Форма № Н-3.04
ЛУЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Кафедра фізики і електротехніки
“ЗАТВЕРДЖУЮ”
Завідувач кафедри
______________________
Захарчук Д.А.
“______”_______________2016 року
Промислова
електроніка та мікропроцесорна техніка
.
(шифр і назва навчальної дисципліни)
спеціальність 141 «Електроенергетика, електротехніка,
електромеханіка»
(шифр і назва спеціальності)
спеціалізація________________________________________________
(назва спеціалізації)
інститут, факультет, відділення ______ ФЕПЕС________
(назва
інституту, факультету, відділення)
2016-2017 навчальний рік
Робоча програма з дисципліни «Промислова електроніка та мікропроцесорна техніка»
для студентів спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка».
Розробник: Євсюк М.М., к.т.н., доцент
Робоча програма затверджена на засіданні
кафедри фізики і електротехніки
протокол від № 13 “
Завідувач кафедри фізики і електротехніки
___________________ (Захарчук Д.А)
Перезатверджено:
Протокол від «____»______________201____
року №______
Завідувач кафедри фізики і електротехніки
_______________________
Протокол від «____»______________201____
року №______
Завідувач кафедри фізики і електротехніки
_______________________
Протокол від «____»______________201____
року №______
Завідувач кафедри фізики і електротехніки
_______________________
Протокол від «____»______________201____
року №______
Завідувач кафедри фізики і електротехніки
_______________________
Ó
Євсюк
М.М., 2016 рік
Найменування показників |
Галузь знань,
напрям
підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
||
Кількість кредитів
– 4,5 |
Галузь знань
0507 – Електротехніка та електромеханіка
|
Нормативна
(за вибором)
|
|
|
|||
Модулів
– 4 |
Спеціальність 141 «Електроенергетика,
електротехніка та
електромеханіка».
|
Рік підготовки: |
|
Змістових модулів – 4 |
3-й |
3-й і 4-й |
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання «Моделювання
аналогових та цифрових вузлів систем керування в пакеті програм
Electronics
Workbench».
|
Семестр |
||
Загальна
кількість годин – 135 / 135 |
5-й, 6-й |
6-й, 7-й |
|
Лекції |
|||
Тижневих
годин для денної форми навчання:
аудиторних – 3
самостійної роботи студента – 2 |
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
бакалавр |
30 год. |
8 год. |
Практичні, семінарські |
|||
15 год. |
2год. |
||
Лабораторні |
|||
30 год. |
10 год. |
||
Самостійна робота |
|||
60 год. |
115 год. |
||
Індивідуальні завдання: год. |
|||
Вид контролю:
екзамен,
залік |
Примітка.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної
роботи становить:
для денної форми навчання – 75/60;
для заочної форми навчання – 20/115.
2.
Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета викладання дисципліни: вивчення фізичних процесів, що
проходять в електронних приладах; набуття теоретичних і практичних навиків
побудови електронних пристроїв різного призначення як у дискретному, так і в
інтегральному виконанні для енергетичної галузі; оволодіння методами та
прийомами розрахунку електронних пристроїв; дати теоретичні знання будови мікропроцесорів і мікропроцесорних
систем, розрахунку та вибору елементів мікропроцесорних систем
керування енергетичними
установками.
Завдання вивчення курсу “Промислова електроніка та
мікропроцесорна техніка” – засвоєння студентами фізичних основ роботи
електронних елементів, приладів промислової електроніки та мікропроцесорної
техніки; отримання теоретичних і практичних навичок проведення
експериментального дослідження та практичних розрахунків щодо дослідження
характеристик компонентів електронних схем на рівні вмінь та знань, достатніх
для практичної діяльності по спеціальності; ознайомлення з основами створення
та функціонування мікропроцесорних
систем окремих вузлів та блоків, а також їх програмним
забезпеченням; вивчення
студентами сучасних методів організації автоматичних систем керування енергообладнанням електростанцій та підстанцій, архітектурою, апаратним та програмним забезпеченням таких
систем.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
- сучасну елементну базу електронних приладів та систем;
- принципи будови, фізичні процеси,
конструктивні особливості та застосування
напівпровідникових приладів;
- методи
та схемотехнічні рішення реалізації пристроїв підсилення, генерації,
формування та перетворення безперервних та імпульсних електричних сигналів, які є носіями
інформації;
- принципи формування цифрових сигналів та принципи дії логічних
дискретних
елементів, комбінаційних пристроїв, тригерів та пристроїв на їх основі.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти:
-
правильно
вибирати елементну базу для
створення сучасних електронних систем електроенергетики
та електротехніки, що
дозволять використовувати сучасні
технології
виробництва, розподілу та споживання електричної енергії;
- проводити аналіз і синтез принципових схем силової та інформаційної електроніки;
- читати принципові схеми силової, інформаційної та цифрової промислової електроніки;
- проводити розрахунки технічних параметрів і характеристик окремих
елементів і
пристроїв електроніки, з метою правильного вибору
технічних засобів електронних та мікропроцесорних
систем.
