Бесіда1 Алкоголь не для мене!

Викладач проводить бесіду із студентами. Педагог пропонує студентам обговорити наступні запитання:

1. Чи можна вважати такі напої, як «Джии-тонік», «Лонгер», «Ром-кол», легкими тонізуючими напоями?

2. Як ви гадаєте, чи можна вважати рекламу слабоалкогольнщр напоїв та пива небезпечною для життя суспільства?

3. 3 якого віку людина може розпочати вживання алкоголю?

ВПРАВА "ПЛЮСИ ТА МІНУСИ"

Тривалість: 30хв. (20 хв. обговорення в парах, 10 хв. обговорення в аудиторії)

Матеріали: аркуші паперу, ручки, фломастери.

Хід вправи: учасники діляться на пари. їм пропонується на аркуші паперу написати "плюси" та "мінуси" у споживанні алкоголю. Після цього кожна пара зачитує свої варіанти, а викладач фіксує це на дошці. Підводяться підсумки.