МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ
УКРАЇНИ
ЛУЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ
УНІВЕРСИТЕТ
ФАКУЛЬТЕТ КОМП’ЮТЕРНИХ ТА
ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
|
ЗАТВЕРДЖУЮ Декан факультету комп’ютерних та
інформаційних технологій _________________ І. КОНДІУС «__» _________________ 2025 р. |
ЗАТВЕРДЖУЮ Голова НМР ______________Н.
КОВАЛЬЧУК «__» _________________ 2025 р. |
РОБОЧА ПРОГРАМА
з дисципліни «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЧНІ
КОМПЛЕКСИ»
ступінь вищої освіти −
магістр
галузь знань – G Інженерія,
виробництво та будівництво
спеціальність – G7
Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка
освітня
програма – «Системи керування та діагностування технологічного устаткування»
Кафедра автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій
|
Форма навчан ня |
Курс |
Семестр |
Лекції (год.) |
Практ. (семін.) (год.) |
КПІЗ (год.) |
Самост. робота студ. (год.) |
Разом (год.) |
Залік (сем.) |
Екз. (сем.) |
|
Денна |
1 |
1 |
15 |
30 |
8 |
97 |
150 |
1 |
- |
|
Заочна |
1 |
1 |
4 |
4 |
8 |
134 |
150 |
1 |
- |
Луцьк – 2025
Робоча програма складена на основі
освітньо-професійних програм підготовки магістрів галузі знань G Інженерія, виробництво та
будівництво спеціальності G7 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології
та робототехніка, затвердженої
Вченою радою ЛНТУ (протокол № 10 від 20.06.2025 р.)
|
Робочу програму склали: |
доцент, к. т. н. Федік Леся Юріївна, доцент к. т. н. Решетило Олександр Миколайович, доцент, к. т. н. Лапченко Юрій Сергійович, професор, д. т. н. Повстяной Олександр
Юрійович |
Робоча
програма затверджена на засіданні кафедри автоматизації та
комп’ютерно-інтегрованих технологій, протокол № 14 від 3.06.2025 р.
Завідувач кафедри _____________________ О. Ю.
ПОВСТЯНОЙ
Розглянуто та схвалено групою
забезпечення ОП «Системи керування та
діагностування технологічного устаткування», протокол № 3 від 3.06.2025 р.
Гарант ОП __________________ Б.
О. ПАЛЬЧЕВСЬКИЙ
СТРУКТУРА РОБОЧОЇ ПРОГРАМИ
НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
«ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЧНІ
КОМПЛЕКСИ»
Опис дисципліни «Інтелектуальні технологічні
комплекси»
|
Найменування |
Галузь знань, спеціальність, СВО |
Характеристика навчальної дисципліни |
|
|
денна форма
навчання |
заочна форма
навчання |
||
|
Кількість кредитів – 5 |
Галузь
знань: (шифр,
найменування) G Інженерія,
виробництво та будівництво |
Статус
дисципліни: нормативна Мова навчання: українська |
|
|
Кількість залікових модулів – 4 |
Спеціальність: (шифр,
найменування) G7 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані
технології та робототехніка |
Рік підготовки: 1-й
Семестр: 1-й |
|
|
Кількість
змістових модулів – 2 |
Ступінь
вищої освіти магістр |
Лекції: 15 год. Практичні: 30 год. |
Лекції: 4 год. Практичні: 4 год. |
|
Загальна кількість годин: 150 |
|
Самостійна робота: 105 год. в т. ч.: індив. робота: 8
год. |
Самостійна робота: 142 год. в т. ч.: індив. робота: 8
год. |
|
Тижневих годин для денної форми навчання – 10, |
|
Вид підсумкового контролю -
залік в 1-му
семестрі |
|
2. Мета і завдання дисципліни
«Інтелектуальні технологічні комплекси»
2.1. Мета вивчення дисципліни
Метою викладання навчальної
дисципліни «Інтелектуальні технологічні комплекси» є надання студентам
необхідних знань щодо експлуатації та діагностування інтелектуальних
технологічних комплексів, тощо.
