МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЛУЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ФАКУЛЬТЕТ БІЗНЕСУ ТА ПРАВА

КАФЕДРА ОБЛІКУ І АУДИТУ

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Декан факультету бізнесу та права

______________ Любов Ковальська

«___» ______________ 2024 р.

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова НМР

______________ Надія КОВАЛЬЧУК

«___» ______________ 2024 р.

 

 

 

 

 

РОБОЧА ПРОГРАМА

 

 

з навчальної дисципліни

«облік в програмі master Бухгалтерія»

 

ступінь вищої освіти − бакалавр

галузь знань – 07 Управління та адміністрування

спеціальність – 073 Менеджмент

освітня програма – «Менеджмент»

 

 

 

 

 

 

Форма

навчання

Курс

Семестр

Лекції

(год.)

Практичні (семінарські, лабораторні )

заняття (год.)

Самостійна робота студентів (год.)

Разом

(год.)

Залік

(сем.)

Екз.

(сем.)

всього

З них тренінг (год.) якщо передбачено

всього

з них: ІРС (год.)

Денна

4

7

30

30

-

90

-

150

7

-

 

 

        

Луцьк –2024


Робоча програма складена на основі силабусу навчальної дисципліни «Облік в програмі master Бухгалтерія»

 

 

Робочу програму склав доцент кафедри обліку і аудиту, кандидат економічних наук Голячук Наталія Василівна

 

 

Робоча програма затверджена на засіданні кафедри обліку і аудиту,

протокол № ______ від ____________2024 р.

 

В.о. завідувача кафедри,

к.е.н, доцент                    _____________________       Оксана НУЖНА

 

 

Розглянуто та схвалено групою забезпечення ОП «Менеджмент»,

протокол № ____  від  _____________2024 р.

 

 

Гарант ОП,

кандидат економічних наук,

доцент                     _____________________       Наталія Корецька

                                                                                                                                   

 

 

 


 

СТРУКТУРА РОБОЧОЇ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ  «облік в програмі master Бухгалтерія»

 

1.   Опис дисципліни

Найменування показників

 

Галузь знань, спеціальність, СВО

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів – 5

галузь знань –

07 Управління та адміністрування

 

Статус дисципліни   вибіркова

Мова навчання      українська

 

Кількість залікових

модулів – 2

спеціальність – 073 Менеджмент

Рік підготовки: 4-й ,

Семестр: 7

 

Кількість  змістових модулів – 2

Ступінь вищої освіти  бакалавр

 

Лекції – 30 год.

Практичні – 30 год.

Інші види згідно індивідуального плану НПП: -

Лекції  ­­– 

Практичні -

Інші види згідно індивідуального плану НПП: -

Загальна кількість

годин – 150

 

Самостійна робота  – 90 год.

в т.ч. Індив. робота: -

 

 

Самостійна робота ­­–

 

в т.ч. Індив. робота: -

 

 

Тижневих годин для денної форми навчання – 10,

з них аудиторних – 4

 

Вид підсумкового контролю – залік

 


2.     Мета і завдання дисципліни «облік в програмі master Бухгалтерія»

 

2.1. Мета вивчення дисципліни.

Метою викладання навчальної дисципліни  є формування знань і навичок використання програми «MASTER Бухгалтерія» при організації бухгалтерського обліку на підприємстві.

 

2.2. Завдання вивчення дисципліни

Основні  завдання  вивчення  дисципліни:

-     опанувати інструментарій бухгалтерської програми «MASTER Бухгалтерія»;

-     вміти відображати факти господарської діяльності в первинних документах та системі рахунків бухгалтерського обліку в програмі «MASTER Бухгалтерія»;

-     виправляти власні помилки в  програмі «MASTER Бухгалтерія»;

-     складати фінансову, податкову та статистичну звітність в програмі «MASTER Бухгалтерія». 

2.3. Найменування та опис компетентностей, формування котрих забезпечує вивчення дисципліни.

Дисципліна «Облік в програмі MASTER Бухгалтерія» забезпечує набуття здобувачами освіти компетентностей:

Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов у сфері менеджменту або в процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.