3.
Програма навчальної дисципліни
Змістовий
модуль 1.
Тема 1. Класифікація напівпровідникових
приладів. Напівпровідникові резистори, діоди.
Тема 2. Транзистори.
Тема 3. Перемикаючі напівпровідникові
прилади.
Тема 4. Фотоелектронні прилади.
Оптоелектронні прилади. Оптрони.
Змістовий модуль 2.
Тема 5. Інтегральні мікросхеми.
Тема 6.
Підсилювачі електричних сигналів.
Тема 7. Імпульсні пристрої.
Змістовий модуль 3.
Тема 8.
Логічні елементи.
Тема 9. Тригери.
Тема 10. Цифрові мікроелектронні пристрої.
Тема 11. Цифро-аналогові та
аналогово-цифрові перетворювачі.
Змістовий модуль 4.
Тема 12. Мікропроцесори. Основні
відомості
Тема 13. Структурна схема мікропроцесора.
Тема 14. Мікропроцесорна
система. Основи програмування мікропроцесора.
Тема 15. Програмовані логічні контролери. Мікроконтролери.
4.
Структура навчальної дисципліни
Назви змістових модулів і тем |
Кількість годин |
|||||||||||
денна форма |
заочна форма |
|||||||||||
усього |
у тому числі |
усього |
у тому числі |
|||||||||
лк |
пр |
лаб |
інд |
ср |
лк |
пр |
лаб |
інд |
ср |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
5-й семестр |
||||||||||||
Модуль 1 |
||||||||||||
Змістовий модуль 1. |
||||||||||||
Тема 1. Класифікація напівпровідникових приладів.
Напівпровід-никові
резистори, діоди. |
12 |
2 |
2 |
4 |
- |
4 |
12 |
1 |
1 |
2 |
- |
8 |
Тема 2. Транзистори. |
10 |
2 |
2 |
2 |
- |
4 |
10,5 |
0,5 |
1 |
1 |
- |
8 |
Тема 3. Перемикаючі напівпровідникові прилади. |
8 |
2 |
2 |
- |
- |
4 |
8,5 |
0,5 |
- |
- |
- |
8 |
Тема 4.
Фотоелектронні прилади. Оптоелектронні прилади. |
10 |
2 |
2 |
2 |
- |
4 |
9,5 |
0,5 |
- |
- |
- |
9 |
Разом за
змістовим модулем 1 |
40 |
8 |
8 |
8 |
- |
16 |
40,5 |
2,5 |
2 |
3 |
- |
33 |
Модуль 2 |
||||||||||||
Змістовий модуль 2. |
||||||||||||
Тема 5.