2.2. Завдання вивчення дисципліни
Основними завданнями вивчення дисципліни «Інтелектуальні
технологічні комплекси» є засвоєння студентами знань щодо експлуатації та
діагностування інтелектуальних технологічних комплексів, ознайомлення з
основними етапами та принципами розробки та модернізації системи діагностування
інтелектуальних технологічних комплексів.
2.3. Найменування та опис компетентностей, формування котрих забезпечує вивчення
дисципліни
Інтегральна компетентність
ІК. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі,
технічні та практичні проблеми
професійної діяльності, що передбачає проведення досліджень та/або
здійснення інновацій та характеризується комплексністю та невизначеністю умов і
вимог. Здатність застосування
поглиблених знань природничих, гуманітарних, соціальних наук, інформаційних
технологій, теорій, методів і засобів технічного обслуговування, проектування, виготовлення устаткування із застосуванням теорій
та методів механічної інженерії.
Загальні компетентності
ЗК3.
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК4. Здатність працювати в
міжнародному контексті.
Спеціальні (фахові) компетентності
СК1. Здатність здійснювати автоматизацію складних технологічних
об’єктів та комплексів, створювати кіберфізичні системи
на основі інтелектуальних методів керування та цифрових технологій з використанням баз даних, баз знань, методів
штучного інтелекту, робототехнічних та інтелектуальних мехатронних
пристроїв.
СК4. Здатність аналізувати виробничо-технологічні системи і комплекси як об’єкти автоматизації, визначати
способи та стратегії
їх автоматизації та цифрової
трансформації.
СК7 Здатність
застосовувати спеціалізоване програмне
забезпечення та цифрові технології для розв’язання складних
задач і проблем автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих
технологій.
СК8. Здатність розробляти функціональну, технічну та інформаційну структуру комп’ютерно-інтегрованих систем управління організаційно-технологічними
комплексами із
застосуванням мережевих
та інформаційних технологій,
програмно-технічних
керуючих
комплексів,
промислових контролерів,
мехатронних компонентів,
робототехнічних пристроїв та засобів людино-машинного інтерфейсу.
СК9. Здатність розробляти функціональну, технічну та інформаційну структуру систем керування та діагностування технічного стану
технологічних комплексів із застосуванням
сучасних інформаційних технологій.
2.4. Передумови для вивчення
дисципліни
Пререквізити дисципліни: електроніка, комп'ютерні технології та програмування,
мікропроцесорна техніка, технічні засоби автоматизації, виконавчі механізми та
регулюючі органи, автоматизація технологічних процесів та виробництв,
комп’ютерно-інтегровані технології.
2.5. Результати навчання
ПРН01. Створювати системи автоматизації, кіберфізичні виробництва
на основі використання інтелектуальних методів управління, баз даних та баз знань,
цифрових та мережевих технологій, робототехнічних та інтелектуальних
мехатронних
пристроїв.
ПРН07. Аналізувати виробничо-технічні системи у певній галузі діяльності як
об’єкти автоматизації і визначати стратегію їх автоматизації та цифрової трансформації.
ПРН08. Застосовувати
сучасні математичні методи, методи теорії
автоматичного керування, теорії надійності та системного
аналізу для дослідження та створення систем
автоматизації складними технологічними та організаційно-технічними
об’єктами, кіберфізичних
виробництв.
ПРН09. Розробляти функціональну, організаційну, технічну та інформаційну структури систем автоматизації складними технологічними та організаційно-технічними об’єктами, розробляти програмно-технічні керуючі комплекси із
застосовуванням мережевих
та інформаційних технологій, промислових
контролерів, мехатронних
компонентів, робототехнічних пристроїв,
засобів людино-машинного інтерфейсу та з урахуванням технологічних умов та вимог до управління
виробництвом.
ПРН10. Розробляти і використовувати спеціалізоване програмне забезпечення та цифрові технології
для створення систем автоматизації
складними організаційно-технічними
об’єктами,
професійно
володіти
спеціальними програмними засобами.
ПРН13. Розробляти
і використовувати спеціалізоване програмне забезпечення та цифрові технології
для створення
систем керування та діагностування технологічного устаткування.
ПРН14. Розробляти функціональну, організаційну, технічну та інформаційну
структури систем керування та діагностування технологічного устаткування.
