Система нарахування рейтингових балів та критерії
оцінювання знань студентів
Види робіт. Критерії оцінювання знань студентів |
Бали рейтингу |
Максимальна кількість балів |
1. Бали поточної успішності за участь у практичних
заняттях |
До 5 балів |
35 |
- розгорнутий, вичерпний виклад змісту питання; - повний перелік необхідних для розкриття змісту питання категорій та - понять; - правильне розкриття змісту категорій та понять, механізму їх - взаємозв’язку і взаємодії; - здатність здійснювати порівняльний аналіз різних теорій, концепцій, - підходів та самостійно робити логічні висновки і узагальнення; - уміння користуватись методами наукового аналізу економічних явищ, - процесів і характеризувати їх риси та форми виявлення; - демонстрація здатності висловлення та аргументування власного - ставлення до альтернативних поглядів на дане питання; - використання актуальних фактичних та статистичних даних, матеріалів - останніх подій в економічній та фінансовій сферах країни та за її - межами; - знання необхідних законів і нормативних матеріалів України,
обов’язкове - посилання на них під час розкриття питань |
5 |
|
-
порівняно з
відповіддю на найвищий бал не зроблено розкриття хоча б одного з пунктів,
указаних вище (якщо він потрібний для вичерпного розкриття питання); -
при розкритті
змісту питання в цілому правильно за зазначеними вимогами все ж таки
студентом допущені помилки під час використання цифрового матеріалу,
посилання на конкретні історичні періоди та факти, неточності у формулюванні
термінів і категорій, проте з допомогою викладача він швидко орієнтується і
знаходить правильні відповіді |
4 |
|
-
порівняно з
відповіддю на найвищий бал не зроблено розкриття двох з пунктів, указаних
вище (якщо вони потрібні для вичерпного розкриття питання); -
одночасно мають
місце обидва типи недоліків, які окремо характеризують критерії найвищої
оцінки; -
відповідь
малообгрунтована, неповна; -
студент не
знайомий з законодавчими та нормативними матеріалами, що стосуються
відповідної теми; -
студент лише з
допомогою викладача може зрозуміти та виправити свої помилки |
3 |
|
-
порівняно з
відповіддю на найвищий бал не зроблено розкриття трьох чи більше пунктів,
указаних вище (якщо вони потрібні для вичерпного розкриття питання); -
одночасно мають
місце два чи більше типів недоліків; -
у відповіді
відсутні належні докази і аргументи, зроблені висновки не відповідають
загальноприйнятим, хибні; -
характер відповіді
дає підставу стверджувати, що студент неправильнозрозумів суть питання чи не
знає правильної відповіді; -
допущені грубі
помилки і студент не може їх виправити |
1-2 |
|
-
студент не готовий
до заняття |
0 |
|
2. Самостійна робота студентів |
До 5 балів |
5 балів |
-
розгорнутий,
вичерпний виклад змісту питань; -
опрацювання
необхідних законів і нормативних матеріалів України, міжнародних та
міждержавних угод, обов’язкове посилання на них пі час розкриття питань; -
повний перелік
необхідних для розкриття змісту питань категорій та законів; -
використання
актуальних фактичних та статистичних даних, матеріалів останніх подій в
економічній та фінансовій сфері в країні та за її межами; -
використання
матеріалів періодичної преси; -
посилання на
опрацьовані джерела при висвітленні питань семінарського заняття; -
проведений опис
об’єктів; -
використані
матеріали з практики роботи фінансових органів; -
акуратні і
змістовні записи в зошиті |
5 |
|
-
порівняно з виконанням роботи на найвищий
бал не зроблено розкриття двох пунктів, указаних вище (якщо вони потрібні для
вичерпногорозкриття питання) |
4 |
|
-
порівняно з
виконанням роботи на найвищий бал не зроблено розкриття трьох і більше з