Інтегральні мікросхеми. |
6 |
1 |
1 |
- |
- |
4 |
6,5 |
0,5 |
- |
- |
- |
6 |
Тема 6. Підсилювачі електричних сигналів. |
20 |
4 |
4 |
6 |
- |
6 |
19,5 |
0,5 |
- |
1 |
- |
18 |
Тема 7. Імпульсні пристрої. |
9 |
2 |
2 |
1 |
- |
4 |
8,5 |
0,5 |
- |
- |
- |
8 |
Разом за
змістовим модулем 2 |
35 |
7 |
7 |
7 |
- |
14 |
34,5 |
1,5 |
2 |
1 |
- |
32 |
Разом за
5-й семестр |
75 |
15 |
15 |
15 |
- |
30 |
75 |
4 |
2 |
4 |
- |
65 |
6-й семестр |
||||||||||||
Модуль 3 |
||||||||||||
Змістовий модуль 3. |
||||||||||||
Тема 8. Логічні елементи. |
8 |
2 |
- |
2 |
- |
4 |
8,5 |
0,5 |
- |
2 |
- |
6 |
Тема 9. Тригери. |
8 |
2 |
- |
2 |
- |
4 |
8,5 |
0,5 |
- |
- |
- |
8 |
Тема 10. Цифрові мікроелектронні пристрої |
10 |
2 |
- |
4 |
- |
4 |
8,5 |
0,5 |
- |
2 |
- |
6 |
Тема 11. Цифро-аналогові і аналогово-цифрові перетворювачі |
2 |
2 |
- |
- |
- |
- |
2,5 |
0,5 |
- |
- |
- |
2 |
Разом за
модулем 3 |
28 |
8 |
- |
8 |
- |
12 |
28 |
2 |
- |
4 |
- |
22 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
Модуль 4 |
||||||||||||
Змістовий модуль 4. |
||||||||||||
Тема 12. Мікропроцесори.
Основні відомості |
4 |
2 |
- |
2 |
- |
- |
4,5 |
0,5 |
- |
- |
- |
4 |
Тема 13.
Структурна схема мікропроцесора. |
8 |
2 |
- |
2 |
- |
4 |
8,5 |
0,5 |
- |
2 |
- |
6 |
Тема 14. Мікропроцесорна система.
Основи програмування
мікропроцесора. |
13 |
2 |
- |
3 |
- |
8 |
12,5 |
0,5 |
- |
- |
- |
12 |
Тема 15. Програмовані логічні контролери.
Мікроконтролери. |
7 |
1 |
- |
- |
- |
6 |
6,5 |
0,5 |
- |
- |
- |
6 |
Разом за модулем 4. |
32 |
7 |
- |
7 |
- |
18 |
32 |
2 |
- |
2 |
- |
28 |
Разом за 6-й семестр |
60 |
15 |
- |
15 |
- |
30 |
60 |
4 |
- |
6 |
- |
50 |
Разом |
135 |
30 |
15 |
30 |
- |
60 |
135 |
8 |
2 |
10 |
- |
115 |
5. Теми семінарських занять
№
з/п |
Назва теми |
Кількість
годин |
|
Не передбачені навчальним планом. |
- |
6. Теми практичних занять
№
з/п |
Назва теми |
Кількість
годин |
|
5-й семестр |
15 |
|
Модуль 1 |
8 |
1 |
Практичне
заняття №1. Розрахунок параметрів напівпровідникових діодів, стабілітронів. |
2 |
2 |
Практичне
заняття №2. Розрахунок і вибір багатошарових напівпровідникових структур
транзисторів. |
2 |
3 |
Практичне заняття №3. Розрахунок і вибір
багатошарових напівпровідникових структур тиристорів. |
2 |
4 |
Практичне
заняття №4. Розрахунок фотоелектронних приладів. |
2 |
|
Модуль 2 |
7 |
5 |
Практичне заняття №5. Вивчення
параметрів інтегральних мікросхем.
|
1 |
6 |
Практичне заняття №6. Розрахунок
однокаскадних
підсилювачів.
|
2 |
7 |
Практичне заняття №7. Розрахунок
підсилюючих пристроїв на операційних підсилювачах.
|
2 |
8 |
Практичне заняття №8. Розрахунок
імпульсних пристроїв
|
2 |
|
У 6-му семестрі практичні заняття не передбачені
навчальним
планом. |
- |
|
Разом |
15 |
7. Теми лабораторних занять
№
з/п |
Назва теми |
Кількість
годин |
|
5 семестр |
|
|
Модуль 1 |
8 |
1 |
Лабораторне заняття №1.
Правила
охорони праці при проведенні
лабораторних
занять. Інструктаж щодо правил виконання лабораторних робіт. Ознайомлення з лабораторією,
методами вимірювань та
вимірювальними і контрольними приладами. Моделювання електронних схем за
допомогою програми Electronics
Workbenc |
2 |
2 |
Лабораторне заняття №2. Дослідження вольт-амперних характеристик резисторів,
випрямних напівпровідникових діодів і стабілітронів. |
2 |
3 |
Лабораторне заняття
№3.
