Анотація дисципліни
«Теорія ігор в економіці»
Робочу програму обов’язкової
дисципліни «Теорія ігор в економіці» складено відповідно до місця та значення
дисципліни за структурно-логічною схемою, передбаченою Освітніми програмами
«Маркетинг» і «Цифровий маркетинг» підготовки здобувачів вищої освіти першого
(бакалаврського) рівня галузі знань 07 Управління та адміністрування
спеціальності 075 «Маркетинг», яка розроблена на основі Стандарту вищої освіти
за спеціальністю 075 «Маркетинг» для першого (бакалаврського) рівня вищої
освіти» №1343 від 05.12.2018 р.
Мета дисципліни: формування системи теоретичних знань з основ методів
теорії ігор та практичних навичок їх застосування в економіці.
Завдання дисципліни: знайомство здобувачів вищої
освіти з основними концепціями теорії ігор, оволодіння основними поняттями
теорії ігор, вміння використовувати їх для розв’язання конкретних задач,
набуття вмінь формалізувати реальні економічні задачі та розв’язувати їх
з використанням теорії ігор; надання можливості майбутньому фахівцю враховувати
рівень ризику і невизначеності при прийнятті рішень.
Курс має два
змістові модулі.
Змістовий модуль 1:
«Інструментарій теорії
антагоністичних ігор».
Змістовий модуль 2:
«Прийняття рішень в умовах
ризику і невизначеності».