Критерії, форми поточного та підсумкового контролю з дисципліни «Ринок праці»

 

Підсумковий бал (за 100-бальною шкалою) з дисципліни «Ринок праці» визначається як середньозважена величина, залежно від питомої ваги кожної складової залікового кредиту:

 

Вид контролю

Модульний контроль

Поточний контроль

Підсумковий контроль

Разом (підсумкова семестрова оцінка)

Заліковий модуль

Заліковий модуль 1 (Модульна контрольна робота 1)

Заліковий модуль 2 (Модульна контрольна робота 2)

Заліковий модуль 3

(Оцінка за КПІЗ)

Заліковий модуль 4

(Поточний контроль)

Заліковий

 модуль 5

(Екзамен)

Вага, %

15%

15%

15%

15%

40%

100%

 

Підсумкова оцінка з навчальної дисципліни (освітнього компонента) розраховується як середньозважена з оцінок, отриманих за залікові модулі, включаючи екзаменаційну.

Оцінювання знань здобувачів освіти здійснюється відповідно до загальних критеріїв паралельно за:

– 4-бальною національною шкалою (позитивні оцінки – «відмінно», «добре», «задовільно» або «зараховано», негативні оцінки – «незадовільно» або «незараховано»);

– 100-бальною накопичувальною шкалою ЄКТС.

Шкала  оцінювання

Бали за шкалою Універ-ситету

За шкалою ECTS

За державною (національною) шкалою

Критерії оцінювання знань

Екзамен, курсова робота / проєкт, практика, тренінг

Залік

90–100

А (відмінно)

відмінно

зараховано

здобувач освіти вільно володіє програмним обсягом матеріалу, виявляє і демонструє особисті творчі здібності, вміє самостійно здобувати нові знання, демонструє ґрунтовні знання, вміння та практичні навички; без допомоги викладача знаходить та опрацьовує необхідну інформацію, використовує набуті знання і вміння для прийняття рішень у нестандартних ситуаціях, переконливо аргументує відповіді, використовує методи наукового обґрунтування власних рішень, самостійно розкриває власні обдарування й нахили

85-89

В (дуже добре)

добре

зараховано

здобувач освіти вільно володіє програмним обсягом матеріалу, застосовує його на практиці, вільно розв’язує вправи і задачі у стандартних ситуаціях, самостійно виправляє допущені помилки, кількість яких є незначною, обґрунтовує та аргументує свою думку

75–84

С (добре)

зараховано

здобувач освіти вміє: зіставляти, узагальнювати, систематизувати інформацію під керівництвом викладача, в цілому, самостійно застосовувати її на практиці; контролювати власну діяльність; виправляти помилки, серед яких є суттєві; добирати окремі аргументи для підтвердження своїх думок

65–74

D (задовільно)

задовільно

зараховано

здобувач освіти відтворює значну частину теоретичного матеріалу, демонструє знання і розуміння основних положень з допомогою викладача; поверхнево відтворює і аналізує навчальний матеріал, виправляє помилки, серед яких є значна кількість суттєвих

60-64

Е (достатньо)

здобувач освіти володіє навчальним матеріалом на рівні, вищому за початковий, значну його частину відтворює на репродуктивному рівні або володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, що становлять незначну частину навчального матеріалу

35–59

FX (недостатньо з можливістю повторного складання)

незадовільно

не зараховано

здобувач освіти володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, що становлять незначну частину навчального матеріалу

0–34

F (незадовільно з обов’язковим повторним курсом)

здобувач освіти володіє матеріалом на рівні елементарного розпізнавання і відтворення окремих фактів, елементів, об’єктів

 

Поточний контроль

Поточний контроль враховує виконання на вибір одного завдання за кожною темою за узгодженням викладача і здобувача. Виконання завдань на кожною темою оцінюється за 100-бальною шкалою. У випадку, якщо студент виконує більше одного завдання по темі, до уваги береться найвища оцінка з отриманих за ці завдання.