Дослідження
статичних характеристик
біполярних
транзисторів |
2 |
4 |
Лабораторне заняття
№4.
Дослідження фотоелектронних
приладів |
2 |
|
Модуль 2 |
7 |
5 |
Лабораторне заняття
№5.
Дослідження
схем транзисторного однокаскадного підсилювача низької частоти. |
2 |
6 |
Лабораторне заняття
№6.
Дослідження схеми транзисторного двокаскадного
підсилювача низької частоти зі
зворотними
зв’язками. |
2 |
7 |
Лабораторне заняття
№7.
Дослідження схем на основі інтегральних операційних підсилювачів. |
2 |
8 |
Лабораторне заняття
№8.
Моделювання та дослідження пристроїв електронного кола імпульсної дії за допомогою Еlectronics
Workbench |
1 |
|
6-й семестр |
15 |
|
Модуль 3 |
8 |
9 |
Лабораторне заняття
№9.
Моделювання та дослідження
цифрової
схеми для реалізації заданої логічної функції за допомогою Electronics
Workbenc. |
2 |
10 |
Лабораторне заняття №10. Моделювання і
дослідження тригерів за допомогою Еlectronics
Workbench. |
2 |
11 |
Лабораторне заняття №11. Моделювання і дослідження
мультиплексорів і демультиплексорів за допомогою Еlectronics
Workbench. |
2 |
12 |
Лабораторне заняття №12. Моделювання і
дослідження шифраторів та дешифраторів за допомогою Еlectronics
Workbench. |
2 |
|
Модуль 4 |
7 |
13 |
Лабораторна робота №13.
Ознайомлення з роботою
мікропроцесо-ра на учбово-лабораторному комплексі
(на базі КРВМ-2). |
2 |
14 |
Лабораторна робота №14. Дослідження
функціональної схеми мікропроцесора КР580ИК80 і логіки її роботи. |
2 |
15 |
Лабораторна робота №15.
Вивчення системи команд мікропроцесора
КР580ИК80. |
2 |
16 |
Лабораторна робота №16.
Програмування паралельного
інтерфейсу |
1 |
|
Разом |
30 |
8. Самостійна робота
№
з/п |
Назва теми |
Кількість
годин |
|
5 семестр |
30 |
|
Модуль 1 |
16 |
1 |
Тема 1. Фізичні основи роботи напівпровідникових приладів |
4 |
2 |
Тема 2. Основні режими роботи біполярного транзистора.
Складені транзистори. Одноперехідний транзистор.
Польові транзистори з ізольованим затвором. Біполярні транзистори з
ізольованим затвором. |
4 |
3 |
Тема 3. Електростатичні тиристори. Запірний тиристор з
МОН-керуванням (МОН-метал-оксид-напівпровідник). |
4 |
4 |
Тема 4. Фотоелектронні помножувачі |
4 |
|
Модуль 2 |
14 |
|
Тема 5. Технологія виготовлення
інтегральних мікросхем |
4 |
5 |
Тема 6. Підсилювачі напруги змінного струму зі спільним
колектором, спільною базою, спільним стоком.
Багатокаскадні
підсилювачі. Підсилювач змінного струму на операційному підсилювачі з однополярним живленням.
Підсилювачі постійного струму. Інтегратор, диференціатор, компаратор. |
6 |
6 |
Тема 7. Імпульсні пристрої з колекторно-базовими зв’язками.
|
4 |
|
|
|
|
6 семестр |
30 |
|
Модуль 3 |
12 |
8 |
Тема 8. Арифметичні дії в двійковій системі числення в
доповняльному коді. Кодування десяткових чисел. Множення та ділення
двійкових чисел. Мінімізація булевих функцій. |
4 |
9 |
Тема 9. Синтез асинхронних тригерних автоматів |
4 |
10 |
Тема 10. Комбінаційні схеми вузлів цифрової схемотехніки. |
4 |
|
Модуль 4 |
18 |
11 |
Тема 13.
Програмування роботи елементарних вузлів ЕОМ |
4 |
12 |
Тема 14.
Вузли мікропроцесорів та організація обміну інформації. Інтерфейси.
