Анотація дисципліни «Маркетинг інновацій»

 

Метою навчальної дисципліни «Маркетинг інновацій» є формування у студентів знань про головні напрямки розширення функцій маркетингу в стратегічному плануванні інноваційного процесу в руслі концепції інноваційного розвитку для створення комерційно вигідних товарів.

Завданнями курсу є: вивчення визначальних положень маркетингу продуктових інновацій, методів ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів; набуття навичок використання сучасних методів і прийомів генерування ідей, функціонально-економічного обґрунтування відповідності нових товарів ринковим вимогам.

У результаті вивчення дисципліни «Маркетинг інновацій» студенти повинні засвоїти теоретико-методичні засади формування маркетингового забезпечення інноваційної політики підприємств. Вони також повинні вміти:

- визначати найбільш перспективні напрями інноваційного розвитку підприємства, прийнятні з погляду зовнішніх і внутрішніх умов, на базі нових чи модифікованих товарів (послуг);

- генерувати та аналізувати ідеї нових товарів, здійснювати їх ефективний відбір;

- оцінювати комерційні перспективи нових продуктів;

- аналізувати і контролювати відповідність характеристик нового товару потребам ринку на всіх етапах інноваційного процесу;

- розробляти ефективні заходи щодо формування первинного попиту на товарні інновації та їх просування на ринку;

- управляти життєвим циклом інновацій.