Луцький національний
технічний університет
Кафедра маркетингу
ППВ.13. «МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА
РОЗПОДІЛУ»
(шифр і назва навчальної дисципліни)
напрям підготовки
6.030507 «Маркетинг»
(назва спеціалізації)
факультет бізнесу
(назва факультету)
2018-2019
навчальний рік
Робоча
програма з дисципліни «Маркетингова політика розподілу» для студентів напряму підготовки
6.030507 «Маркетинг» для денної та заочної форм навчання.
Найменування
показників |
Галузь знань, напрям
підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика
навчальної дисципліни |
||
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
|||
Кількість кредитів
– 2 |
Галузь знань: 0305 «Економіка та
підприємництво» |
Вибіркова |
||
Модулів – 2 |
Напрям підготовки: 6.030507 «Маркетинг» |
Рік підготовки: |
||
Змістових модулів – 2 |
2018-2019 й |
2018-2019 -й |
||
Семестр |
||||
Загальна кількість годин - 120 |
7-ий |
7-ий |
||
Лекції |
||||
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 4, самостійної роботи студента – 4 |
Освітньо-кваліфікаційний
рівень: бакалавр |
30 |
6 |
|
Практичні |
||||
30 |
6 |
|||
Самостійна робота |
||||
60 |
108 |
|||
Вид контролю: 7 семестр –
екзамен. |
||||
2. Мета та завдання навчальної дисципліни
2.1. Метою викладання
навчальної дисципліни «Маркетингова політика розподілу» є засвоєння знань щодо
формування, вибору та функціонування каналів розподілу продукції,
прогнозування, управління та організації системи розподілу підприємства.
2.2. Основні завдання вивчення
дисципліни - вивчення основних категорій маркетингової політики
розподілу, особливостей прийняття
рішень щодо вибору та управління каналом розподілу, переваг та недоліків
сучасних технологій політики розподілу; формування практичних навичок
управління та організації ефективної розподільчої політики на підприємстві.
2.3. Вимоги
до вмінь і знань студентів
Згідно із вимогами освітньо-професійної
програми студенти повинні знати:
-
сутність
та значення маркетингової політики розподілу;
-
види
та структуру каналів розподілу;
-
стратегії
побудови каналу розподілу;
-
форми
та методи оптової та роздрібної торгівлі;
-
сучасні технології у збутовій політиці
підприємства;
-
методи
підвищення ефективності функціонування каналів розподілу.
вміти:
-
організовувати
товарний рух в каналах розподілу;
-
управляти
каналом розподілу;
-
розробляти
стратегію побудови каналу розподілу;
-
вибирати
оптимальні канали розподілу;
-
визначати
форми та методи оптової торгівлі;
-
приймати маркетингові рішення з позицій
роздрібного торговця;
-
застосовувати
сучасні технології у збутовій політиці підприємства;
-
приймати
рішення щодо величини запасів;
-
розробляти
пропозиції щодо підвищення ефективності збутової діяльності підприємства.
3. Програма навчальної дисципліни
Модуль
І
Змістовний
модуль 1. Особливості маркетингової політики розподілу та типи посередників
Тема 1. Сутність та значення
маркетингової політики розподілу.
Етимологія
та генезис маркетингової політики розподілу. Розподілу у системі комплексу
маркетингу. Концепція та методологічний апарат маркетингової політики
розподілу. Стратегії дистрибуції. Функції маркетингової політики розподілу.
Тема 2. Канали розподілу товарів:
поняття, характеристики та різновиди
Поняття
каналів розподілу товарів та їхні
потоки. Принципи функціонування каналів розподілу товарів. Класифікація
каналів розподілу. Особливості та сфери використання прямих каналів розподілу
продукції. Особливості та сфери використання непрямих каналів розподілу
продукції. Зворотні канали розподілу. Канали розподілу в інтегрованих системах.
Тема 3. Система розподілу товарів
промисловим підприємством.