Представлення технологічної задачі на МПК. Операційна система ЕОМ.
Режим
програмованого вводу/виводу
в МПК. Пам'ять. Засоби відображення інформації. Організація пам’яті.
Вибір ЦАП і АЦП для
зв’язку з мікропроцесором. |
8 |
13 |
Тема 15.
Програмування логічної моделі на мікропроцесорному контролері. |
6 |
9. Індивідуальні завдання
Об’єм та
теми розрахунково-графічних робіт наведені у таблиці 9.1.
Таблиця 9.1
№
з/п |
Назва теми |
Кількість
годин |
|
5 семестр |
|
|
Модуль 1 |
|
1 |
Задача №1.
Підсилювачі електричних сигналів |
|
|
Модуль 2 |
|
2 |
Задача №2.
Логічні елементи |
|
|
Задача №3 Комбінаційні логічні пристрої. |
|
|
Разом |
|
|
У 6-му семестрі індивідуальні завдання не передбачені
навчальним планом. |
|
10. Методи навчання
Курс “Промислова
електроніка і МПТ” для студентів
141
«Електроенергетика, електротехніка
та електромеханіка» читається протягом 5-го та 6-го семестрів для денної форми навчання та
6-го та 7-го семестрів для заочної форми навчання.
Курс передбачає:
-
лекції;
-
практичні
заняття;
-
лабораторні заняття;
-
самостійну
роботу студентів;
-
індивідуальну
роботу студентів.
По закінченню 5-го
семестру студенти денної форми навчання складають екзамен, а по закінченню 6-го
семестру - залік.
Студенти заочної форми
навчання складають екзамен у 6-му семестрі, а залік у 7-му семестрі.
Контроль знань студентів проводиться у формі модульної
організації навчального процесу.
Дисципліна «Промислова електроніка і мікропроцесорна техніка»
в реалізації освітньо-професійної програми підготовки спеціаліста вивчається
після засвоєння фундаментальних дисциплін: вища математика, фізика та
спеціалізованих – теоретичні основи електротехніки, електротехнічні матеріали,
електричні вимірювання. Ця дисципліна тематично пов’язана з наступними
дисциплінами: електричні та електронні апарати, електропривод,
загальнопромислові електроприймачі, теорія автоматичного керування, релейний
захист та автоматика, техніка високих напруг.
11. Методи контролю
При вивченні студентами дисципліни передбачається три види
контролю: поточний, модульний, підсумковий.
Поточний контроль
здійснюється під час проведення лабораторних та практичних занять, а також у
результаті співбесіди за окремими мікромодулями знань. Застосовуються такі типи
поточного контролю:
·
короткочасне опитування на
початку лабораторного заняття з метою оцінити ступінь підготовленості студента з
теоретичних питань окремої лабораторної роботи;
·
захист студентом виконаної ним
лабораторної роботи;
·
опитування на практичних
заняттях (у 5-му семестрі).
Модульний контроль здійснюється у вигляді
відповіді на тестові запитання. У тестах для кожного запитання подано кілька
відповідей, з яких лише одна вірна.
Підсумковий контроль
у вигляді екзамену (заліку) проводиться за умови виконання та захисту студентами
всіх виконаних ними лабораторних робіт та успішному тестуванні з окремих модулів
знань.
Підсумкова (результуюча)
оцінка засвоєння студентом навчального матеріалу може визначатись без проведення
семестрового екзамену як інтегральна (рейтингова) оцінка за всіма змістовними
модулями. При цьому студент, який набрав протягом семестру необхідну кількість
балів, має змогу:
·
не складати іспит й отримати набрану кількість балів як
підсумкову оцінку за здобутим рейтингом;
·
складати іспит з метою підвищення свого рейтингу за даною
навчальною дисципліною;
·
ліквідувати академічну різницю навчальних обсягів пов’язану з
переходом на інший напрям підготовки чи до іншого вищого навчального закладу.
Студент, який набрав протягом семестру менше за необхідну
кількість балів, зобов’язаний складати іспит. При цьому він допускається до його
складання лише тоді, коли попередньо виконав увесь обов’язковий перелік завдань,
передбачених навчальним графіком з даної дисципліни.
