Список використаних джерел

1.     Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс. – М. : Видавничий дім “Вільямс”, 2001. – 608 с.

2.     Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І.В. Маркетинг підпри­ємства. Навч. посіб. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 612 с.

3.     Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу: Навч. посіб. – К.: Знання, 2011. – 495 с.

4.     Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Навч. - метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К. : КНЕУ, 2000. – 100 с.

5.     Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посібник. – К. : Вища шк., 1994. – 327 с.

6.     Гірченко Т. Д., Дубовик О. В. Маркетинг: Навчальний посібник. – Київ : Центр навчальної літератури, 2007. — 255 с.

7.     Липчук В. В. та ін. Маркетинг: основи теорії та практики: Навч. посібник. – Львів : Новий світ – 2000; Магнолія плюс. – 2003. – 288 с.

8.     Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Навч. - метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К. : КНЕУ, 2001. – 106 с.

9.     Примак Т. О. Маркетинг: Навч. посіб. – К. : МАУП, 2004. – 228 с.

10. Єрмоленко М. М. Маркетинговий менеджмент: Навч. посібник. – К. : НАУ, 2001. – 204 с.

11. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. – СПб : Питер, 2000. – 752 с.

12.  Маркетинг: Навч. посіб. — 2-ге вид., перероб. і доп. Рекомендо­вано МОН / Петруня Ю. Є. — К., 2010. — 351 с.

13. Маркетинг: Підручник. Затверджено МОН / Турченюк М. О., Швець М. Д. — К., 2011. — 318 с.

14. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Навч. - метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К. : КНЕУ, 2001. – 106 с.

15. Парсяк В. Н., Рогов В. К. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. – Херсон: Олді-плюс, 2004. – 200 с.

16. Примак Т. О. Маркетинг: Навч. посіб. – К. : МАУП, 2004. – 228 с.

17. Прауде В. Р., Білий О. Б. Маркетинг: Навч. посібник. – К. : Вища шк., 1994. – 256 с.

18. Тєлєтов О. С. Маркетинг у промисловості: підручник. – К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 248 с.