Особливості
збуту товарів промислового призначення. Відбір учасників каналу розподілу.
Форми співпраці учасників каналів розподілу. Мотивація учасників каналів
розподілу. Координація роботи учасників каналу розподілу. Оцінка і контроль
діяльності учасників каналу розподілу. Модифікація структури каналу розподілу.
Особливості збуту продукції державним установам.
Тема 4. Гуртові посередники у каналах
розподілу продукції.
Характеристика
діяльності гуртових посередників. Маркетингові рішення гуртовика. Незалежні
гуртові посередники. Залежні гуртові посередники.
Тема 5. Роздрібні посередники у каналах
розподілу товарів.
Характеристика
діяльності роздрібних посередників. Різновиди роздрібних посередників.
Особливості функціонування роздрібних магазинів. Позамагазинна
роздрібна торгівля. Маркетингові рішення роздрібного торговця. Особливості
мерчандайзингу та його необхідність.
Модуль
ІІ
Змістовний
модуль 2. Оптимізація управління каналами розподілу
Тема 6. Оптимізація систем розподілу
продукції
Фактори
впливу на вибір довжини каналів розподілу. Фактори впливу на вибір ширини
каналів розподілу. Складові та суб’єкти прийняття рішень про структуру каналів
розподілу продукції. Обґрунтування потреби у формуванні каналів розподілу
продукції. Формування цілей та варіантів побудови каналів розподілу продукції.
Оцінка та вибір каналу розподілу. Особливості формування міжнародних каналів
розподілу.
Тема 7. Конкуренція та конфлікти в каналах
розподілу продукції.
Конкуренція
в каналах розподілу. Різновиди конкуренції в каналах розподілу продукції.
Конфлікти в каналах розподілу. Горизонтальні та вертикальні конфлікти. Способи
подолання конфліктів в каналах розподілу продукції.
Тема 8. Логістичні учасники каналів
розподілу.
Сутність
та цілі логістики розподілу. Маркетингова політика розподілу та логістичні
стратегії. Логістика в системі обслуговування споживачів. Логістичні складські
процеси в каналах розподілу. Транспортні процеси: види та способи.
Тема 9. Оптимізація управління
товарорухом в каналах розподілу.
Оптимізація
функціонування системи запасів у каналах дистрибуції. Оптимізація політики
запасів. Оптимізація транспортних процесів в каналах дистрибуції. Сучасні
тенденції розвитку фізичної дистрибуції.
Тема 10. Особливості маркетингової
політики розподілу в системах прямого та інтерактивного маркетингу.
Сутність та переваги прямого маркетингу. Розвиток прямого
маркетингу. Бази даних про покупців і прямий маркетинг. Особистий продаж як
форма прямого маркетингу. Пряме поштове розсилання як форма прямого маркетингу.
Продаж за каталогом. Телефонний маркетинг. Телевізійний маркетинг. Особливості
інтерактивного маркетингу. Електронна торгівля. Канали інтерактивного
маркетингу. Перспективи та проблеми інтерактивного маркетингу.
4. Структура навчальної дисципліни
Назви
змістових модулів і тем |
Кількість годин |
|||||||
денна форма |
заочна форма |
|||||||
усього |
у
тому числі |
усього |
у
тому числі |
|||||
лекції |
практ. |
сам. |
лекції |
практ. |
сам. |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Модуль 1 |
||||||||
Змістовний модуль 1. Особливості маркетингової політики
розподілу та типи посередників |
||||||||
Тема 1. Сутність
та значення маркетингової політики розподілу |
12 |
2 |
4 |
6 |
12 |
1 |
- |
11 |
Тема 2. Канали
розподілу товарів: поняття, характеристики та різновиди |
12 |
2 |
4 |
6 |
12 |
1 |
- |
11 |
Тема 3. Система
розподілу товарів промисловим підприємством |
12 |
4 |
2 |
6 |
12 |
- |
- |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|
6 |
7 |
8 |
9 |
Тема 4. Гуртові
посередники у каналах розподілу продукції |
12 |
4 |
2 |
6 |
12 |
1 |
1 |
10 |
Тема 5.