пунктів, указаних вище (якщо вони потрібні для вичерпного розкриття питання); -
робота студента
малообгрунтована, неповна; -
студент не
опрацював законодавчі матеріали, матеріали періодичної преси; -
студент не
використав опрацьовані матеріали на семінарському занятті; |
3 |
|
-
робота студента
малообгрунтована, неповна; -
використані
матеріали лише підручника; -
студент не
використав опрацьовані матеріали на семінарському занятті |
1-2 |
|
-
самостійна робота
не виконана |
0 |
|
Модульний контроль/екзамен |
до 60 балів |
60 балів |
Встановлено 3 рівні складності завдань., які передбачають завдання
із вибором відповіді (тестові завдання). Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо
вкартці тестування записана правильна відповідь. |
60 |
60 |
Шкала
оцінювання:національна та ЄСTS
Сума балів |
Оцінка за шкалою ЄCTS |
Оцінка за національною шкалою |
|
для екзамену, курсової роботи |
для заліку |
||
90-100 |
А (Бездоганна
пiдготовка в широкому контекстi) |
Відмінно |
зараховано |
82-89 |
В (Повнi знання,
мiцнi вмiння) |
Добре |
|
74-81 |
С (Хорошi знання
та вмiння) |
Добре |
|
64-73 |
D (Задовiльнi
знання, стереотипнi вмiння) |
Задовільно |
|
60-63 |
E (Виконання
мiнiмальних вимог дiяльностi в стандартних умовах ) |
Задовільно |
|
35-59 |
FX (Слабкi знання, вiдсутнiсть умiнь) |
Незадовільно з можливістю повторного складання |
незараховано з можливістю повторного складання |
0-34 |
F (Слабкi знання, вiдсутнiсть умiнь) |
Незадовільно з обов’язковим повторним вивченням
дисципліни |
незараховано з обов’язковим повторним вивченням
дисципліни |
«Відмінно» – студент демонструє повні і
глибокі знання навчального матеріалу, достовірний рівень розвитку умінь та
навичок, правильне й обґрунтоване формулювання практичних висновків, уміння
приймати необхідні рішення в нестандартних ситуаціях, вільне володіння
науковими термінами, аналізує причинно-наслідкові зв’язки.
«Добре» – студент демонструє повні
знання навчального матеріалу, але допускає незначні пропуски фактичного
матеріалу, вміє застосувати його щодо конкретно поставлених завдань, у деяких
випадках нечітко формулює загалом правильні відповіді, допускає окремі
несуттєві помилки та неточності.
«Задовільно» – студент володіє
більшою частиною фактичного матеріалу, але викладає його не досить послідовно і
логічно, допускає істотні пропуски у відповіді, не завжди вміє інтегровано
застосувати набуті знання для аналізу конкретних ситуацій, нечітко, а інколи й
невірно формулює основні теоретичні положення та причинно-наслідкові зв’язки.
«Незадовільно» – студент не володіє
достатнім рівнем необхідних знань, умінь, навичок, науковими термінами.
«Зараховано»
– студент демонструє повні і глибокі знання навчального матеріалу, достовірний
рівень розвитку умінь та навичок, правильне й обґрунтоване формулювання
практичних висновків, уміння приймати необхідні рішення в нестандартних
ситуаціях, вільне володіння науковими термінами, аналізує причинно-наслідкові
зв’язки; студент демонструє повні знання навчального матеріалу, але допускає
незначні пропуски фактичного матеріалу, вміє застосувати його щодо конкретно
поставлених завдань, у деяких випадках нечітко формулює загалом правильні
відповіді, допускає окремі несуттєві помилки та неточності; студент володіє
більшою частиною фактичного матеріалу, але викладає його не досить послідовно і
логічно, допускає істотні пропуски у відповіді, не завжди вміє інтегровано
застосувати набуті знання для аналізу конкретних ситуацій, нечітко, а інколи й
невірно формулює основні теоретичні положення та причинно-наслідкові зв’язки.
«Незараховано» – студент не володіє достатнім рівнем
необхідних знаннь, умінь, навичок, науковими термінами.