3. Програма навчальної дисципліни:
Змістовий модуль 1. Експлуатація інтелектуальних технологічних
комплексів
Тема 1. Інтелектуальні технологічні комплекси
Інтелектуальні технологічні
комплекси. Склад та принцип дії.
Література: [1-33].
Тема 2. Датчики, що використовуються для збирання
даних в інтелектуальних технологічних комплексах
Датчики, що використовуються для збирання даних в
інтелектуальних технологічних комплексах.
Література: [1-33].
Тема 3. Технічне та програмне забезпечення
інтелектуальних технологічних комплексів
Технічне забезпечення інтелектуальних технологічних
комплексів. Програмне забезпечення інтелектуальних технологічних комплексів.
Література: [1-33].
Тема 4. Настроювання та адаптація параметрів
інтелектуальних технологічних комплексів
Настроювання параметрів
інтелектуальних технологічних комплексів.
Адаптація параметрів інтелектуальних технологічних комплексів.
Література: [1-33].
Тема 5. Методи діагностування інтелектуальних
технологічних комплексів
Методи діагностування інтелектуальних
технологічних комплексів.
Література: [1-33].
Тема 6. Засоби для діагностування
інтелектуальних технологічних комплексів
Технічні засоби для діагностування
інтелектуальних технологічних комплексів.
Література: [1-33].
Тема 7. Програмне забезпечення для
діагностування інтелектуальних технологічних комплексів
Програмне забезпечення для
діагностування інтелектуальних технологічних комплексів.
Література: [1-33].
Тема 8. Методи визначення та усунення несправностей
інтелектуальних технологічних комплексів
Методи
визначення несправностей інтелектуальних
технологічних комплексів. Методи
усунення несправностей інтелектуальних технологічних
комплексів.
Література: [1-33].
4. Структура залікового кредиту з
дисципліни «Інтелектуальні технологічні комплекси»
(денна форма навчання)
|
Назви тем |
Усього |
Кількість годин |
||||
|
Лекції |
Практичні
заняття |
Самостійна
робота |
Комплекснепракт. індив.
завдання |
Контрольні
заходи |
||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
Змістовий модуль 1. Експлуатація інтелектуальних
технологічних комплексів |
||||||
|
Тема 1. Інтелектуальні технологічні комплекси. Склад та принцип дії |
15 |
1 |
2 |
12 |
- |
МО9 |
|
Тема 2. Датчики,
що використовуються для збирання даних в інтелектуальних технологічних
комплексах |
18 |
2 |
4 |
12 |
- |
МО9 |
|
Тема 3. Технічне
та програмне забезпечення інтелектуальних технологічних комплексів |
18 |
2 |
4 |
12 |
- |
МО9 |
Продовження таблиці
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
Тема 4. Настроювання
та адаптація параметрів інтелектуальних технологічних комплексів |
18 |
2 |
4 |
12 |
- |
МО9;
МО4 |
|
Змістовий
модуль 2. Діагностування інтелектуальних
технологічних комплексів |
||||||
|
Тема 5. Методи
діагностування інтелектуальних технологічних комплексів |
18 |
2 |
4 |
12 |
- |
МО9 |
|
Тема 6. Засоби
для діагностування інтелектуальних технологічних комплексів |
18 |
2 |
4 |
12 |
- |
МО9 |
|
Тема 7. Програмне
забезпечення для діагностування інтелектуальних технологічних комплексів |
18 |
2 |
4 |
12 |
- |
МО9 |
|
Тема 8. Методи визначення та усунення несправностей інтелектуальних технологічних комплексів. |
19 |
2 |
4 |
13 |
- |
МО9;
МО4 |
|
КПІЗ |
8 |
|
|
|
8 |
МО7 |
|
Разом |
150 |
15 |
30 |
97 |
8 |
МО10 |
(заочна форма навчання)
|
Назви тем |
Усього |
Кількість годин |
||||
|
Лекції |
Практичні
заняття |
Самостійна робота |
Комплексне практ. індив. завдання |
Контрольні заходи |
||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
Змістовий модуль 1. Експлуатація інтелектуальних
технологічних комплексів |
||||||
|
Тема 1. Інтелектуальні технологічні комплекси. Склад та принцип дії |
17 |
0,5 |
0,5 |
16 |
- |
МО9 |
|
