Практичні завдання до теми 10

 

1. Які переваги має маркетингова діяльність малого підприємства?

2. Чому для підприємця так важливо усвідомлювати та задовольняти потреби споживачів?

3. Які основні цілі сегментації ринку?

4. Поясність сутність концепції маркетингу в малому бізнесі.

5. Ситуація. Уявіть себе власником малого бізнесу (сферу оберіть самі). Придумайте чим конкретно Ви будете зайняті. Оцініть свої переваги та недоліки (відповідь аргументуйте).

- Визначте фундаментальні ознаки концепції маркетингу та спробуйте ув’язати їх з діяльністю вашого підприємства на ринку.

- Окресліть чотири види економічної корисності, які характерні для товарів і послуг вашого малого підприємства.

- Напишіть, які маркетингові переваги має Ваше підприємство в обраній сфері бізнесу. Відповідь аргументуйте.

- Визначте, яка група потенційних споживачів найбільше відповідає цільовому сегменту ринка для Вашого малого підприємства.

- Перерахуйте критерії, за якими можна оцінити ваш цільовий сегмент.

- Оберіть принципи та конкретні критерії, за якими доцільно розділити на сегменти споживачів вашої продукції (послуг).