АНОТАЦІЯ
Ріст
впливу глобалізацій них процесів, інформатизації викликали живий інтерес до розроблення
якісно нових підходів до формування ефективних механізмів управління в
туристичній сфері. Ось чому у комплексі заходів забезпечення конкурентоспроможності
вітчизняних туристичних підприємств та організацій важливе значення набуває
необхідність наукового пошуку ефективних та інноваційних підходів до формування
маркетингової політики туристичних підприємств.
Зародившись
у виробничій сфері, маркетинг досить тривалий час не знаходив відповідного
вживання у сфері туризму. Проте зростання конкуренції, комерціалізація
туристичної діяльності призвели до необхідності швидкого впровадження основних
елементів маркетингу в практику роботи туристичних підприємств в Україні. В той
же час туризм має особливості, пов'язані з специфічними рисами послуг як товару,
формами продажів, характером праці, особливостями комунікаційної політики тощо.
Це зумовило формування особливостей маркетингу в туризмі, які і виділили його в
окремий напрям маркетингу як науки і навчальної дисципліни.
Основна
мета курсу з дисципліни «Маркетинг в туризмі» — представлення відомостей про
маркетинг в туризмі найбільш комплексно, в максимально структурованому вигляді,
що в значній мірі дозволяє полегшити процес вивчення.
Основними завданнями дисципліни є:
-
ознайомлення
студентів з відповідними поняттями та алгоритмами маркетингу в туризмі;
-
набуття
практичних навичок розв’язування маркетингових завдань та виконання відповідних
функцій у туристичній сфері;
-
виховання
здатності до творчого пошуку напрямків та резервів удосконалення маркетингової
діяльності туристичних підприємств.
Дисципліна «Маркетинг в туризмі» тісно взаємопов’язана з
такими дисциплінами як «Маркетинг», «Маркетингові дослідження», «Організація
готельного господарства», «Організація туризму», «Основи туризмознавства»,
«Мікроекономіка», «Макроекономіка» тощо.