КЕРІВНЦТВО З ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ ЗДОБУВАЧІВ
З ДИСЦИПЛІНИ «ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА
БІЗНЕСУ»
Розподіл балів між видами контролю при рейтинговій
системі оцінювання за 100-бальною шкалою наведено в таблиці 1.
Таблиця 1
Розподіл балів між видами контролю
Заліковий модуль 1 |
Заліковий
модуль 2 |
Заліковий модуль 3 (екзамен) |
Разом (підсумкова семестрова оцінка) |
||||
Поточний контроль |
Модульний контроль |
Всього |
Поточний контроль |
Модульний контроль |
Всього |
||
40 |
60 |
100 |
40 |
60 |
100 |
100 |
100 |
Вагові коефіцієнти |
|||||||
х |
х |
0,3 |
х |
х |
0,3 |
0,4 |
1,0 |
Таблиця 2
Рекомендована оцінка видів навчальної діяльності студентів
№ з/п |
Вид навчальної
діяльності |
Оціночні бали |
1. |
Вчасне виконання та захист лабораторних робіт |
3,1 б за 1 лабораторну
роботу |
2. |
Виконання тестових завдань |
10 б за 1 тест |
3. |
Вчасне виконання і захист самостійної роботи |
1 б за 1 самостійну
роботу |
Рейтингова оцінка з навчальної дисципліни визначається
як сума у балах рейтингових оцінок з модулів та рейтингової екзаменаційної
оцінки. Рейтингова оцінка у балах за шкалою навчального закладу може бути
переведена до п’ятибальної шкали оцінювання (таблиця 3).
Таблиця 3
Перевід рейтингових оцінок від однієї шкали до іншої
За національною шкалою |
За шкалою навчального
закладу |
Відмінно |
90–100 |
Добре |
75–89 |
Задовільно |
60–74 |
Незадовільно з
можливістю повторного складання екзамену |
35–59 |
Незадовільно
з обов’язковим повторним курсом навчання |
0–34 |
Критерії модульного оцінювання знань,
умінь і навичок студентів:
– «відмінно» – здобувач демонструє повні, всебічні
знання навчального матеріалу, високий рівень знань, вільно володіє науковою
термінологією, володіє творчим підходом до вирішення поставлених завдань;
– «добре» – якщо здобувач допускає окремі незначні
помилки та неточності;
– «задовільно» – якщо здобувач засвоїв основний
навчальний матеріал, проте допускає неточності, не виявляє власних суджень,
демонструє недоліки комунікативної культури;
– «незадовільно» – якщо здобувач не володіє
необхідними знаннями, уміннями, науковою термінологією, демонструє низький
рівень комунікативної культури.