Тема 2. Датчики,
що використовуються для збирання даних в інтелектуальних технологічних
комплексах |
17 |
0,5 |
0,5 |
16 |
- |
МО9 |
|
Тема 3. Технічне
та програмне забезпечення інтелектуальних технологічних комплексів |
18 |
0,5 |
0,5 |
17 |
- |
МО9 |
|
Тема 4. Настроювання
та адаптація параметрів інтелектуальних технологічних комплексів |
18 |
0,5 |
0,5 |
17 |
- |
МО9;
МО4 |
|
Змістовий
модуль 2. Діагностування інтелектуальних
технологічних комплексів |
||||||
|
Тема 5. Методи
діагностування інтелектуальних технологічних комплексів |
18 |
0,5 |
0,5 |
17 |
- |
МО9 |
|
Тема 6. Засоби
для діагностування інтелектуальних технологічних комплексів |
18 |
0,5 |
0,5 |
17 |
- |
МО9 |
Продовження таблиці
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
Тема 7. Програмне
забезпечення для діагностування інтелектуальних технологічних комплексів |
18 |
0,5 |
0,5 |
17 |
- |
МО9 |
|
Тема 8. Методи визначення та усунення несправностей інтелектуальних технологічних комплексів |
18 |
0,5 |
0,5 |
17 |
- |
МО9;
МО4 |
|
КПІЗ |
8 |
|
|
|
8 |
МО7 |
|
Разом |
150 |
4 |
4 |
134 |
8 |
МО10 |
5. Тематика практичних занять
Практичне заняття
№ 1 (денна 2 год. / заочна 0,5 год.)
Тема. Аналіз експлуатації та діагностування технологічного комплексу як
об’єкта автоматизації.
Мета: ознайомлення з методикою аналізу
експлуатації та діагностування технологічного комплексу як об’єкта
автоматизації.
Завдання для
виконання:
1. Аналіз експлуатації та діагностування технологічного
комплексу як об’єкта автоматизації.
2. Розробка технологічної карти системи експлуатації та діагностування технологічного комплексу.
3. Розробити основні вимоги до системи експлуатації та діагностування технологічного комплексу.
4. Оформити звіт з практичної роботи.
Література: [34].
Практичне заняття № 2 (денна 4 год. /
заочна 0,5 год.)
Тема. Розробка функціональної
схеми системи діагностування технологічного комплексу.
Мета: ознайомлення з методикою розробки функціональної схеми системи діагностування
технологічного комплексу.
Завдання для
виконання:
1. Розробити функціональну схему системи
діагностування технологічного комплексу.
2. Навести основні функції системи
діагностування технологічного комплексу.
3. Оформити звіт з практичної роботи.
Література: [34].
Практичне
заняття № 3 (денна 4 год. / заочна 0,5
год.)
Тема. Вибір технічних засобів системи
діагностування технологічного комплексу.
Мета: ознайомлення методикою вибору технічних засобів системи діагностування технологічного
комплексу.
Завдання для
виконання:
1. Привести обґрунтування вибору
датчиків, виконавчих елементів та пристроїв узгодження об’єктів системи
діагностування технологічного комплексу.
2.
Привести обґрунтування вибору мікроконтролера для системи діагностування
технологічного комплексу.
3. Оформити звіт з практичної роботи.
Література: [34].
Практичне
заняття № 4 (денна 4 год. / заочна 0,5
год.)
Тема. Розробка електричних схеми системи діагностування технологічного
комплексу.
Мета: ознайомлення з методикою розробки електричних схем системи
діагностування технологічного комплексу.
Завдання для
виконання:
1. Розробити електричні схеми для системи діагностування
технологічного комплексу.
2. Оформити звіт з практичної роботи.
Література: [34].
Практичне заняття № 5 (денна 4 год. /
заочна 0,5 год.)
Тема. Розробка програмного забезпечення системи
діагностування технологічного комплексу.
Мета: ознайомлення з методикою розробки програмного забезпечення системи діагностування технологічного
комплексу.
Завдання для виконання:
1. Розробити програмне забезпечення для системи діагностування
технологічного комплексу.
2. Оформити звіт з практичної роботи.
Література: [34].
Практичне
заняття № 6 (денна 4 год. / заочна 0,5 год.)
