СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

 

1.  Азарян О.М. Маркетинг: принципи та функції: навч. посіб. для студ. вищ. навч закл. / Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.І.Туган-Барановського / О.М. Азарян, І. Х. Баширов, Б. З. Воробйов, М. В. Жаболенко, Н. О. Криковцева. — 2. вид., перероб. і доп. — К. : НМЦВО МОіН України, 2001. — 319 с.

2.  Антошкіна Л. І., Тарлопов І. О. Маркетинг: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни для підгот. бакалаврів за напрямом 0501 "Економіка і підприємництво" / Бердянський ін-т підприємництва — Донецьк : Юго-Восток, 2006. — 171с.

3.   Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання.: Пер. з англ... – М.: Видавничий дім “Вільямс”, 2001. – 608 с.

4.  Астахова І. Е. Маркетинг: Навч. посіб. / Харківський національний економічний ун-т. — Х. : Видавництво ХНЕУ, 2006. — 208с.

5.  Балабанова Л.В., Германчук А.Н. Коммерческая деятельность: маркетинг и логистика / Донецкий гос. ун-т экономики и торговли им. Михаила Туган-Барановского. — Донецк : Издательство ДонГУЭТ им. М..Туган-Барановского, 2003. — 230с.

6.  Балабанова Л. В. Маркетинг: Підручник для студ. вищ. навч. закладів. — Донецьк, 2002. — 562с.

7.  Белявцев М. И., Иваненко Л. М. Маркетинг: Учеб. пособие для студ., обучающихся по напр. "Экономика и предпринимательство" / Донецкий национальный ун-т. — Донецк, 2003. — 336с.

8.  Васюткіна Н. В. Маркетинг: навч. посіб. для студ. ВНЗ / Європейський ун-т. — К. : Видавництво Європейського ун-ту, 2007. — 227с.

9.  Гаркавенко С. С.. Маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл.. — К. : Лібра, 2004. — 712с.

10.  Дайновський Ю. А. Маркетингова товарна політика: Тести для студ. IV курсу спец. 6.050108 "Маркетинг" / Укоопспілка; Львівська комерційна академія. — Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2004. — 52с.

11.     Дурович А.П., Копанев А.С. Маркетинг в туризме./ под общей ред. З.В. Горбылевой – Минск, „Экономпресс”, 1998.- 400с.

12.  Ильяшенко Сергей Николаевич. Маркетинг в примерах и задачах: Учеб. пособие / Сумский гос. ун-т. — Сумы : Изд-во СумГУ, 2006. — 107с.

13.               Квартальнов В.А. Туризм: теория и практика., Москва., Финансы и статистика, 1999; - 100с.

14.  Кларк Грег. Маркетинг сервиса, приносящего прибыль=Marketing a service for profit: Пер. с англ.. — К. : Знання, 2006. — 302с.

15.  Коноплев В.Т. Международный маркетинг.- Донецк : Юго-Восток, 1998.- 320 с.

16.  Котлер Ф., Амстронг Г., Сондерс Дж. Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. – 2-е европ.изд. –М.; СПб; К.: Издат. дом  «Вильямс», 1999. – 1056с.

17.  Маркетинг: бакалаврський курс: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С.М. Ілляшенко (ред.). — Суми : Університетська книга, 2004. — 975с.

18.  Маркетинг для магістрів: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./ С.М. Ілляшенко (ред.). — Суми : Університетська книга, 2008. — 928c.

19.  Маркетинг: Ситуаційні вправи: Навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні; Центр інновацій та розвитку ; Програма поширення ситуаційного методу навчання / Т.М. Циганкова. — К. : Навчально-методичний центр "Консорціум із удосконалення менеджмент- освіти в Україні", 2004. — 503с.

20.  Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг (І.Навчальний посібник. ІІ.Збірник вправ) / Державний ун-т "Львівська політехніка"; Інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів. — Л., 1999. — 243с.

21.               Папирян Г.А. Маркетинг в туризме, М.: Финансы и статистика, 1997.- 457с.

22.  Парсяк В.Н. Маркетинг: від теорії до практики: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.. — К. : Наукова думка, 2007. — 256с.

23.  Саак  А.Г., Пшеничных Ю.А. Маркетинг в социально – культурном сервисе и туризме. – СПб: Питер, 2007.-480с.

24.  Скибінський С. В. Маркетинг: Підручник / Київський національний економічний ун- т; Укоопспілка; Львівська комерційна академія. — К. : КНЕУ, 2005. — 568с.

25.  Старостіна А. О., Длігач А. О., Кравченоко В. А. Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика: Підручник / А.О. Старостіна (ред.). — К. : Знання, 2005. — 764с.

26.  Фатхутдинов Р. А. Стратегический маркетинг: Учебник для студ. вузов, обучающихся по экон. спец. и направлениям. — 3.изд. — СПб. : Питер, 2003. — 346с.

27.  Хруцкий В. Е., Корнеева И. В. Современный маркетинг: Настольная книга по исследованию рынка: Учеб. пособие по маркетингу для студ. вузов гуманит. профиля и учреждений доп. образования — 2.изд., перераб. и доп. — М. : Финансы и статистика, 1999. — 528с.

28.      http://www.itravel.ru – туристичний інформаційний сервер

29.      http://www.turism.ru – статистичний сервер в галузі туризму

30.      http://enbv.narod.ru – економічна бібліотека

31.      http://www.marketing.spb.ru – інформаційний сервер з маркетингу

32.      http://www.cfin.ru – інформаційний сервер з фінансів і маркетингу