Роздрібні посередники у каналах розподілу товарів |
12 |
4 |
2 |
6 |
12 |
1 |
1 |
10 |
Разом за модулем 1 |
60 |
16 |
14 |
30 |
60 |
4 |
2 |
54 |
Модуль 2 |
||||||||
Змістовний модуль 2. Оптимізація управління каналами
розподілу |
||||||||
Тема 6.
Оптимізація систем розподілу продукції |
12 |
2 |
4 |
6 |
12 |
1 |
1 |
10 |
Тема 7.
Конкуренція та конфлікти в каналах розподілу продукції |
12 |
2 |
4 |
6 |
12 |
- |
1 |
11 |
Тема 8.
Логістичні учасники каналів розподілу |
12 |
2 |
4 |
6 |
12 |
1 |
1 |
10 |
Тема 9.
Оптимізація управління товарорухом в каналах розподілу |
12 |
4 |
2 |
6 |
12 |
- |
1 |
11 |
Тема 10.
Особливості маркетингової політики розподілу в системах прямого та
інтерактивного маркетингу |
12 |
4 |
2 |
6 |
12 |
- |
- |
12 |
Разом за модулем 1 |
60 |
14 |
16 |
30 |
60 |
2 |
4 |
54 |
Усього годин |
120 |
30 |
30 |
60 |
120 |
6 |
6 |
108 |
5. Теми семінарських занять – не
передбачено програмою дисципліни.
6.
Теми практичних занять
№ з/п |
Назва теми |
Кількість годин |
|
Денна форма |
Заочна форма |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
Модуль 1 |
|||
Змістовний модуль 1. Особливості маркетингової політики
розподілу та типи посередників |
|||
1 |
Тема 1. Сутність
та значення маркетингової
політики розподілу Розгляд теоретичних питань. 1.1. Етимологія та генезис маркетингової політики розподілу. 1.2. Концепція та методологічний апарат маркетингової
політики розподілу. 1.3. Функції маркетингової політики розподілу. Опитування, тестування |
1 |
- |
|
|
|
|
Продовження таблиці |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
2 |
Тема 2. Канали розподілу товарів: поняття,
характеристики та різновиди Розгляд теоретичних питань. 2.1. Поняття каналів розподілу товарів та їхні потоки. 2.2. Класифікація каналів розподілу. 2.3. Особливості та сфери використання прямих та
непрямих каналів розподілу продукції. 2.4. Канали розподілу в інтегрованих системах Опитування,
обговорення ситуацій, рішення практичних завдань |
1 |
1 |
3 |
Тема 3. Система
розподілу товарів промисловим підприємством Розгляд теоретичних питань. 3.1.
Особливості збуту товарів промислового призначення. 3.2.
Форми співпраці учасників каналів розподілу. 3.3.
Оцінка і контроль діяльності учасників каналу розподілу 3.4.
Особливості збуту продукції державним установам Опитування, тестування, ситуаційні вправи |
1 |
- |
4 |
Тема 4. Гуртові
посередники у каналах розподілу продукції Розгляд теоретичних питань. 4.1.
Характеристика діяльності гуртових посередників. 4.2.
Маркетингові рішення гуртовика. 4.3.
Незалежні гуртові посередники. 4.4.
Залежні гуртові посередники Опитування, обговорення ситуацій, рішення
практичних завдань. |
1 |
1 |
5 |
Тема 5. Роздрібні посередники у каналах розподілу товарів Розгляд теоретичних питань. 5.1. Характеристика діяльності роздрібних
посередників. 5.2. Різновиди роздрібних посередників. 5.3. Маркетингові рішення роздрібного торговця. 5.4. Особливості мерчандайзингу та його
необхідність. Опитування, тестування, ситуаційні вправи |
2 |
- |
Разом за модуль 1 |
6 |
3 |
|
Модуль 2 |
|||
Змістовний модуль 2.