Тема. Розробка інтелектуального програмного забезпечення
системи діагностування технологічного комплексу.
Мета: ознайомлення
з методикою розробки інтелектуального програмного забезпечення системи діагностування технологічного
комплексу.
Завдання для
виконання:
1. Провести аналіз можливості
організації баз даних для розробленої системи діагностування технологічного
комплексу.
2. Розробити інтелектуальне програмне
забезпечення системи діагностування технологічного комплексу.
3. Оформити звіт з практичної роботи.
Література: [34].
Практичне
заняття № 7 (денна 4 год. / заочна 0,5
год.)
Тема. Розробка методів та заходів підвищення надійності інтелектуальної системи
діагностування технологічного комплексу.
Мета: ознайомлення з методикою розробки методів та заходів підвищення
надійності інтелектуальної системи діагностування технологічного комплексу.
Завдання для
виконання:
1.
Розглянути структуру системи
діагностування технологічного комплексу.
2.
Розробити загальну концепцію підвищення надійності інтелектуальної системи діагностування
технологічного комплексу.
3.
Розробити
методи та засоби для підвищення надійності інтелектуальної
системи діагностування технологічного комплексу.
4. Оформити звіт з практичної роботи.
Література: [34].
Практичне заняття № 8 (денна 4 год. /
заочна 0,5 год.)
Тема.
Реалізація системи підтримки прийняття рішень чи
експертної системи для системи контролю та діагностування технологічного
комплексу.
Мета: ознайомлення з методикою розробки системи підтримки прийняття рішень чи експертної системи для
системи контролю та діагностування технологічного комплексу.
Завдання для
виконання:
1. Реалізувати систему
підтримки прийняття рішень чи експертну систему для системи контролю та
діагностування технологічного комплексу.
2. Оформити звіт з практичної роботи.
Література: [34].
6. Самостійна робота
|
№ з/п |
Тематика |
Кількість годин |
|
|
Денна |
Заочна |
||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
Модуль 1 |
48 |
66 |
|
1 |
СP.01 – Інтелектуальні технологічні
комплекси 1. Що
таке інтелектуальний технологічний комплекс? 2. Що
входить до складу інтелектуального технологічного
комплексу? Література: [35]. |
12 |
16 |
|
2 |
СP.02 – Датчики, що використовуються
для збирання даних в інтелектуальних технологічних комплексах 1. Які типи датчиків використовуються для збирання даних в
інтелектуальних технологічних комплексах? 2. Які види сигналів поступають з датчиків? Література:
[35]. |
12 |
16 |
|
3 |
СP.03 – Технічне та програмне
забезпечення інтелектуальних технологічних комплексів 1. Що входить до технічного забезпечення інтелектуальних
технологічних комплексів? 2. Що входить до програмного
забезпечення інтелектуальних технологічних комплексів? Література:
[35]. |
12 |
17 |
Продовження таблиці
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
4 |
СP.04 – Настроювання та адаптація
параметрів інтелектуальних технологічних комплексів 1. Для чого проводиться настроювання параметрів
інтелектуальних технологічних комплексів? 2. Для чого проводиться адаптація параметрів інтелектуальних
технологічних комплексів? Література: [35]. |
12 |
17 |
|
|
Модуль 2 |
49 |
68 |
|
5 |
СP.05 – Методи діагностування
інтелектуальних технологічних комплексів 1. Які методи використовуються для діагностування стану інтелектуальних технологічних комплексів? 2. Переваги та обмеження різних методів діагностики
інтелектуальних технологічних комплексів Література: [35]. |
12 |
17 |
|
6 |
СP.06 – Засоби для діагностування
інтелектуальних технологічних комплексів 1. Які технічні засоби використовуються для діагностування
стану інтелектуальних технологічних
комплексів? 2. Які типи сенсорів найчастіше застосовуються для моніторингу
критичних параметрів у технологічних комплексах? Література: [35]. |
12 |
17 |
Продовження таблиці
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
7 |
СP.07 – Програмне забезпечення для
діагностування інтелектуальних технологічних комплексів 1. Які є види програмного забезпечення для діагностування
інтелектуальних технологічних комплексів? 2. Наведіть приклади
програмного забезпечення для діагностування інтелектуальних технологічних
комплексів. Література: [35]. |
12 |
17 |
|
8 |
СP.07 – Методи визначення та усунення несправностей інтелектуальних технологічних комплексів 1. Які методи використовуються для визначення та усунення несправностей інтелектуальних технологічних комплексів? 2. Які засоби використовуються для визначення та усунення несправностей інтелектуальних технологічних комплексів? Література: [35]. |
13 |
17 |
|
9 |
КПІЗ |
8 |
8 |
|
Разом: |
105 |
142 |
|
7. Комплексне практичне
індивідуальне завдання
Комплексне
практичне індивідуальне завдання з дисципліни «Інтелектуальні
технологічні комплекси» передбачає
розробку автоматизованої схеми керування технологічного комплексу. Виконується
у відповідності із методичними вказівками [36] та оформляється у вигляді
реферату.
