КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
Специфіка викладання
предмету «Розвиток персоналу» полягає у використанні трьох видів контролю:
поточного, модульного і підсумкового.
Поточний контроль
включає в себе:
- тестування (т)
– така форма контролю проводиться регулярно на вибірковій основі і дозволяє
перевірити підготовку студентів до кожного заняття;
- опитування (о)
– така форма контролю проводиться регулярно на вибірковій основі з метою
виявлення вміння студентами оперувати матеріалом, вичитаним викладачем,
відповідати на додаткові питання;
- ділова гра (д)
– така форма контролю проводиться з метою формування вмінь і навичок у
студентів практичного спрямування, формування сучасного мислення, вміння
приймати відповідальні та ефективні рішення;
- модульна
контрольна робота (мкр) – така форма контролю проводиться з метою отримання
загального уявлення про достатність взаємозв’язку «викладач-студент» з даної
дисципліни, а також контролю та поточної успішності.
Модульний контроль
здійснюється під час виконання контрольної роботи, яка проводиться у формі
тестів, і передбачає рейтингову оцінку знань, умінь і навичок студентів за
окремими змістовими модулями та їх елементами.
Підсумковий контроль
проводиться у вигляді екзамену за умови проходження студентом усіх етапів
поточного і модульного контролю.
Поточне тестування та
самостійна робота |
||||||||
Модуль 1 |
Модуль-ний контроль |
Модуль 2 |
Модуль-ний контроль |
Сума |
||||
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т4 |
Т5 |
Т6 |
|||
7 |
7 |
6 |
30 |
7 |
7 |
6 |
30 |
100 |
12. Розподіл балів, які отримують студенти
12.1.
Дев’ятий семестр – семестровий контроль: екзамен
Т1, Т2 ... Т5 – теми змістових
модулів.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
Сума балів за всі види навчальної
діяльності |
Оцінка ECTS |
Оцінка за національною шкалою |
|
для екзамену, курсового проекту
(роботи), практики |
для заліку |
||
90–100 |
А |
відмінно |
зараховано |
82–89 |
В |
добре |
|
74–81 |
С |
||
64–73 |
D |
задовільно |
|
60–63 |
Е |
||
35–59 |
FX |
незадовільно з можливістю повторного
складання |
не зараховано з можливістю
повторного складання |
0–34 |
F |
незадовільно з обов’язковим
повторним вивченням дисципліни |
не зараховано з обов’язковим
повторним вивченням дисципліни |
«Відмінно»
– студент демонструє повні і глибокі знання навчального матеріалу, достовірний
рівень розвитку умінь та навичок, правильне й обґрунтоване формулювання
практичних висновків, уміння приймати необхідні рішення в нестандартних
ситуаціях, вільне володіння науковими термінами, аналізує причинно-наслідкові
зв’язки.
«Добре»
– студент демонструє повні знання навчального матеріалу, але допускає незначні
пропуски фактичного матеріалу, вміє застосувати його щодо конкретно поставлених
завдань, у деяких випадках нечітко формулює загалом правильні відповіді,
допускає окремі несуттєві помилки та неточності.
«Задовільно»
– студент володіє більшою частиною фактичного матеріалу, але викладає його не
досить послідовно і логічно, допускає істотні пропуски у відповіді, не завжди
вміє інтегровано застосувати набуті знання для аналізу конкретних ситуацій,
нечітко, а інколи й невірно формулює основні теоретичні положення та
причинно-наслідкові зв’язки.
«Незадовільно» – студент не володіє достатнім
рівнем необхідних знань, умінь, навичок, науковими термінами.