Оптимізація управління каналами розподілу |
|||
6 |
Тема 6. Оптимізація
систем розподілу продукції Розгляд теоретичних питань. 6.1.
Фактори впливу на вибір довжини та ширини каналів розподілу. 6.2.
Обґрунтування потреби у формуванні каналів розподілу продукції 6.3.
Формування цілей та варіантів побудови каналів розподілу продукції. 6.4.
Оцінка та вибір каналу розподілу. 6.5.
Особливості формування міжнародних каналів розподілу. Опитування, обговорення ситуацій, рішення
практичних завдань |
2 |
1 |
7 |
Тема 7. Конкуренція та
конфлікти в каналах розподілу продукції Розгляд теоретичних питань. 7.1.
Різновиди конкуренції в каналах розподілу продукції. 7.2.
Конфлікти в каналах розподілу. Опитування, тестування, ситуаційні вправи |
2 |
- |
|
|
|
|
Продовження таблиці |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
8 |
Тема 8. Логістичні
учасники каналів розподілу Розгляд теоретичних питань. 8.1.
Сутність та цілі логістики розподілу. 8.2.
Логістичні стратегії 8.3.
Логістика в системі обслуговування споживачів. 8.4.
Логістичні складські процеси в каналах розподілу. 8.5.
Транспортні процеси: види та способи. Опитування, обговорення ситуацій, рішення
практичних завдань |
2 |
1 |
9 |
Тема 9. Оптимізація
управління товарорухом в каналах розподілу Розгляд теоретичних питань. 9.1.
Оптимізація функціонування системи запасів у каналах дистрибуції. 9.2.
Оптимізація політики запасів 9.3.
Оптимізація транспортних процесів в каналах дистрибуції. 9.4.
Сучасні тенденції розвитку фізичної дистрибуції. Опитування, тестування, ситуаційні вправи |
2 |
1 |
10 |
Тема 10. Особливості
маркетингової політики розподілу в системах прямого та інтерактивного маркетингу Розгляд теоретичних питань. 10.1.
Сутність та переваги прямого маркетингу.. 10.2.
Види прямого маркетингу. 10.3.
Особливості інтерактивного маркетингу. 10.4.
Електронна торгівля Опитування, тестування, розв’язування практичних завдань |
1 |
- |
Разом за модуль 2 |
9 |
3 |
|
Всього годин |
15 |
6 |
7. Теми лабораторних занять – не
передбачено програмою дисципліни.
8.
Самостійна робота
№ з/п |
Назва теми |
Кількість год. |
|
Денна форма |
Заочна форма |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
Модуль 1 |
|||
Змістовий модуль 1.
Сутність та процес організації
маркетингової діяльності |
|||
1 |
Тема 1. Сутність
та значення маркетингової
політики розподілу 1.1. Етимологія та генезис маркетингової політики розподілу. 1.2. Концепція та методологічний апарат маркетингової політики
розподілу. 1.3. Функції маркетингової політики розподілу. |
3 |
5 |
2 |
Тема 2. Канали розподілу товарів: поняття,
характеристики та різновиди 2.1. Поняття каналів розподілу товарів та їхні потоки. 2.2. Класифікація каналів розподілу. 2.3. Особливості та сфери використання прямих та
непрямих каналів розподілу продукції. 2.4. Канали розподілу в інтегрованих системах |
1 |
4 |
|
|
|
|
Продовження таблиці |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
3 |
Тема 3. Система
розподілу товарів промисловим підприємством 3.1.
Особливості збуту товарів промислового призначення. 3.2.
Форми співпраці учасників каналів розподілу. 3.3.
Оцінка і контроль діяльності учасників каналу розподілу 3.4.
Особливості збуту продукції державним установам |
3 |
6 |
4 |
Тема 4. Гуртові
посередники у каналах розподілу продукції 4.1.
Характеристика діяльності гуртових посередників. 4.2.
