Бесіда1 Алкоголь — не для мене!
Викладач проводить
бесіду із студентами. Педагог пропонує студентам обговорити наступні запитання:
1. Чи можна вважати такі напої, як
«Джии-тонік», «Лонгер», «Ром-кол», легкими тонізуючими напоями?
2. Як ви гадаєте, чи можна вважати
рекламу слабоалкогольнщр напоїв та пива небезпечною для життя суспільства?
3. 3 якого віку людина може
розпочати вживання алкоголю?
ВПРАВА "ПЛЮСИ ТА
МІНУСИ"
Тривалість: 30хв. (20 хв. обговорення в
парах, 10 хв. обговорення в аудиторії)
Матеріали: аркуші паперу, ручки, фломастери.
Хід вправи: учасники діляться на пари. їм
пропонується на аркуші паперу написати "плюси" та "мінуси"
у споживанні алкоголю. Після цього кожна пара зачитує свої варіанти, а викладач
фіксує це на дошці. Підводяться підсумки.