Загальні компетентності

ЗК03. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК04.Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК08. Навички використання сучасних інформаційних систем і комунікаційних технологій.

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності

СК07. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.

СК12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.

 

2.4. Передумови для вивчення дисципліни.

Вивчення дисципліни вимагає навиків та теоретичної підготовки з курсу  «Цифрові навички та етика менеджера». «Цифрові технології та інформаційні системи», «Управлінська економіка».

 

 

2.5. Результати навчання.

ПР6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників  для обґрунтування управлінських рішень

ПР12 Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації

 

 

3. Програма навчальної дисципліни:

 

Змістовий модуль 1 Налаштування обліку, облік ТМЦ та розрахунків в програмі «Master: Бухгалтерія»

 

Тема 1. Налаштування параметрів власної організації у програмі  «MASTER Бухгалтерія»

Параметри налаштування. Об’єкти функціонування. Зміна об’єкта функціонування. Додавання нового контрагента – власної організації. Внесення реєстраційних даних. Налаштування кодів. Додавання інформації про власний рахунок організації. Контактні особи.

Література: 1,2.

 

Тема 2. Налаштування загальносистемних довідників та Плану рахунків у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Параметри бухгалтерського обліку. Довідник підрозділів. Довідник персоналу. Створення підрозділів та їх підпорядкування. Налаштування Плану рахунків.  Види аналітики. Налаштування ієрархічної структури підрозділів.

Література: 1,2,3,4.

 

Тема 3. Довідники: Контрагенти, Договори, Підрозділи, Персонал, Основні засоби у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Довідник персоналу. Довідник контрагентів. Довідник договорів. Довідник замовлень. Довідник основних засобів. Довідник номенклатури товарів, робіт, послуг.  Інші прості довідники. Модулі системи. Завантаження працівників із шаблону. Доналаштування параметрів обліку та підрозділів

Література: 1,2,3,4.

 

Тема 4. Внесення початкових залишків у програмі «MASTER Бухгалтерія» 

Формування шаблонів для завантаження. Внесення початкових залишків вручну. Внесення початкових залишків основних засобів. Внесення початкових залишків по рахунках. Початкові залишки по розрахунках з контрагентами. Внесення початкових залишків ТМЦ.

Література: 2.

 

Тема 5.  Облік банківських операцій у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Банківські рахунки підприємства. Виписка банку. Платіжне доручення вихідне. Платіжне доручення вхідне. Надходження на банківський рахунок. Списання з банківського рахунка. Аналітичні форми по банківських операціях.

Література: 1,7.

 

Тема 6.  Облік касових операцій у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Облік касових операцій. Прибутковий касовий ордер. Видатковий касовий ордер. Касова книга. Загальні принципи та механізми касових операцій. Облік операцій з підзвітними особами. Аналітичні звіти по касових операціях. 

Література: 1,6.

 

Тема 7. Облік товарно-матеріальних цінностей у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Внесення ТМЦ у класифікатор ресурсів. Внесення послуги отриманої у класифікатор ресурсів. Формування рахунку постачальнику ТМЦ. Формування рахунку постачальнику послуг. Надходження ТМЦ від постачальника. Повернення постачальнику ТМЦ. Формування акту отриманих послуг на підставі рахунку. Формування рахунку покупцю. Формування банківської виписки на підставі рахунку. Формування документу повернення ТМЦ від покупця.

Література: 1,4.

Тема 8.  Облік взаєморозрахунків з контрагентами у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Акт звірки взаєморозрахунків з контрагентами. Товарний звіт. Коригування розрахунків. Оборотно-сальдова відомість. Картка рахунку. Картка аналітики. Аналіз заборгованості перед покупцями та замовниками.

Література: 5

 

 

Змістовий модуль 2.  Облік виробництва, зарплати та складання звітності в програмі «Master: Бухгалтерія»

 

Тема 9. Облік операцій з виробництва у програмі «MASTER Бухгалтерія» 

Нормативна калькуляція продукції та послуг. Документ Вимога-накладна. Внутрішнє переміщення ТМЦ. Змінний звіт виробництва. Передача в переробку. Надходження з ереробки.  Акт незавершеного виробництва. Довідка про обсяги наданих послуг. Довідки про здачу продукції на склад. Відвантаження  готової продукції. Довідки про реалізацію продукції.