Маркетингові рішення гуртовика. 4.3.
Незалежні гуртові посередники. 4.4.
Залежні гуртові посередники |
1 |
4 |
5 |
Тема 5. Роздрібні посередники у каналах розподілу товарів 5.1. Характеристика діяльності роздрібних
посередників. 5.2. Різновиди роздрібних посередників. 5.3. Маркетингові рішення роздрібного торговця. 5.4. Особливості мерчандайзингу та його
необхідність. |
- |
4 |
Разом за модуль 1 |
8 |
23 |
|
Модуль 2 |
|||
Змістовний модуль 2. Оптимізація управління каналами
розподілу |
|||
6 |
Тема 6. Оптимізація
систем розподілу продукції 6.1.
Фактори впливу на вибір довжини та ширини каналів розподілу. 6.2.
Обґрунтування потреби у формуванні каналів розподілу продукції 6.3.
Формування цілей та варіантів побудови каналів розподілу продукції. 6.4.
Оцінка та вибір каналу розподілу. 6.5.
Особливості формування міжнародних каналів розподілу. |
- |
4 |
7 |
Тема 7. Конкуренція та
конфлікти в каналах розподілу продукції 7.1.
Різновиди конкуренції в каналах розподілу продукції. 7.2.
Конфлікти в каналах розподілу. |
2 |
6 |
8 |
Тема 8. Логістичні
учасники каналів розподілу 8.1.
Сутність та цілі логістики розподілу. Логістичні стратегії 8.2.
Логістика в системі обслуговування споживачів. 8.3.
Логістичні складські процеси в каналах розподілу. 8.4.
Транспортні процеси: види та способи. |
- |
4 |
9 |
Тема 9. Оптимізація
управління товарорухом в каналах розподілу 9.1.
Оптимізація функціонування системи запасів у каналах дистрибуції. 9.2.
Оптимізація політики запасів 9.3.
Оптимізація транспортних процесів в каналах дистрибуції. 9.4.
Сучасні тенденції розвитку фізичної дистрибуції. |
2 |
5 |
10 |
Тема 10. Особливості
маркетингової політики розподілу в системах прямого та інтерактивного маркетингу 10.1.
Сутність та переваги прямого маркетингу.. 10.2.
Види прямого маркетингу. 10.3.
Особливості інтерактивного маркетингу. 10.4.
Електронна торгівля |
3 |
6 |
Разом за модуль 2 |
7 |
25 |
|
Всього годин |
15 |
48 |
9.
Індивідуальні завдання – не передбачено програмою дисципліни
10.
Методи навчання
Методами навчання з дисципліни
«Маркетингова політика розподілу» є словесні, наочні та практичні.
Словесні методи включають
лекції, розповіді та бесіди по визначених темах навчального курсу.
Наочні методи навчання
передбачають постійне супроводження занять з даної дисципліни ілюстраційними та демонстраційними засобами.
Практичні методи навчання
включають: практичну роботу та вправи (ситуаційного, аналітичного та творчого
характеру, графічні, розрахункові завдання).
Курс «Маркетингова політика розподілу»
тісно пов’язаний з дисциплінами загальноекономічного циклу, насамперед, з
курсами «Маркетинг» (і відповідним циклом конкретних дисциплін маркетингу у
складі «Маркетингові дослідження», «Маркетингова товарна політика»,
«Маркетингова політика комунікацій», «Промисловий маркетинг», «Маркетингова
цінова політика», «Логістика»).
Курс «Маркетингова політика розподілу»
передбачає, що студенти вже володіють базовими знаннями в галузі маркетингу.
11. Методи контролю
Специфіка
викладання предмету «Маркетингова політика розподілу» для студентів денної
форми навчання полягає у використанні трьох видів контролю: поточного,
модульного і підсумкового.
