Критерії, форми поточного та підсумкового контролю з дисципліни «Ресурсний менеджмент»

 

Підсумковий бал (за 100-бальною шкалою) з дисципліни «Ресурсний менеджмент» визначається як середньозважена величина, залежно від питомої ваги кожної складової залікового кредиту:

 

Заліковий модуль 1

Заліковий модуль 2

Заліковий модуль 3 (ІЗ)

Заліковий модуль 4 (екзамен)

Разом

(підсумкова семестрова оцінка)

25%

25%

10 %

40%

100%

 

Підсумкова оцінка з навчальної дисципліни (освітнього компонента) розраховується як середньозважена з оцінок, отриманих за залікові модулі, включаючи екзаменаційну.

Оцінювання знань здобувачів освіти здійснюється відповідно до загальних критеріїв паралельно за:

– 4-бальною національною шкалою (позитивні оцінки – «відмінно», «добре», «задовільно» або «зараховано», негативні оцінки – «незадовільно» або «незараховано»);

– 100-бальною накопичувальною шкалою ЄКТС.

За шкалою ЛНТУ

За національною шкалою

За шкалою ECTS

90–100

Відмінно

А (відмінно)

85–89

Добре

В (дуже добре)

75–84

С (добре)

65–74

Задовільно

D (задовільно)

60–64

E (достатньо)

35–59

Незадовільно

FX (незадовільно з можливістю повторного складання)

1–34

F (незадовільно з обов’язковим повторним курсом)

 

Поточний контроль

Поточний контроль враховує виконання на вибір одного завдання за кожною темою за узгодженням викладача і здобувача. Виконання завдань на кожною темою оцінюється за 100-бальною шкалою. У випадку, якщо здобувач виконує більше одного завдання по темі, до уваги береться найвища оцінка з отриманих за ці завдання.

Форми проведення поточного контролю з розшифровкою кількості контрольних заходів у розрізі навчальних занять за темами та навчальними тижнями згідно з графіком освітнього процесу подано у таблиці.

 

Форми

проведення   поточного контролю

Кількість контрольних заходів у розрізі навчальних занять за темами та навчальними тижнями

Тема

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

Т7

Т8

Т9

Т10

Т11

Вага

1/11

1/11

1/11

1/11

1/11

1/11

1/11

1/11

1/11

1/11

1/11

МО2 – усне або            письмове опитування  або

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

МО4 – тестування (в тому числі у системі    дистанційного              навчання Moodle)

або

МО7 – презентації        результатів виконаних завдань та досліджень

Максимальний бал за підсумками кожного контрольного заходу

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

 

Підсумкова оцінка з поточного контролю визначається як середня арифметична оцінка з усіх навчальних занять та розраховується при оцінюванні після проведення останнього у семестрі навчального заняття.

В рамках вивчення окремих тем, змістовних чи залікових модулів можливе визнання і перезарахування результатів навчання, здобутих у формальній, неформальній та інформальній освіті відповідно до нормативних документів ЛНТУ.

Ліквідація заборгованостей щодо поточних контрольних заходів може здійснюватися впродовж усього періоду вивчення навчальної дисципліни (освітньої компоненти) у семестрі. Здобувачу освіти, який має незадовільні оцінки чи пропущені навчальні заняття без поважних на те причин, семестрова середня арифметична оцінка за результатами поточного контролю виставляється після їх відпрацювання (ліквідації заборгованостей за темою навчального заняття).

Модульний контроль

Модульний контроль передбачає проміжне оцінювання якості засвоєння здобувачем освіти теоретичного і практичного матеріалу.

Кожна модульна контрольна робота оцінюється за 100-бальною шкалою. Виконання ІЗ оцінюється за 100-бальною шкалою. Форми проведення модульного контролю з розшифровкою кількості контрольних заходів у розрізі видів модульного контролю та навчальних тижнів згідно з графіком освітнього процесу подано у таблиці:

 

Форми проведення модульного контролю

Кількість контрольних заходів у розрізі видів модульного контролю та навчальних тижнів

Модульна контрольна робота 1 (за темами змістовного модулю 1)

Модульна контрольна робота 2 (за темами змістовного модулю 2)

Оцінка за ІЗ

МО2 – усне або письмове опитування або

1

1

-

МО4 – тестування (в тому числі у системі дистанційного навчання Moodle)

-

МО7 – презентації результатів виконаних завдань та досліджень
або

-

-

1

МО8 – презентації та виступи нанаукових заходах
або

-

-

1

Максимальний бал за підсумками кожного контрольного заходу

100

100

100

 

На модульний контроль у формі тестування виносяться не менше 20 тестових завдань без групування за рівнями складності, кожне з яких містить 5 варіантів відповідей, з яких тільки одна відповідь є правильною. Кількість балів, які можна отримати за виконання одного тестового завдання визначається шляхом ділення максимальної оцінки (100 балів) на кількість тестових завдань.

Перескладання модулів з позитивним оцінюванням не допускається. Перескладання негативних результатів модульного контролю чи у зв’язку із неявкою на його складання без поважних на те причин дозволяється до настання дати проведення наступного модульного контролю.

Підсумковий контроль

Підсумковий контроль проводиться у формі екзамену в період екзаменаційної сесії згідно сформованого розкладу іспитів.

Форми проведення контролю

Кількість контрольних заходів та період проведення

Екзамен

Згідно розкладу

МО1 – екзамен

1

Максимальний бал за підсумками 

кожного контрольного заходу

100

 

Результати підсумкового контролю оцінюються за 100-бальною шкалою і включаються в підсумкову оцінку з навчальної дисципліни (освітньої компоненти) як окремий заліковий модуль з відповідним ваговим коефіцієнтом (як передбачено у робочій програмі навчальної дисципліни).