Література: 1,8.

 

Тема 10. Облік ОЗ та МНМА у програмі «MASTER Бухгалтерія» 

Основні засоби та нематеріальні активи. Документи для обліку основних засобів та нематеріальних активів. Надходження основних засобів. Введення в експлуатацію ОЗ та НМА.  Вибуття основних засобів Списання МНМА. Переведення ОЗ до складу необоротних активів. Амортизація ОЗ та МНМА. Інвентаризація основних засобів та нематеріальних активів.  

Література: 1.

 

Тема 11.  Облік ПДВ у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Принципи і механізми ПДВ. Особливості відображення господарських операцій в податковому обліку. Реєстрація податкових накладних. Контроль створених податкових накладних. Перевірка сум ПДВ. Очікуваний і підтверджений ПДВ.

Література: 1,4,8.

 

Тема 12. Ведення кадрової роботи і розрахунок заробітної плати у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Довідник коефіцієнтів. Довідник фондів. Виробничий календар.  Довідник нарахувань та утримань. Особові картки працівників. Документи по нарахуванню зарплати. Відпустки. Лікарняні виплати. Середня заробітна плата. Карткові рахунки для розрахунків. Проведення по зарплаті. Платіжні відомості. Оборотно-сальдова відомість по зарплаті. Звітність по зарплаті.

Література: 1,3.

 

Тема 13.  Визначення результатів діяльності та закриття періоду у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Підготовка до завершення періоду. Документ завершення періоду. Регламентні операції з бухгалтерського та податкового обліку. Розрахунок собівартості готової продукції. Визначення фінансових результатів. Оборотно-сальдова відомість. Перевірка ведення обліку.

Література: 1,9.

 

Тема 14. Фінансова звітність у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Робота зі списком регламентованих звітів. Довідник регламентованої звітності. Баланс; Звіт про фінансові результати; Примітки до фінансової звітності; Звіт про власний капітал; Звіт про рух коштів. Податкова звітність. Алгоритм формування декларації з податку на прибуток. Звіт з праці. Звіт по ЄСВ.

Література: 1,9.


4.     Структура навчальної дисципліни

«Облік у програмі Master: Бухгалтерія»

 

Назви змістових модулів і тем

Кількість годин

Контрольні заходи

 

денна форма

усього

у тому числі

лекції

практичні

самостійна робота

1

2

3

4

5

10

Змістовий модуль 1 Налаштування обліку, облік ТМЦ та розрахунків в програмі «Master: Бухгалтерія»

 

Тема 1. Налаштування параметрів власної організації у програмі  «MASTER Бухгалтерія»

8

1

1

6

МО2, МО9

Тема 2. Налаштування загальносистемних довідників та Плану рахунків у програмі «MASTER Бухгалтерія»

10

2

2

6

МО2, МО9

Тема 3. Довідники: Контрагенти, Договори, Підрозділи, Персонал, Основні засоби у програмі «MASTER Бухгалтерія»

10

2

2

6

МО2, МО9

Тема 4. Внесення початкових залишків у програмі «MASTER Бухгалтерія»

10

2

2

6

МО2, МО9

Тема 5.  Облік банківських операцій у програмі «MASTER Бухгалтерія»

10

2

2

6

МО2, МО9

Тема 6.  Облік касових операцій у програмі «MASTER Бухгалтерія»

10

2

2

6

МО2, МО9

Тема 7. Облік товарно-матеріальних цінностей у програмі «MASTER Бухгалтерія»

10

2

2

6

МО2, МО9

Тема 8.  Облік взаєморозрахунків з контрагентами у програмі «MASTER Бухгалтерія»

10

2

2

6

МО2, МО9

Разом за змістовим модулем 1

78

15

15

48

 

Змістовий модуль 2 Облік виробництва, зарплати та складання звітності в програмі «Master: Бухгалтерія»