Поточний контроль
включає в себе:
- тестування (т)
– проводиться
регулярно на вибірковій основі і дозволяє перевірити підготовку студентів до кожного заняття;
- розв’язування
задач (рз) – проводиться на окремих заняттях і
дозволяє перевірити знання основних положень заданої теми, формувати логічне
мислення студентів;
- опитування (о)
– проводиться регулярно на вибірковій основі з метою виявлення вміння
студентами оперувати матеріалом, вичитаним викладачем, відповідати на додаткові питання;
- ситуаційні
вправи (св) – проводиться з метою формування
вмінь і навичок у студентів практичного спрямування, формування сучасного мислення,
вміння приймати відповідальні та ефективні рішення;
- самостійна
робота (ср) – дозволяє виявити вміння студента чітко, логічно
і послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння працювати самостійно;
- контрольна
робота (кр) – проводиться з метою отримання
загального уявлення про достатність взаємозв’язку «викладач-студент» з даної
дисципліни, а також контролю та поточної успішності.
Модульний контроль
здійснюється під час виконання модульної контрольної роботи, яка проводиться у формі теоретичних
питань, тестів та практичних завдань і передбачає рейтингову оцінку знань,
умінь і навичок студентів за змістовним модулем та його елементами.
Підсумковий
контроль проводиться у вигляді заліку при умові проходження студентом усіх
етапів поточного і модульного контролю.
Специфіка викладання предмету
«Маркетингова політика розподілу» для студентів заочної форми навчання полягає
у використанні двох видів контролю: поточного та підсумкового.
Поточний контроль здійснюється під час консультацій, лекційних і
практичних занять, шляхом перевірки, підготовки питань, ситуаційних та
розрахункових завдань сформованих до кожної теми.
Підсумковий контроль проводиться у формі заліку, який передбачає письмову та
усну перевірку основних знань і умінь з кожної теми курсу.
12.
Розподіл балів, які отримують студенти
Поточний
контроль |
Підсумковий контроль |
Сума
балів |
|||||||||||
Змістовий
модуль 1 |
Змістовий
модуль 2 |
||||||||||||
Поточний
контроль |
Модуль-ний
контроль |
Поточний
контроль |
Модуль-ний
контроль |
Екзамен |
|||||||||
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т4 |
Т5 |
Т6 |
Т7 |
Т8 |
Т9 |
Т10 |
||||
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
30 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
30 |
60 |
100 |
Рейтингова оцінка з навчальної
дисципліни визначається як сума у балах рейтинговий оцінок з модулів та
рейтингової екзаменаційної оцінки. Рейтингова оцінка у балах за шкалою
навчального закладу може бути переведена до п’ятибальної шкали оцінювання
(національної шкали). Згідно з даними таблиці переводу рейтинговий оцінок від
однієї шали до іншої.
Шкала
оцінювання: національна та ECTS
Сума балів за всі види
навчальної діяльності |
Оцінка ECTS |
Оцінка за національною
шкалою |
для
екзамену, курсової роботи |
||
90 –
100 |
А |
відмінно |
82-89 |
В |
добре |
74-81 |
С |
|
64-73 |
D |
задовільно |
60-63 |
Е |
|
35-59 |
FX |
незадовільно з можливістю
повторного складання |
0-34 |
F |
незадовільно з
обов’язковим повторним вивченням дисципліни |
Критерії
оцінювання знань, умінь і навичок студентів з навчальної дисципліни при
підсумковому контролі необхідно розробляти, виходячи з таких загальних
рекомендацій, за якими виставляти оцінки:
-
«відмінно» – якщо студент демонструє повні і глибокі знання навчального
матеріалу, достовірний рівень розвитку умінь і навичок, правильне й
обґрунтоване формулювання практичних висновків, уміння приймати необхідні
рішення в нестандартних ситуаціях, вільне володіння науковими термінами, високу
комунікативну культуру;
-
«добре» – якщо студент виявляє дещо обмежені знання навчального матеріалу,
допускає окремі несуттєві помилки та неточності;
-
«задовільно» – якщо студент засвоїв основний навчальний матеріал, володіє
необхідними уміннями та навичками для вирішення стандартних завдань, проте, при
цьому допускає неточності, не виявляє самостійності суджень, демонструє
недоліки комунікативної культури;
-
«незадовільно» – якщо студент не володіє необхідними знаннями, уміннями,
навичками, науковими термінами, демонструє низький рівень комунікативної
культури.
