Система нарахування рейтингових балів та критерії оцінювання знань студентів

 

 

Види робіт.

Критерії оцінювання знань студентів

Бали

рейтингу

Максимальна

кількість

балів

1. Бали поточної успішності за участь у практичних заняттях

До 5

балів

35

- розгорнутий, вичерпний виклад змісту питання;

- повний перелік необхідних для розкриття змісту питання категорій та

- понять;

- правильне розкриття змісту категорій та понять, механізму їх

- взаємозв’язку і взаємодії;

- здатність здійснювати порівняльний аналіз різних теорій, концепцій,

- підходів та самостійно робити логічні висновки і узагальнення;

- уміння користуватись методами наукового аналізу економічних явищ,

- процесів і характеризувати їх риси та форми виявлення;

- демонстрація здатності висловлення та аргументування власного

- ставлення до альтернативних поглядів на дане питання;

- використання актуальних фактичних та статистичних даних, матеріалів

- останніх подій в економічній та фінансовій сферах країни та за її

- межами;

- знання необхідних законів і нормативних матеріалів України, обов’язкове

- посилання на них під час розкриття питань

5

-                                           порівняно з відповіддю на найвищий бал не зроблено розкриття хоча б одного з пунктів, указаних вище (якщо він потрібний для вичерпного розкриття питання);

-                                           при розкритті змісту питання в цілому правильно за зазначеними вимогами все ж таки студентом допущені помилки під час використання цифрового матеріалу, посилання на конкретні історичні періоди та факти, неточності у формулюванні термінів і категорій, проте з допомогою викладача він швидко орієнтується і знаходить правильні відповіді

4

-                                          порівняно з відповіддю на найвищий бал не зроблено розкриття двох з пунктів, указаних вище (якщо вони потрібні для вичерпного розкриття питання);

-                                          одночасно мають місце обидва типи недоліків, які окремо характеризують критерії найвищої оцінки;

-                                          відповідь малообгрунтована, неповна;

-                                          студент не знайомий з законодавчими та нормативними матеріалами, що стосуються відповідної теми;

-                                          студент лише з допомогою викладача може зрозуміти та виправити свої помилки

3

-          порівняно з відповіддю на найвищий бал не зроблено розкриття трьох чи більше пунктів, указаних вище (якщо вони потрібні для вичерпного розкриття питання);

-          одночасно мають місце два чи більше типів недоліків;

-          у відповіді відсутні належні докази і аргументи, зроблені висновки не відповідають загальноприйнятим, хибні;

-          характер відповіді дає підставу стверджувати, що студент неправильнозрозумів суть питання чи не знає правильної відповіді;

-          допущені грубі помилки і студент не може їх виправити

1-2

-                                                студент не готовий до заняття

0

2. Самостійна робота студентів

До 5 балів

5 балів

-          розгорнутий, вичерпний виклад змісту питань;

-          опрацювання необхідних законів і нормативних матеріалів України, міжнародних та міждержавних угод, обов’язкове посилання на них пі час розкриття питань;

-          повний перелік необхідних для розкриття змісту питань категорій та законів;

-          використання актуальних фактичних та статистичних даних, матеріалів останніх подій в економічній та фінансовій сфері в країні та за її межами;

-          використання матеріалів періодичної преси;

-          посилання на опрацьовані джерела при висвітленні питань семінарського заняття;

-          проведений опис об’єктів;

-          використані матеріали з практики роботи фінансових органів;

-          акуратні і змістовні записи в зошиті

5

-           порівняно з виконанням роботи на найвищий бал не зроблено розкриття двох пунктів, указаних вище (якщо вони потрібні для вичерпногорозкриття питання)

4

-          порівняно з виконанням роботи на найвищий бал не зроблено розкриття трьох і більше з пунктів, указаних вище (якщо вони потрібні для вичерпного розкриття питання);

-          робота студента малообгрунтована, неповна;

-          студент не опрацював законодавчі матеріали, матеріали періодичної преси;

-          студент не використав опрацьовані матеріали на семінарському занятті;

3

-                                                робота студента малообгрунтована, неповна;

-                                                використані матеріали лише підручника;

-                                                студент не використав опрацьовані матеріали на семінарському занятті

1-2

-          самостійна робота не виконана

0

Модульний контроль/екзамен

до 60

балів

60 балів

Встановлено 3 рівні складності завдань., які передбачають завдання із вибором відповіді (тестові завдання).

Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо вкартці тестування записана правильна відповідь.

60

60

 

 

 

 

 

Шкала оцінювання:національна та ЄСTS

Сума балів

Оцінка за шкалою ЄCTS

Оцінка за національною шкалою

для екзамену, курсової роботи

для заліку

90-100

А  (Бездоганна пiдготовка в широкому контекстi)

Відмінно

зараховано

82-89

В  (Повнi знання, мiцнi вмiння)

Добре

74-81

С  (Хорошi знання та вмiння)

Добре

64-73

D  (Задовiльнi знання, стереотипнi вмiння)

Задовільно

60-63

E  (Виконання мiнiмальних вимог дiяльностi в стандартних умовах )

Задовільно

35-59

FX (Слабкi знання, вiдсутнiсть умiнь)

Незадовільно з можливістю повторного складання

незараховано з можливістю повторного складання

0-34

F  (Слабкi знання, вiдсутнiсть умiнь)

Незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

незараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

 

 «Відмінно» – студент демонструє повні і глибокі знання навчального матеріалу, достовірний рівень розвитку умінь та навичок, правильне й обґрунтоване формулювання практичних висновків, уміння приймати необхідні рішення в нестандартних ситуаціях, вільне володіння науковими термінами, аналізує причинно-наслідкові зв’язки.

«Добре» – студент демонструє повні знання навчального матеріалу, але допускає незначні пропуски фактичного матеріалу, вміє застосувати його щодо конкретно поставлених завдань, у деяких випадках нечітко формулює загалом правильні відповіді, допускає окремі несуттєві помилки та неточності.

«Задовільно» – студент володіє більшою частиною фактичного матеріалу, але викладає його не досить послідовно і логічно, допускає істотні пропуски у відповіді, не завжди вміє інтегровано застосувати набуті знання для аналізу конкретних ситуацій, нечітко, а інколи й невірно формулює основні теоретичні положення та причинно-наслідкові зв’язки.

«Незадовільно» – студент не володіє достатнім рівнем необхідних знань, умінь, навичок, науковими термінами.

«Зараховано» – студент демонструє повні і глибокі знання навчального матеріалу, достовірний рівень розвитку умінь та навичок, правильне й обґрунтоване формулювання практичних висновків, уміння приймати необхідні рішення в нестандартних ситуаціях, вільне володіння науковими термінами, аналізує причинно-наслідкові зв’язки; студент демонструє повні знання навчального матеріалу, але допускає незначні пропуски фактичного матеріалу, вміє застосувати його щодо конкретно поставлених завдань, у деяких випадках нечітко формулює загалом правильні відповіді, допускає окремі несуттєві помилки та неточності; студент володіє більшою частиною фактичного матеріалу, але викладає його не досить послідовно і логічно, допускає істотні пропуски у відповіді, не завжди вміє інтегровано застосувати набуті знання для аналізу конкретних ситуацій, нечітко, а інколи й невірно формулює основні теоретичні положення та причинно-наслідкові зв’язки.

«Незараховано» – студент не володіє достатнім рівнем необхідних знаннь, умінь, навичок, науковими термінами.