Тема 9. Облік операцій з виробництва у програмі «MASTER Бухгалтерія»

15

4

4

7

МО2, МО9

Тема 10. Облік ОЗ та МНМА у програмі «MASTER Бухгалтерія»

11

2

2

7

МО2, МО9

Тема 11.  Облік ПДВ у програмі «MASTER Бухгалтерія»

11

2

2

7

МО2, МО9

Тема 12. Ведення кадрової роботи і розрахунок заробітної плати у програмі «MASTER Бухгалтерія»

15

4

4

7

МО2, МО9

Тема 13.  Визначення результатів діяльності та закриття періоду у програмі «MASTER Бухгалтерія»

11

2

2

7

МО2, МО9

Тема 14. Фінансова звітність у програмі «MASTER Бухгалтерія»

9

1

1

7

МО2, МО9

Разом за змістовим модулем 2

72

15

15

42

МО2, МО9

Усього годин

150

30

30

90

 


4.     Тематика практичних занять

 

Практичне заняття 1  (1 год.)

Налаштування параметрів власної організації у програмі  «MASTER Бухгалтерія»

Мета: навчитись створювати власну організацію та встановлювати параметри обліку у програмі  «MASTER: Бухгалтерія»

Питання для обговорення: Реєстрація в програмі. Параметри налаштування. Об’єкти функціонування.  Створення власної організації.  Внесення реєстраційних даних.  Налаштування кодів.  Створення банківського рахунку організації.

Виконання наскрізної комплексної задачі в програмі «MASTER: Бухгалтерія»

Література: 1,2.

 

Практичне заняття 2  (2 год.)

Налаштування загальносистемних довідників та Плану рахунків у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Мета: навчитись створювати підрозділи та їх ієрархічну структуру у програмі  «MASTER: Бухгалтерія»

Питання для обговорення: Довідник підрозділів. Довідник персоналу. Створення підрозділів та їх підпорядкування. Види аналітики. Налаштування ієрархічної структури підрозділів.

Виконання наскрізної комплексної задачі в програмі «MASTER: Бухгалтерія»

Література: 1,2,3,4.

 

Практичне заняття 3  (2 год.)

Довідники: Контрагенти, Договори, Підрозділи, Персонал, Основні засоби у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Мета: навчитись створювати довідники у програмі  «MASTER: Бухгалтерія»

Питання для обговорення: Довідник персоналу. Довідник контрагентів. Довідник договорів. Довідник замовлень. Довідник основних засобів. Довідник номенклатури товарів, робіт, послуг. 

Виконання наскрізної комплексної задачі в програмі «MASTER: Бухгалтерія»

Література: 1,2,3,4.

 

Практичне заняття 4  (2 год.)

Внесення початкових залишків у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Мета: навчитись вносити початкові залишки в програмі  «MASTER: Бухгалтерія»

Питання для обговорення: Залишки по основних засобах. Залишки по грошових коштах. Залишки по статутному капіталу. Залишки по заробітній платі та податках. Залишки по розрахунках з дебіторами та кредиторами. Залишки ТМЦ.

Виконання наскрізної комплексної задачі в програмі «MASTER: Бухгалтерія»

Література: 2.

 

Практичне заняття 5  (2 год.)

Облік банківських операцій у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Мета: навчитись створювати та проводити банківські документи в програмі  «MASTER: Бухгалтерія»

Питання для обговорення: Банківські рахунки підприємства. Виписка банку. Платіжне доручення вихідне. Платіжне доручення вхідне. Надходження на банківський рахунок. Списання з банківського рахунка.

Виконання наскрізної комплексної задачі в програмі «MASTER: Бухгалтерія»

Література: 1,7.

 

 

 

 

Практичне заняття 6  (2 год.)

Облік касових операцій у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Мета: навчитись створювати касові документи в програмі  «MASTER: Бухгалтерія»

Питання для обговорення: Прибутковий касовий ордер. Видатковий касовий ордер. Касова книга. Облік операцій з підзвітними особами.  