Форми проведення поточного контролю з розшифровкою кількості контрольних заходів у розрізі навчальних занять за темами та навчальними тижнями згідно з графіком освітнього процесу подано у таблиці.

Форми проведення поточного

контролю

Кількість контрольних заходів у розрізі навчальних занять за темами та навчальними тижнями

Тема

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

Т7

Т8

Т9

Т10

Т11

Т12

Вага

1/12

1/12

1/12

1/12

1/12

1/12

1/12

1/12

1/12

1/12

1/12

1/12

МО2усне або письмове опитування або

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

МО4тестування (в тому числі у системі дистанційного навчання Moodle)

або

МО7презентації результатів виконаних завдань та досліджень

Максимальний бал за підсумками кожного контрольного заходу

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

 

Підсумкова оцінка з поточного контролю визначається як середня арифметична оцінка з усіх навчальних занять та розраховується при оцінюванні після проведення останнього у семестрі навчального заняття.

В рамках вивчення окремих тем, змістовних чи залікових модулів можливе визнання і перезарахування результатів навчання, здобутих у формальній, неформальній та інформальній освіті відповідно до нормативних документів ЛНТУ.

Ліквідація заборгованостей щодо поточних контрольних заходів може здійснюватися впродовж усього періоду вивчення навчальної дисципліни (освітньої компоненти) у семестрі. Здобувачу освіти, який має незадовільні оцінки чи пропущені навчальні заняття без поважних на те причин, семестрова середня арифметична оцінка за результатами поточного контролю виставляється після їх відпрацювання (ліквідації заборгованостей за темою навчального заняття).

Модульний контроль

Модульний контроль передбачає проміжне оцінювання якості засвоєння здобувачем освіти теоретичного і практичного матеріалу.

Кожна модульна контрольна робота оцінюється за 100-бальною шкалою. Виконання КПІЗ (за наявності) оцінюється за 100-бальною шкалою. Форми проведення модульного контролю з розшифровкою кількості контрольних заходів у розрізі видів модульного контролю та навчальних тижнів згідно з графіком освітнього процесу подано у таблиці:

Форми проведення модульного контролю

Кількість контрольних заходів у розрізі видів модульного контролю та навчальних тижнів

Модульна контрольна робота 1 (за темати змістовного модулю 1)

Модульна контрольна робота 2 (за темати змістовного модулю 2)

Оцінка за КПІЗ

МО2усне або письмове опитування або

1

1

-

МО4тестування (в тому числі у системі дистанційного навчання Moodle)

-

МО7презентації результатів виконаних завдань та досліджень
або

-

-

1

МО8презентації та виступи на наукових заходах
або

-

-

МО5командні проекти
або

-

-

МО6есе

-

-

Максимальний бал за підсумками кожного контрольного заходу

100

100

100

 

На модульний контроль у формі тестування виносяться не менше 20 тестових завдань без групування за рівнями складності, кожне з яких містить 5 варіантів відповідей, з яких тільки одна відповідь є правильною. Кількість балів, які можна отримати за виконання одного тестового завдання визначається шляхом ділення максимальної оцінки (100 балів) на кількість тестових завдань.

Перескладання модулів з позитивним оцінюванням не допускається. Перескладання негативних результатів модульного контролю чи у зв’язку із неявкою на його складання без поважних на те причин дозволяється до настання дати проведення наступного модульного контролю.

Підсумковий контроль

Підсумковий контроль проводиться у формі екзамену в період екзаменаційної сесії згідно сформованого розкладу іспитів.

Форми проведення контролю

Кількість контрольних заходів та період проведення

Екзамен

Згідно розкладу

МО1екзамен

1

Максимальний бал за підсумками кожного контрольного заходу

100

Результати підсумкового контролю оцінюються за 100-бальною шкалою і включаються в підсумкову оцінку з навчальної дисципліни (освітньої компоненти) як окремий заліковий модуль з відповідним ваговим коефіцієнтом (як передбачено у робочій програмі навчальної дисципліни).