13. Методичне забезпечення
1. Морохова
В.О. Маркетинг. Конспект лекцій для студентів напряму підготовки «Маркетинг» /
В.О. Морохова, Н.В. Герасимяк.
– Луцьк: ЛНТУ, 2011. – 160 с.
14. Рекомендована література
Базова
1. Біловодська
О.А. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. /
О.А. Біловодська. – К., 2011. – 495с.
2. Ілляшенко С.С. Маркетинг для магістрів: навчальний посібник /
за заг. ред. д.е.н., проф.
С.С. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга»,
2007. – 928с.
3. Крикавський Є. В. Маркетингова політика розподілу: навч. посібник / Є.В. Крикавський,
Н.С. Косар, А. Чубала. – 2-ге вид., зі змінами. –
Львів : Видавнитво Львівської політехніки, 2012. –
260 с.
4. Крикавський Є.В. Логістика. Основи теорії : підручник /
Є. В. Крикавський. — Л. : Національний
університет «Львівська політехніка» (Інформаційно-видавничий центр
"Інтелекте" Інституту післядипломної освіти), «Інтелект-Захід», 2004.
- 416 с.
5. Щербак В. Г.
Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник / В.Г. Щербак. – Х.: ВД
«ІНЖЕК», 2004. – 176 с.
Допоміжна
1.
Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. – 2-ге
вид., перероб і доп. / Л.В. Балабанова.
– К.: Знання-Прес, 2004. – 645 с
2.
Балабанова Л. В. Маркетинговий аудит
системи збуту./ Л.В. Балабанова, А.В. Балабанець. – К.: ВД "Професіонал", 2004. – 224 с
3.
Гаркавенко
С.С. Маркетинг: Підручник / С.С. Гаркавенко. – 5-те вид. доп.
- К.: Лібра, 2007.– 720 с
4.
Гірченко Т.Д. Маркетинг: Навчальний посібник.
/ Т.Д. Гірченко, О.В. Дубовик. – К.: "Фірма
"ІНКОС", Центр навчальної літератури, 2007. – 255 с
5.
Заборська Н. К. Основи логістики: навчальний
посібник / Н. К. Заборська, Л. Е. Жуковська – Одеса:
ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011. – 215 с.
6.
Крикавський Є. В. Промисловий маркетинг і
логістика: навч. посібник для студентів економічних
спеціальностей / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай. –
Львів : видавництво Державного університету "Львівська політехніка",
1998. – 307 с.
7.
Маркетинг:
підручник / А. О. Старостіна, Н. П.
Гончарова, Є.В. Крикавський та ін., за ред. А.О.
Старостіної. - К.: Знання, 2009. – 1070 с.
8.
Морохова В.О. Маркетинговий аналіз: навчальний
посібник / В.О. Морохова, О.В. Бойко, Н.В. Герасимяк. – Луцьк: РВВ ЛНТУ, 2011. – 340 с.
9.
Окландер М. А. Логістика : навч.
посібник / М. А. Окландер. – К.: Зовнішня торгівля,
2005. – 234 с.
15. Інформаційні
ресурси
1.
http://pidruchniki.ws/15840720/marketing/marketingova_politika_rozpodilu_-_bilovodska_oa
2.
http://www.ukrlogistica.com.ua/
3.
http://pidruchniki.ws/1584072050910/logistika/osnovi_logistiki_-_dudar_tg
4.
http://nebook.net/book_logstika_648_page_1
5.
http://pidruchniki.ws/1800070841708/marketing/marketing_-_garkavenko_ss
6.
http://www.logistika-prim.ru/
7.
http://www.sellings.ru/