Виконання наскрізної комплексної задачі в програмі «MASTER: Бухгалтерія»

Література: 1,6.

 

Практичне заняття 7 (2 год.)

Облік товарно-матеріальних цінностей у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Мета: навчитись створювати документи придбання ТМЦ у програмі  «MASTER: Бухгалтерія»

Питання для обговорення: Формування рахунку постачальнику ТМЦ. Формування рахунку постачальнику послуг. Надходження ТМЦ від постачальника. Повернення постачальнику ТМЦ. Формування банківської виписки на підставі рахунку.

Виконання наскрізної комплексної задачі в програмі «MASTER: Бухгалтерія»

Література: 1,4.

 

Практичне заняття 8 (2 год.)

Облік взаєморозрахунків з контрагентами у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Мета: навчитись проводити взаєморозрахунки з контрагентами в програмі  «MASTER: Бухгалтерія»

Питання для обговорення: Акт звірки взаєморозрахунків з контрагентами. Оборотно-сальдова відомість. Картка рахунку. Картка аналітики. Аналіз заборгованості контрагентів.

Виконання наскрізної комплексної задачі в програмі «MASTER: Бухгалтерія»

Література: 5

 

Практичне заняття 9  (4 год.)

Облік операцій з виробництва у програмі «MASTER Бухгалтерія» 

Мета: навчитись вести облік виробництва  та реалізації готової продукції у програмі  «MASTER: Бухгалтерія»

Питання для обговорення: Нормативна калькуляція продукції та послуг. Документ Вимога-накладна. Змінний звіт виробництва. Довідки про здачу продукції на склад. Відвантаження  готової продукції.

Виконання наскрізної комплексної задачі в програмі «MASTER: Бухгалтерія»

Література: 1,8.

 

Практичне заняття 10  (2 год.)

Облік ОЗ та МНМА у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Мета: навчитись формувати документи з обліку ОЗ та МНМА у програмі  «MASTER: Бухгалтерія»

Питання для обговорення: Надходження основних засобів. Введення в експлуатацію ОЗ та НМА.  Амортизація ОЗ та МНМА. Інвентаризація основних засобів та нематеріальних активів.

Виконання наскрізної комплексної задачі в програмі «MASTER: Бухгалтерія»

Література: 1.

 

Практичне заняття 11  (2 год.)

 Облік ПДВ у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Мета: навчитись створювати податкові документи у програмі  «MASTER: Бухгалтерія»

Питання для обговорення: Реєстрація податкових накладних. Контроль створених податкових накладних. Перевірка сум ПДВ. Очікуваний і підтверджений ПДВ.

Виконання наскрізної комплексної задачі в програмі «MASTER: Бухгалтерія»

Література: 1,4,8.

 

Практичне заняття 12  (4 год.)

Ведення кадрової роботи і розрахунок заробітної плати у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Мета: навчитись заповнювати довідники та проводити нарахування заробітної плати в програмі  «MASTER: Бухгалтерія»

Питання для обговорення: Виробничий календар.  Особові картки працівників. Документи по нарахуванню зарплати. Карткові рахунки для розрахунків. Проведення по зарплаті. Платіжні відомості. Оборотно-сальдова відомість по зарплаті. Звітність по зарплаті.

Виконання наскрізної комплексної задачі в програмі «MASTER: Бухгалтерія»

Література: 1,3.

 

Практичне заняття 13  (2 год.)

Визначення результатів діяльності та закриття періоду у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Мета: навчитись закривати період та розраховувати фінансові показники діяльності у програмі  «MASTER: Бухгалтерія»

Питання для обговорення: Підготовка до завершення періоду. Документ завершення періоду. Визначення фінансових результатів. Оборотно-сальдова відомість. Перевірка ведення обліку.

 Виконання наскрізної комплексної задачі в програмі «MASTER: Бухгалтерія»

Література: 1,9.

 

Практичне заняття 14  (1 год.)

Фінансова звітність у програмі «MASTER Бухгалтерія»

Мета: навчитись формувати фінансову звітність в програмі  «MASTER: Бухгалтерія»

Питання для обговорення: Баланс; Звіт про фінансові результати; Примітки до фінансової звітності; Звіт про власний капітал; Звіт про рух коштів. Податкова звітність.

