Самостійна
робота
№ п/п |
Назва
розділів і тем, питання для самостійного розгляду з посиланням на літературу. |
Форма
самостійної роботи студентів |
Види
контролю самостійної роботи студентів |
Питання
для самоконтролю або перелік практичних завдань |
|
УКРАЇНА В РОКИ
ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. |
|
|
|
1. |
Формування легіону
Українських січових стрільців. 1.
Бойко О.Д.
Історія України: посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.:
Видавничий центр 2.
Полонська-Василенко
Н. Історія України. – К., 1992. 3.
Субтельний О. Україна:
історія. – К., 1993. «Академія», 1999. |
Конспектування
навчального матеріалу |
Перевірка
питання на семінарському занятті |
1. Чим було викликане утворення легіону Українських
січових стрільців? 2. Як Перша світова війна вплинула на зростання національної
свідомості українського народу? |
|
ЗАКРІПЛЕННЯ РАДЯНСЬКОЇ
ВЛАДИ В УКРАЇНІ (1929—1938) |
|
|
|
2. |
Голодомор 1932—1933
рр. в Україні — геноцид українського народу. 1.
Бойко О.Д. Історія
України: посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Видавничий
центр 2.
Полонська-Василенко Н.
Історія України. – К., 1992. 3.
Субтельний О. Україна:
історія. – К., 1993. «Академія», 1999. |
Конспектування
навчального матеріалу |
Відповіді
на контрольні питання |
1. Назвіть причини голодомору. 2. Чому виник страшний голод?
Чи можна було
його уникнути? 3. Якими були його наслідки? 4. Наведіть
докази, що підтверджують голод 1932-1933 рр. актом геноциду українського
народу. |
|
УКРАЇНА В РОКИ ДРУГОЇ
СВІТОВОЇ ВІЙНИ (1939—1945). |
|
|
|
3. |
Культура в роки війни 1.
Бойко О.Д.
Історія України: посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.:
Видавничий центр 2.
Полонська-Василенко
Н. Історія України. – К., 1992. 3. Субтельний
О. Україна: історія. – К., 1993. «Академія», 1999. |
Конспектування
навчального матеріалу |
Перевірка
питання на семінарському занятті |
1. Охарактеризуйте стан науки та культури. 2. Роль ЗМІ. 3. Як театр та кіно надихали на боротьбу? 4. Як перебудувалося художнє життя? |
|
УКРАЇНА В УМОВАХ ПОЛІТИЧНОЇ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ ЛІБЕРАЛІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА
(1953—1964) |
|
|
|
4. |
1. Шістдесятництво в українській
культурі. 1.
Турченко Ф.Г., Панченко П.П., Тимченко С.М. Новітня історія України.
Частина друга (1945-1995рр.). – К.: Генеза, 1995. 2.
Світлична В.В.
Історія України: Навчальний посібник для студентів неісторичних
спеціальностей вищих закладів освіти. Друге видання, виправлене і доповнене.
– К.: «Каравела». |
Конспектування
навчального матеріалу |
Відповіді
на контрольні питання |
1. Чому можна стверджувати, що наприкінці
1950-х – на початку 1960-х українська культура зазнала відродження? |
|
ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ ТА РОЗПАД
РАДЯНСЬКОГО СОЮЗУ (1985—1991) |
|
|
|
5. |
Чорнобильська катастрофа. 1.
Турченко Ф.Г., Панченко П.П., Тимченко С.М. Новітня історія України.
Частина друга (1945-1995рр.). – К.: Генеза, 1995. |
Конспектування
навчального матеріалу |
Перевірка
питання на семінарському занятті |
1.
Коли сталась Чорнобильська
катастрофа? 2.
Якими були
масштаби та наслідки? |
|
ЕТНОСОЦІАЛЬНІ ТА КУЛЬТУРНІ ПРОЦЕСИ В УКРАЇНІ НАПРИКІНЦІ XX — НА ПОЧАТКУ
XXI ст. |
|
|
|
6. |
Стан навколишнього
середовища та проблеми охорони довкілля.. Екологічні проблеми початку XXI ст. 1.
Турченко Ф.Г. Новітня історія України. Частина перша. (1917-1945рр.). – К.: Генеза, 1994. 2.
Історія України/ Під ред..
В.А. Смолія. – К., Альтернативи, 1997. |
Конспектування
навчального матеріалу |
Відповіді
на контрольні питання |
1. Назвіть головні екологічні проблеми для України. 2. Які є шляхи їх розв’язання? |