Анотація дисципліни «Маркетинг інновацій»
Метою навчальної дисципліни
«Маркетинг інновацій» є формування у студентів знань про головні напрямки
розширення функцій маркетингу в стратегічному плануванні інноваційного процесу
в руслі концепції інноваційного розвитку для створення комерційно вигідних
товарів.
Завданнями курсу є: вивчення
визначальних положень маркетингу продуктових інновацій, методів ефективного
застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних
товарів; набуття навичок використання сучасних методів і прийомів генерування
ідей, функціонально-економічного обґрунтування відповідності нових товарів
ринковим вимогам.
У результаті вивчення
дисципліни «Маркетинг інновацій» студенти повинні засвоїти теоретико-методичні
засади формування маркетингового забезпечення інноваційної політики
підприємств. Вони також повинні вміти:
- визначати найбільш
перспективні напрями інноваційного розвитку підприємства, прийнятні з погляду
зовнішніх і внутрішніх умов, на базі нових чи модифікованих товарів (послуг);
- генерувати та
аналізувати ідеї нових товарів, здійснювати їх ефективний відбір;
- оцінювати комерційні
перспективи нових продуктів;
- аналізувати і
контролювати відповідність характеристик нового товару потребам ринку на всіх
етапах інноваційного процесу;
- розробляти ефективні
заходи щодо формування первинного попиту на товарні інновації та їх просування
на ринку;
- управляти життєвим
циклом інновацій.