 Виконання наскрізної комплексної задачі в програмі «MASTER: Бухгалтерія»

Література: 1,9.

 

 

6. Самостійна робота

Самостійна робота здобувача освіти є одним із способів активного, цілеспрямованого набуття нових для нього знань та умінь; є основою його підготовки як фахівця, забезпечує набуття прийомів пізнавальної діяльності, інтерес до творчої роботи, вирішення наукових та практичних завдань.

Самостійна робота є формою індивідуальної поза аудиторної роботи здобувача освіти, метою якого є самостійне засвоєння частини програмного матеріалу, систематизація, поглиблення, узагальнення, закріплення та практичне застосування знань, розвиток навичок самостійної роботи.

Самостійну роботу здобувач освіти може виконувати у бібліотеці, лабораторіях, комп’ютерних класах тощо. Виконання здобувачем освіти самостійної роботи передбачає, за необхідності, отримання консультацій та/або допомоги відповідного фахівця. Навчальний матеріал для самостійної роботи виноситься на поточний і підсумковий контроль разом з навчальним матеріалом, який опрацьовувався під час проведення аудиторних занять.

Основні види самостійної роботи здобувача освіти: опрацювання навчального матеріалу, пошук інформації в бібліотеках, мережі Інтернет, використання баз даних інформаційно-пошукових та довідникових систем; підготовка до аудиторних занять, опрацювання інструкцій і методичних рекомендацій; підготовка доповідей, рефератів; виконання індивідуальних завдань; самооцінювання знань і умінь; наукова робота (написання наукової публікації, тез доповідей, есе тощо) тощо.

Питання та завдання самостійної роботи формуються на початку викладання навчальної дисципліни залежно від мети наукових досліджень здобувача освіти та його індивідуального навчального плану.

Кількість годин самостійної роботи здобувача – 90 год.

Система оцінювання знань здобувача освіти з виконання самостійної роботи здійснюється шляхом проведення кредитно-модульних контрольних заходів, які включають:

Форма контролю

Форма

представлення

Об’єкти контролю

Результат

Оцінювання

результатів виконання самостійної роботи

письмова та/або електронній формі відповідно

до рекомендованих вказівок

та пропонованого варіанту

Пізнавальна діяльність, їх творчість, аналітичність, критичність і самостійність;

формування навичок

первинної обробки інформації,

роботи із документами;

уміння узагальнювати та

інтегрувати отриману інформацію;

робота із першоджерелами;

рівень оволодіння навичками

самостійної роботи тощо

Оцінка

за 100-бальною шкалою

згідно з критеріями виконання теоретичного

або практичного завдання

 

7. Комплексне практичне індивідуальне завдання

Не передбачене

 

8. Методи навчання та оцінювання

У процесі вивчення дисципліни використовуються наступні методи навчання та оцінювання:

МН1 – словесний метод (лекція, дискусія тощо)

МН2 – практичний метод (лабораторні заняття)

МН3 -  наочний метод (ілюстрацій і демонстрацій)

МН4 – робота з навчально-методичною літературою

МН5 – застосування інформаційних технологій та комп’ютерних засобів навчання

МН6 – самостійна робота

МО2 – усне опитування

МО4 – тестування

МО7 – презентація виконаних завдань

МО8 -  виступи на наукових заходах

МО9 – захист практичних робіт

 

9.     Критерії, форми поточного та підсумкового контролю

Видами оцінювання навчальних досягнень здобувача освіти є поточний та підсумковий контролі. 100 балів може отримати здобувач освіти за виконання конкретних завдань за кожним із видів контролю.

Перед початком вивчення навчальної дисципліни здобувача освіти повинні ознайомити із тривалістю вивчення навчального матеріалу (кількість занять); кількістю й тематикою обов’язкових робіт, термінами їх проведення; умовами оцінювання.

