КЕРІВНЦТВО З ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ ЗДОБУВАЧІВ

З ДИСЦИПЛІНИ  «ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ»

 

Розподіл балів між видами контролю при рейтинговій системі оцінювання за 100-бальною шкалою наведено в таблиці 1.

 

Таблиця 1

Розподіл балів між видами контролю

Заліковий модуль 1

     Заліковий модуль 2

Заліковий модуль 3

(екзамен)

Разом (підсумкова семестрова оцінка)

Поточний контроль

Модульний контроль

Всього

Поточний контроль

Модульний  контроль

Всього

40

60

100

40

60

100

100

100

Вагові коефіцієнти

х

х

0,3

х

х

0,3

0,4

1,0

 

Таблиця 2

Рекомендована оцінка видів навчальної діяльності студентів

№ з/п

Вид навчальної діяльності

Оціночні бали

1.

Вчасне виконання та захист лабораторних робіт

3,1 б за 1 лабораторну роботу

2.

Виконання тестових завдань

10 б за 1 тест

3.

Вчасне виконання і захист самостійної роботи

1 б за 1 самостійну роботу

Рейтингова оцінка з навчальної дисципліни визначається як сума у балах рейтингових оцінок з модулів та рейтингової екзаменаційної оцінки. Рейтингова оцінка у балах за шкалою навчального закладу може бути переведена до п’ятибальної шкали оцінювання (таблиця 3).

 

Таблиця 3

Перевід рейтингових оцінок від однієї шкали до іншої

За національною шкалою

За шкалою навчального закладу

Відмінно

90–100

Добре

75–89

Задовільно

60–74

Незадовільно з можливістю повторного складання екзамену

35–59

Незадовільно з  обов’язковим повторним курсом навчання

0–34

 

Критерії модульного оцінювання знань, умінь і навичок студентів:

– «відмінно» – здобувач демонструє повні, всебічні знання навчального матеріалу, високий рівень знань, вільно володіє науковою термінологією, володіє творчим підходом до вирішення поставлених завдань;

– «добре» – якщо здобувач допускає окремі незначні помилки та неточності;

– «задовільно» – якщо здобувач засвоїв основний навчальний матеріал, проте допускає неточності, не виявляє власних суджень, демонструє недоліки комунікативної культури;

– «незадовільно» – якщо здобувач не володіє необхідними знаннями, уміннями, науковою термінологією, демонструє низький рівень комунікативної культури.