12. Розподіл балів, які отримують студенти
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
|||||||
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
|||||||
Пр |
Лаб. |
РГР |
МК |
Пр. |
Лаб. |
РГР |
МК |
- |
5 семестр (екзамен) |
||||||||
5 |
10 |
5 |
30 |
5 |
10 |
5 |
30 |
100 |
6 семестр (залік) |
- |
|||||||
- |
20 |
- |
30 |
- |
20 |
- |
20 |
100 |
Шкала оцінювання: національна та ECTS
Сума балів за всі види навчальної діяльності |
Оцінка ECTS |
Оцінка за національною шкалою |
Екзамен / залік |
||
90-100 |
А |
відмінно / зараховано |
82-89 |
В |
добре / зараховано |
74-81 |
С |
|
64-73 |
D |
задовільно / зараховано |
60-63 |
Е |
|
35-59 |
FX |
незадовільно / не зараховано
з можливістю повторного складання |
0-34 |
F |
незадовільно / не зараховано з обов’язковим повторним
вивченням дисципліни
|
13.
Методичне забезпечення
1. Промислова електроніка та МПТ. Курс лекцій. для
студентів спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» денної та заочної
форм навчання / М.М. Євсюк – Луцьк: Луцький НТУ, 2017.
– 311с.
2. Промислова
електроніка і МПТ. Методичні вказівки до виконання практичних занять для
студентів напряму підготовки 6.050701 «Електротехніка та
електротехнології» денної форми навчання / М.М. Євсюк,
ПФ. Баховський, М.В. Хвищун – Луцьк:
Луцький НТУ, 2014. – 92с.
3. Євсюк М.М. Промислова
електроніка і мікропроцесорна техніка. Методичні вказівки до виконання
самостійної роботи для студентів спеціальності 141 «Електроенергетика,
електротехніка та електромеханіка» денної та заочної
форм навчання / М.М. Євсюк – Луцьк: Луцький НТУ, 2017.
– 67с.
4. Промислова електроніка і МПТ. Методичні вказівки до
виконання лабораторних робіт для студентів напряму підготовки 6.050701
«Електротехніка та
електротехнології» усіх форм навчання / М.М. Євсюк, М.В. Хвищун – Луцьк:
Луцький НТУ, 2016. – 90с.
6.
Селепина
Р.О. Мікропроцесорна техніка.
- Ч.1. Мікропроцесорна схемотехніка.
Курс лекцій. – Луцьк: ЛДТУ,
2006. – 161 с.
7. Мікропроцесорна техніка. Мікропроцесорні пристрої та системи. Конспект лекцій для студентів технічних спеціальностей / Р.О. Селепина,
Н.М. Якимчук. – Луцьк: ЛНТУ,
2009. – 148 с.
14.
Рекомендована література
Базова
1. Колонтаєвський
Ю.П., Сосков А.Г. Промислова електроніка та
мікросхемотехніка. К.: Каравела, 2004.
2. Руденко В.С. Ромашко В.Я., Трифонюк В.В., Промислова
електроніка, К.: Либідь, 1993.
3. Мікропроцесорна техніка: Підручник/ Ю.І. Якименко,
Т.О. Терещенко, Є.І. Сокол і др. За ред. Т.О. Терещенко. – К.: ІВЦ “Видавництво «Політехніка»”;
«Кондор», 2004.-440 с.
4.
А.
Буняк. Електроніка та
мікросхемотехніка, - Київ, -
Тернопіль,- 2001, - 382с.
6.
Бабич М.П., Жуков І.А. Комп’ютерна
схемотехніка:
Навчальний посібник. – К.:
МК-Прес, 2004. – 412с.
7. Костинюк Л.Д., Паранчук Я.С., Щур
І.З. Мікропроцесорні засоби та системи: Навчальний посібник. – Львів:
Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2002. – 200 с.
Допоміжна
1.
Будіщев
М.С. Електротехніка, електроніка,
мікропроцесорна техніка. – Львів, Світ, 2001. – 457 с..
2. Мілих В.І., Шаволкін
О.О. Електротехніка, електроніка та мікропроцесорна техніка. К.: Каравелла,
2012. - 688с.
3.
Малинівський
С.В. Загальна електротехніка.
– Львів, “НУ Львівська політехніка”, 2001. – 552 с.