Поточний контроль – оцінювання роботи здобувача освіти під час проведення аудиторних занять, тематичних робіт, самостійної роботи (оцінюється в балах, максимальний – 100 балів).

Об’єкт поточного контролю – процес встановлення рівня досягнень програмних результатів в оволодінні змістом предмету, уміннями та навичками.

Поточне оцінювання здійснюється у процесі вивчення тем навчальної дисципліни. Його основними завданнями є: встановлення й оцінювання рівнів розуміння і первинного засвоєння окремих елементів змісту теми, встановлення зв’язків між ними та засвоєним змістом попередніх тем, закріплення знань, умінь і навичок.

Критерії оцінки теоретичних завдань:

90–100 балів отримує здобувач освіти, який повно та ґрунтовно розкриває теоретичне питання; вільно висловлює власні думки і відчуття; визначає програму особистої пізнавальної діяльності; самостійно оцінює різноманітні життєві явища і факти, виявляючи особисту позицію щодо них; переконливо аргументує відповіді на додаткові питання;

85–89 балів отримує здобувач освіти, який розкриє теоретичне питання з неточностями; припускається окремих незначних помилок, але самостійно виправляє їх; оцінює окремі нові факти, явища, ідеї; обґрунтовує та аргументує свою думку;

75–84 балів отримує здобувач освіти, який відтворює значну частину теоретичного матеріалу; виявляє знання і розуміння основних положень; припускається помилок, серед яких є суттєві, виправляє їх з допомогою викладача; неповно обґрунтовує власну думку;

65–74 балів отримує здобувач освіти, який правильно визначає сутність питання, але недостатньо або поверхнево розкриває більшість його окремих положень і допускає при цьому помилки, які частково впливають на загальне розуміння проблеми;

60–64 балів отримує здобувач освіти, який володіє теоретичним матеріалом на рівні фрагментів, що становлять незначну його частину; частково та поверхово розкриває лише окремі положення питання; допускає значних суттєвих помилок, котрі значно вплинули на загальне розуміння проблеми;

35–59 балів отримує здобувач освіти, який володіє теоретичним матеріалом на елементарному рівні засвоєння, викладає його уривчастими реченнями; не дає відповіді на додаткові питання (навіть з допомогою викладача);

0–34 балів отримує здобувач освіти, який володіє теоретичним матеріалом на рівні елементарного розпізнавання і відтворення окремих фактів, елементів, об’єктів або взагалі не дає відповіді на питання.

Критерії оцінки практичних завдань:

90–100 балів отримує здобувач освіти, який застосовує системні знання практичного матеріалу, передбачені навчальною програмою;

85–89 балів отримує здобувач освіти, який застосовує узагальнені знання практичного матеріалу, передбачені навчальною програмою;

75–84 балів отримує здобувач освіти, який виконує практичні завдання в цілому правильно, але з незначними неточностями;

65–74 балів отримує здобувач освіти, який припускається помилок через недостатнє розуміння програмного матеріалу;

60–64 балів отримує здобувач освіти, який припускається значних помилок; виконання завдань викликає значні труднощі; потребує допомоги викладача;

35–59 балів отримує здобувач освіти, який має фрагментарні знання щодо виконання практичного завдання.

0–34 балів отримує здобувач освіти, який не може виконати практичні завдання.

Критерії оцінки тестових завдань:

90–100 балів отримує здобувач освіти, який вирішив більше, чим 90% із запропонованого набору тестових завдань;

85–89 балів отримує здобувач освіти, який вирішив 85-89% із запропонованого набору тестових завдань різного рівня складності;

75–84 балів отримує здобувач освіти, який вирішив 75-84% із запропонованого набору тестових завдань різного рівня складності;

65–74 балів отримує здобувач освіти, який вирішив 65-74% із запропонованого набору тестових завдань різного рівня складності;

60-64 балів отримує здобувач освіти, який вирішив 60-64% із запропонованого набору тестових завдань різного рівня складності;

35–59 балів отримує здобувач освіти, який вирішив 35-59% із запропонованого набору тестових завдань різного рівня складності;

0–34 балів отримує здобувач освіти, який вирішив менше, аніж 34% із запропонованого набору тестових завдань різного рівня складності.

