КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

 

Специфіка викладання предмету «Розвиток персоналу» полягає у використанні трьох видів контролю: поточного, модульного і підсумкового.

Поточний контроль включає в себе:

- тестування (т) – така форма контролю проводиться регулярно на вибірковій основі і дозволяє перевірити підготовку студентів до кожного заняття;

- опитування (о) – така форма контролю проводиться регулярно на вибірковій основі з метою виявлення вміння студентами оперувати матеріалом, вичитаним викладачем, відповідати на додаткові питання;

- ділова гра (д) – така форма контролю проводиться з метою формування вмінь і навичок у студентів практичного спрямування, формування сучасного мислення, вміння приймати відповідальні та ефективні рішення;

- модульна контрольна робота (мкр) – така форма контролю проводиться з метою отримання загального уявлення про достатність взаємозв’язку «викладач-студент» з даної дисципліни, а також контролю та поточної успішності.

Модульний контроль здійснюється під час виконання контрольної роботи, яка проводиться у формі тестів, і передбачає рейтингову оцінку знань, умінь і навичок студентів за окремими змістовими модулями та їх елементами.

Підсумковий контроль проводиться у вигляді екзамену за умови проходження студентом усіх етапів поточного і модульного контролю.

 

Поточне тестування та самостійна робота

Модуль 1

Модуль-ний контроль

Модуль 2

Модуль-ний контроль

Сума

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

7

7

6

30

7

7

6

30

100

 12. Розподіл балів, які отримують студенти

 

12.1. Дев’ятий семестр – семестровий контроль: екзамен

Т1, Т2 ... Т5 – теми змістових модулів.

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

Сума балів за всі види навчальної діяльності

Оцінка ECTS

Оцінка за національною шкалою

для екзамену, курсового проекту (роботи), практики

для заліку

90–100

А

відмінно

зараховано

82–89

В

добре

74–81

С

64–73

D

задовільно

60–63

Е

35–59

FX

незадовільно з можливістю повторного складання

не зараховано з можливістю повторного складання

0–34

F

незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

 

«Відмінно» – студент демонструє повні і глибокі знання навчального матеріалу, достовірний рівень розвитку умінь та навичок, правильне й обґрунтоване формулювання практичних висновків, уміння приймати необхідні рішення в нестандартних ситуаціях, вільне володіння науковими термінами, аналізує причинно-наслідкові зв’язки.

«Добре» – студент демонструє повні знання навчального матеріалу, але допускає незначні пропуски фактичного матеріалу, вміє застосувати його щодо конкретно поставлених завдань, у деяких випадках нечітко формулює загалом правильні відповіді, допускає окремі несуттєві помилки та неточності.

«Задовільно» – студент володіє більшою частиною фактичного матеріалу, але викладає його не досить послідовно і логічно, допускає істотні пропуски у відповіді, не завжди вміє інтегровано застосувати набуті знання для аналізу конкретних ситуацій, нечітко, а інколи й невірно формулює основні теоретичні положення та причинно-наслідкові зв’язки.

«Незадовільно» – студент не володіє достатнім рівнем необхідних знань, умінь, навичок, науковими термінами.