризму», «Основи туризмознавства», «Мікроекономіка», «Макроекономіка» тощо.