Модульний контроль – це оцінювання засвоєння здобувачем освіти навчального матеріалу, винесеного на цей контрольний захід (оцінюється в балах, максимальний – 100 балів). Об’єкт модульного контролю – тестові завдання різного рівня складності.

Семестровий контроль проводиться у формі заліку у терміни, передбачені графіком освітнього процесу, і оцінюється за 100-бальною шкалою.

 

Шкала оцінювання:

За шкалою ЛНТУ

За національною шкалою

За шкалою ECTS

90–100

Відмінно

А (відмінно)

85–89

Добре

В (дуже добре)

75–84

С (добре)

65–74

задовільно

D (задовільно)

60–64

E (достатньо)

35–59

незадовільно

FX (незадовільно з можливістю повторного складання)

1–34

F (незадовільно з обов’язковим повторним курсом)

 

Підсумковий бал (за 100-бальною шкалою) з навчальної дисципліни визначається як середньозважена величина, залежно від питомої ваги кожної складової залікового кредиту (відповідно до вагового коефіцієнта):

 

Заліковий модуль 1

Заліковий модуль 2

Разом (підсумкова семестрова оцінка)

50%

50%

100%

 

 

10. Інструменти, обладнання та програмне забезпечення, використання яких передбачає навчальна дисципліна

 

Найменування

Номер теми

1.

Мультимедійний проектор, комп’ютери, Internet, програмне забезпечення «MASTER Бухгалтерія»

1-14

 

 

 

11.            Методичне забезпечення

 

1.        Облік в програмі MASTER Бухгалтерія.  Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів  першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Менеджмент» галузь знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 073 Менеджмент денної та заочної форм  навчання  /  уклад. Н.В. Голячук. – Луцьк: ЛНТУ, 2023. 30с.

2.        Облік в програмі MASTER Бухгалтерія.  Методичні вказівки до виконання самостійної роботи здобувачів  першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Менеджмент» галузь знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 073 Менеджмент денної та заочної форм  навчання  /  уклад. Н.В. Голячук. – Луцьк: ЛНТУ, 2023. 20с.

 

12.            Рекомендована література

 

1.      Навчальний посібник із ведення бухгалтерського обліку в MASTER:Бухгалтерія URL: https://masterbuh.com/storage/files/navchalnij-posibnik-dlya-studentiv-z-buhobliku-v-master-buhg_1595407006.pdf

2.      Початок роботи з MASTER URL: https://masterbuh.com/storage/files/pochatok-roboti-z-programnim-produktom-master-rmd_1581334906.pdf

3.      Ведення кадрової роботи і розрахунок заробітної плати для малого та середнього бізнесу URL: https://masterbuh.com/storage/files/kadrovij-oblik-ta-3applata-dlya-smb-v-master-rmd.pdf

4.      Облік ТМЦ В MASTER URL: https://masterbuh.com/storage/files/oblik-tmc-rmd_1581334697.pdf

5.      Облік взаєморозрахунків з контрагентами в MASTER  URL: https://masterbuh.com/storage/files/oblik-operacij-z-kontragentami-rmd.pdf

6.      Облік касових операцій в MASTER  URL: https://masterbuh.com/storage/files/oblik-kasovih-operacij-rmd.pdf

7.      Облік банківських операцій в MASTER URL: https://masterbuh.com/storage/files/oblik-bankivskih-operacij-rmd_1581335029.pdf

8.      Облік операцій з виробництва в MASTER URL: https://masterbuh.com/storage/files/oblik-operacij-z-virobnictva-rmd.pdf

9.      Формування звітності в програмних продуктах MASTER  URL: https://masterbuh.com/storage/files/mb-formuvannya-zvitnosti-2018.pdf

10.  ОЗ і НМА в програмних продуктах MASTER  https://masterbuh.com/storage/files/mb-buhgalterskij-oblik_1544452963.pdf

11.  Облік регламентних операцій та закриття періоду https://masterbuh.com/storage/files/oblik-reglamentnih-operacij-rmd.pdf