Критерії оцінювання
Поточний контроль
Поточний
контроль передбачає виконання здобувачем не менше одного завдання МО2
(усне або письмове опитування) за кожною темою та тестування (МО4)
за визначеними темами (подано в таблиці). Поточний контроль також може
включати інші методи оцінювання (МО7 – презентації результатів
виконаних завдань та досліджень; МО8 – презентації та виступи на
наукових заходах; МО9 – захист практичних робіт), які
узгоджуються викладачем та здобувачем. Виконання кожного завдання оцінюється за
100-бальною шкалою.
Методи
оцінювання поточного контролю з розшифровкою кількості контрольних заходів
у розрізі навчальних занять за темами та навчальними тижнями згідно з графіком
освітнього процесу подано у таблиці.
Методи оцінювання |
Кількість контрольних заходів у
розрізі навчальних занять за темами |
|||||||||||
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т4 |
Т5 |
Т6 |
Т7 |
Т8 |
Т9 |
Т10 |
Т11 |
Т12 |
|
МО2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
МО4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
МО7-9 |
додаткові (за узгодженням
викладача та здобувача) |
Підсумкова оцінка з
поточного контролю визначається як середня арифметична оцінка з усіх навчальних
занять та розраховується при оцінюванні після проведення останнього у семестрі
навчального заняття.
Ліквідація
заборгованостей щодо поточних контрольних заходів може здійснюватися впродовж
усього періоду вивчення навчальної дисципліни (освітньої компоненти) у
семестрі.
Модульний контроль
Модульний контроль передбачає проміжне оцінювання якості засвоєння
здобувачем освіти теоретичного і практичного матеріалу.
Зміст
модульної контрольної роботи визначається викладачем та може включати: МО2 – усне або письмове опитування, МО4 –
тестування.
Модульна
контрольна робота оцінюється за 100-бальною шкалою, максимальна оцінка кожного
завдання встановлюється викладачем та попередньо доводиться до здобувачів.
Підсумковий контроль
Форма
підсумкового контролю – залік (МО10
).
Підсумковий
бал (за 100-бальною шкалою) з дисципліни «Судово-бухгалтерська експертиза»
визначається як середньозважена величина, залежно від питомої ваги кожної
складової залікового кредиту:
Вид контролю |
Модульний
контроль* |
Поточний
контроль* |
Разом (підсумкова семестрова
оцінка) |
|
Заліковий
модуль |
Заліковий модуль 1 (Модульна
контрольна робота 1) |
Заліковий модуль 2 (Модульна
контрольна робота 2) |
Заліковий модуль 3 (Поточний
контроль) |
|
Вага, % |
30% |
30% |
40% |
100% |
*
види контрольних заходів передбачені п.6.3. Положення № 710 Про організацію
освітнього процесу в Луцькому
національному технічному університеті від 27.01.2022 року
Оцінювання
знань здобувачів освіти здійснюється відповідно до загальних критеріїв
паралельно за:
–
4-бальною національною шкалою (позитивні оцінки – «відмінно», «добре», «задовільно»
або «зараховано», негативні оцінки – «незадовільно» або «незараховано»);
–
100-бальною накопичувальною шкалою ЄКТС.
Шкала
оцінювання
Бали за шкалою універ-ситету |
За шкалою ECTS |
За державною (національною) шкалою |
Критерії оцінювання знань |
|
Екзамен, курсова робота / проєкт,
практика, тренінг |
Залік |
|||
90–100 |
А (відмінно) |
відмінно |
зараховано |
здобувач освіти вільно володіє
програмним обсягом матеріалу, виявляє і демонструє особисті творчі здібності,
вміє самостійно здобувати нові знання, демонструє ґрунтовні знання, вміння та
практичні навички; без допомоги викладача знаходить та опрацьовує необхідну
інформацію, використовує набуті знання і вміння для прийняття рішень у
нестандартних ситуаціях, переконливо аргументує відповіді, використовує
методи наукового обґрунтування власних рішень, самостійно розкриває власні
обдарування й нахили |
85-89 |
В (дуже добре) |
добре |
зараховано |
здобувач освіти вільно володіє
програмним обсягом матеріалу, застосовує його на практиці, вільно розв’язує
вправи і задачі у стандартних ситуаціях, самостійно виправляє допущені
помилки, кількість яких є незначною, обґрунтовує та аргументує свою думку |
75–84 |
С (добре) |
зараховано |
здобувач освіти вміє: зіставляти,
узагальнювати, систематизувати інформацію під керівництвом викладача, в
цілому, самостійно застосовувати її на практиці; контролювати власну
діяльність; виправляти помилки, серед яких є суттєві; добирати окремі
аргументи для підтвердження своїх думок |
|
65–74 |
D (задовільно) |
задовільно |
зараховано |
здобувач освіти відтворює значну
частину теоретичного матеріалу, демонструє знання і розуміння основних
положень з допомогою викладача; поверхнево відтворює і аналізує навчальний
матеріал, виправляє помилки, серед яких є значна кількість суттєвих |
60-64 |
Е (достатньо) |
здобувач освіти володіє
навчальним матеріалом на рівні, вищому за початковий, значну його частину
відтворює на репродуктивному рівні або володіє матеріалом на рівні окремих
фрагментів, що становлять незначну частину навчального матеріалу |
||
35–59 |
FX (недостатньо з можливістю повторного складання) |
незадовільно |
не зараховано |
здобувач освіти володіє
матеріалом на рівні окремих фрагментів, що становлять незначну частину
навчального матеріалу |
0–34 |
F (незадовільно з обов’язковим повторним курсом) |
здобувач освіти володіє
матеріалом на рівні елементарного розпізнавання і відтворення окремих фактів,
елементів, об’єктів |