Критерії оцінювання

 

Поточний контроль

Поточний контроль передбачає виконання здобувачем не менше одного завдання МО2 (усне або письмове опитування) за кожною темою та тестування (МО4) за визначеними темами (подано в таблиці). Поточний контроль також може включати інші методи оцінювання (МО7 – презентації результатів виконаних завдань та досліджень; МО8 – презентації та виступи на наукових заходах; МО9 захист практичних робіт), які узгоджуються викладачем та здобувачем. Виконання кожного завдання оцінюється за 100-бальною шкалою.

Методи оцінювання поточного контролю з розшифровкою кількості контрольних заходів у розрізі навчальних занять за темами та навчальними тижнями згідно з графіком освітнього процесу подано у таблиці.

 

Методи оцінювання

Кількість контрольних заходів у розрізі навчальних занять за темами

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

Т7

Т8

Т9

Т10

Т11

Т12

МО2

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

МО4

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

МО7-9

додаткові (за узгодженням викладача та здобувача)

 

Підсумкова оцінка з поточного контролю визначається як середня арифметична оцінка з усіх навчальних занять та розраховується при оцінюванні після проведення останнього у семестрі навчального заняття.

Ліквідація заборгованостей щодо поточних контрольних заходів може здійснюватися впродовж усього періоду вивчення навчальної дисципліни (освітньої компоненти) у семестрі.

Модульний контроль

Модульний контроль передбачає проміжне оцінювання якості засвоєння здобувачем освіти теоретичного і практичного матеріалу.

Зміст модульної контрольної роботи визначається викладачем та може включати: МО2 – усне або письмове опитування, МО4 – тестування.

Модульна контрольна робота оцінюється за 100-бальною шкалою, максимальна оцінка кожного завдання встановлюється викладачем та попередньо доводиться до здобувачів.

Підсумковий контроль

Форма підсумкового контролю –  залік (МО10 ).

 

Підсумковий бал (за 100-бальною шкалою) з дисципліни «Судово-бухгалтерська експертиза» визначається як середньозважена величина, залежно від питомої ваги кожної складової залікового кредиту:

 

Вид контролю

Модульний контроль*

Поточний контроль*

Разом (підсумкова семестрова оцінка)

Заліковий модуль

Заліковий модуль 1 (Модульна контрольна робота 1)

Заліковий модуль 2 (Модульна контрольна робота 2)

Заліковий модуль 3 (Поточний контроль)

Вага, %

30%

30%

40%

100%

 

* види контрольних заходів передбачені п.6.3. Положення № 710 Про організацію освітнього процесу  в Луцькому національному технічному університеті від 27.01.2022 року

 

Оцінювання знань здобувачів освіти здійснюється відповідно до загальних критеріїв паралельно за:

– 4-бальною національною шкалою (позитивні оцінки – «відмінно», «добре», «задовільно» або «зараховано», негативні оцінки – «незадовільно» або «незараховано»);

– 100-бальною накопичувальною шкалою ЄКТС.

 

Шкала оцінювання

Бали за шкалою універ-ситету

За шкалою ECTS

За державною (національною) шкалою

Критерії оцінювання знань

Екзамен, курсова робота / проєкт, практика, тренінг

Залік

90–100

А (відмінно)

відмінно

зараховано

здобувач освіти вільно володіє програмним обсягом матеріалу, виявляє і демонструє особисті творчі здібності, вміє самостійно здобувати нові знання, демонструє ґрунтовні знання, вміння та практичні навички; без допомоги викладача знаходить та опрацьовує необхідну інформацію, використовує набуті знання і вміння для прийняття рішень у нестандартних ситуаціях, переконливо аргументує відповіді, використовує методи наукового обґрунтування власних рішень, самостійно розкриває власні обдарування й нахили

85-89

В (дуже добре)

добре

зараховано

здобувач освіти вільно володіє програмним обсягом матеріалу, застосовує його на практиці, вільно розв’язує вправи і задачі у стандартних ситуаціях, самостійно виправляє допущені помилки, кількість яких є незначною, обґрунтовує та аргументує свою думку

75–84

С (добре)

зараховано

здобувач освіти вміє: зіставляти, узагальнювати, систематизувати інформацію під керівництвом викладача, в цілому, самостійно застосовувати її на практиці; контролювати власну діяльність; виправляти помилки, серед яких є суттєві; добирати окремі аргументи для підтвердження своїх думок

65–74

D (задовільно)

задовільно

зараховано

здобувач освіти відтворює значну частину теоретичного матеріалу, демонструє знання і розуміння основних положень з допомогою викладача; поверхнево відтворює і аналізує навчальний матеріал, виправляє помилки, серед яких є значна кількість суттєвих

60-64

Е (достатньо)

здобувач освіти володіє навчальним матеріалом на рівні, вищому за початковий, значну його частину відтворює на репродуктивному рівні або володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, що становлять незначну частину навчального матеріалу

35–59

FX (недостатньо з можливістю повторного складання)

незадовільно

не зараховано

здобувач освіти володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, що становлять незначну частину навчального матеріалу

0–34

F (незадовільно з обов’язковим повторним курсом)

здобувач освіти володіє матеріалом на рівні елементарного розпізнавання і відтворення окремих фактів, елементів, об’єктів