Керівництво з вивчення дисципліни

 

Успішне вивчення дисципліни «Кредитний менеджмент» реалізується в процесі вивчення теоретичного блоку та закріплення його основних положень через опрацювання завдань, представлених у  практичному блоці дисципліни. Заключний етап підготовки включає можливість самоперевірки через виконання тестових завдань, розміщених в окремому блоці курсу.

Теоретичний блок дисципліни структурований тематично згідно робочої навчальної програми, що розроблена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування».

Усі запропоновані теми завершуються питаннями для повторення, коротким резюме та переліком основної літератури.

Теоретичний блок дисципліни «Кредитний менеджмент» складається з двох тематичних модулів. Перший змістовий модуль включає теми 1-5, другий – 5-7 відповідно. Теоретичний блок покликаний забезпечити студентів базовим обсягом навчального матеріалу. Він призначений полегшити роботу студентів усіх форм навчання, пов’язану з опануванням та засвоєнням необхідної термінології, а також для формування необхідної методологічної бази для опрацювання практичного матеріалу курсу.

Практичний блок дисципліни побудовано у вигляді семінарського практикуму, який включає обговорення вивченого матеріалу за кожною темою, а також виконання ситуаційних вправ та розв’язування практично-розрахункових завдань. Розрахункові завдання та ситуаційні вправи призначені для закріплення практичних навичок, методів, прийомів та інструментів дослідження діяльності банків на кредитному сегменті фінансового ринку. До кожного семінарського практикуму запропонований перелік додаткової літератури.

Самостійна робота передбачає набуття вмінь самостійно добирати джерела інформації; аналізувати, систематизувати та узагальнювати матеріал; робити висновки чи формулювати рекомендації щодо вирішення певних проблем у сфері банківського кредитування та моніторингу кредитної діяльності.

Структура курсу передбачає можливість перевірити рівень засвоєння навчального матеріалу за допомогою інтерактивного тестування. Тестові завдання містять лише одну вірну відповідь.

Тестові завдання розроблені для:

-      самоперевірки засвоєння вивченого матеріалу з кожної теми;

-      для модульного та підсумкового контролю.