СПИСОК
РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Азарян О.М. Маркетинг: принципи та функції: навч. посіб. для студ.
вищ. навч закл. / Донецький держ. ун-т
економіки і торгівлі ім. М.І.Туган-Барановського / О.М. Азарян, І. Х. Баширов,
Б. З. Воробйов, М. В. Жаболенко, Н. О. Криковцева. — 2. вид., перероб. і доп. — К. : НМЦВО МОіН України, 2001. — 319 с.
2. Антошкіна Л. І., Тарлопов І. О. Маркетинг: Навч.-метод. посіб. для
самост. вивч. дисципліни для підгот. бакалаврів за напрямом 0501
"Економіка і підприємництво" / Бердянський ін-т підприємництва —
Донецьк : Юго-Восток, 2006. — 171с.
3.
Армстронг
Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання.: Пер. з англ... – М.:
Видавничий дім “Вільямс”, 2001. – 608 с.
4. Астахова І. Е. Маркетинг: Навч. посіб. / Харківський національний
економічний ун-т. — Х. : Видавництво ХНЕУ, 2006. — 208с.
5. Балабанова Л.В., Германчук А.Н. Коммерческая деятельность:
маркетинг и логистика / Донецкий гос. ун-т экономики
и торговли им. Михаила Туган-Барановского. — Донецк : Издательство ДонГУЭТ им.
М..Туган-Барановского, 2003. — 230с.
6. Балабанова Л. В. Маркетинг: Підручник для студ. вищ. навч.
закладів. — Донецьк, 2002. — 562с.
7. Белявцев М. И., Иваненко Л. М. Маркетинг: Учеб. пособие для студ.,
обучающихся по напр. "Экономика и предпринимательство" / Донецкий
национальный ун-т. — Донецк, 2003. — 336с.
8. Васюткіна Н. В. Маркетинг: навч. посіб. для студ. ВНЗ /
Європейський ун-т. — К. : Видавництво Європейського ун-ту, 2007. — 227с.
9. Гаркавенко С. С.. Маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. вищ.
навч. закл.. — К. : Лібра, 2004. — 712с.
10. Дайновський Ю. А. Маркетингова товарна політика: Тести для студ.
IV курсу спец. 6.050108 "Маркетинг" / Укоопспілка; Львівська
комерційна академія. — Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2004.
— 52с.
11.
Дурович
А.П., Копанев А.С. Маркетинг в туризме./ под общей ред. З.В. Горбылевой –
Минск, „Экономпресс”, 1998.- 400с.
12. Ильяшенко Сергей Николаевич. Маркетинг в примерах и задачах: Учеб.
пособие / Сумский гос. ун-т. — Сумы : Изд-во СумГУ, 2006. — 107с.
13.
Квартальнов В.А. Туризм:
теория и практика., Москва., Финансы и статистика, 1999; - 100с.
14. Кларк Грег. Маркетинг сервиса, приносящего прибыль=Marketing a
service for profit: Пер. с англ.. — К. : Знання, 2006. — 302с.
15. Коноплев В.Т. Международный маркетинг.- Донецк : Юго-Восток,
1998.- 320 с.
16. Котлер Ф., Амстронг Г., Сондерс Дж. Вонг В. Основы маркетинга:
Пер. с англ. – 2-е европ.изд. –М.; СПб; К.: Издат. дом «Вильямс», 1999. – 1056с.
17. Маркетинг: бакалаврський курс: Навч. посіб. для студ. вищ. навч.
закл. / С.М. Ілляшенко (ред.). — Суми : Університетська книга, 2004. — 975с.
18. Маркетинг для магістрів: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./
С.М. Ілляшенко (ред.). — Суми : Університетська книга, 2008. — 928c.
19. Маркетинг: Ситуаційні вправи: Навч. посіб. для студ. вищих навч.
закл. / Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні; Центр
інновацій та розвитку ; Програма поширення ситуаційного методу навчання / Т.М.
Циганкова. — К. : Навчально-методичний центр "Консорціум із удосконалення
менеджмент- освіти в Україні", 2004. — 503с.
20. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг (І.Навчальний посібник.
ІІ.Збірник вправ) / Державний ун-т "Львівська політехніка"; Інститут
підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів. — Л., 1999. — 243с.
21.
Папирян Г.А. Маркетинг в
туризме, М.: Финансы и статистика, 1997.- 457с.
22. Парсяк В.Н. Маркетинг: від теорії до
практики: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.. — К. : Наукова думка, 2007.
— 256с.
23. Саак А.Г., Пшеничных Ю.А.
Маркетинг в социально – культурном сервисе и туризме. – СПб: Питер, 2007.-480с.
24. Скибінський С. В. Маркетинг: Підручник / Київський національний
економічний ун- т; Укоопспілка; Львівська комерційна академія. — К. : КНЕУ,
2005. — 568с.
25. Старостіна А. О., Длігач А. О., Кравченоко В. А. Промисловий
маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика: Підручник / А.О.
Старостіна (ред.). — К. : Знання, 2005. — 764с.
26. Фатхутдинов Р. А. Стратегический маркетинг: Учебник для студ.
вузов, обучающихся по экон. спец. и направлениям. — 3.изд. — СПб. : Питер,
2003. — 346с.
27. Хруцкий В. Е., Корнеева И. В. Современный маркетинг: Настольная
книга по исследованию рынка: Учеб. пособие по маркетингу для студ. вузов
гуманит. профиля и учреждений доп. образования — 2.изд., перераб. и доп. — М. :
Финансы и статистика, 1999. — 528с.
28. http://www.itravel.ru – туристичний інформаційний сервер
29. http://www.turism.ru – статистичний сервер в галузі туризму
30. http://enbv.narod.ru – економічна бібліотека
31. http://www.marketing.spb.ru –
інформаційний сервер з маркетингу
32. http://www.cfin.ru – інформаційний сервер з фінансів і маркетингу