Комплексне практичне індивідуальне завдання (КПІЗ) з дисципліни «Інтелектуальні технологічні комплекси» виконується впродовж
1семестру. Виконання його є
обов’язковою умовою успішного вивчення курсу та отримання атестації.
КПІЗ виконується самостійно кожним студентом.
При виконанні КПІЗ здобувачі
вищої освіти повинні показати:
- достатній рівень оволодіння навичками з розробки
автоматизованої схеми керування технологічного комплексу;
- знання розробки програмного забезпечення нижнього та верхнього рівня;
- вміння проводити обґрунтування вибору технічних засобів
автоматизації.
КПІЗ являє собою графічну роботу, яку здобувачі вищої освіти виконують за відповідними темами теоретичної частини курсу і захищають наприкінці семестру на заліковому тижні. При виконанні та оформленні КПІЗ студент може використовувати наявну базу нормативної документації, законодавчу базу, інтернет-ресурси. Метою виконання КПІЗ є розвиток навичок самостійної роботи, систематизація знань, поглиблене усвідомлення суті проектування електроприводу
технологічного обладнання, закріплення теоретичних знань та практичне застосування знань студента
з навчального курсу.
КПІЗ оцінюється за 100-бальною шкалою. Виконання КПІЗ є одним із обов’язкових складових модулів
залікового
кредиту.
8. Засоби оцінювання та методи демонстрування результатів навчання
Під час вивчення курсу «Інтелектуальні технологічні комплекси» використовуються такі засоби оцінювання та методи демонстрування
результатів навчання:
–
методи навчання:
МН1 – словесний метод
(лекція);
МН2 – практичний метод
(практичні заняття);
МН3 – наочний метод (метод
ілюстрацій і метод демонстрацій);
МН4 – робота з
навчально-методичною та нормативною літературою (конспектування);
МН5 – комп’ютерні засоби
навчання (дистанційні, мультимедійні, веб-орієнтовані, програмні);
МН6 – самостійна робота
(опрацювання теоретичного матеріалу, виконання ІЗ);
–
методи оцінювання:
МО4 – тестування;
МО7 – презентація
результатів виконаного завдання та досліджень;
МО9 – захист практичних
робіт;
МО10 – залік.
9. Критерії, форми
поточного та підсумкового контролю
Підсумковий бал (за 100-бальною шкалою) з
дисципліни «Інтелектуальні технологічні комплекси» визначається як
середньозважена величина, залежно від питомої ваги кожної складової залікового
кредиту:
|
Критерій |
Поточний
контроль |
Модульний
контроль |
Заліковий модуль 4 (оцінка за КПІЗ) |
Підсум ковий контроль |
Підсум кова оцінка |
|
|
Заліковий модуль 1 |
Заліковий модуль 2 |
Заліковий модуль 3 |
Залік |
|||
|
Вагові коефіцієнти |
70% |
10% |
10% |
10% |
- |
100% |
|
Максимальна кількість балів (за 100 бальною шкалою) |
100 |
100 |
100 |
100 |
- |
100 |
Підсумкова оцінка з поточного контролю
визначається як сума балів з усіх навчальних занять та розраховується при
оцінюванні після проведення останнього у семестрі навчального заняття. Сумарна
кількість балів поточного контролю за семестр оцінюється 100-бальною шкалою.
Графік контролю знань залікових модулів
та розподіл балів за ними подано в таблиці. У рядку, що відображає строк
опитування на практичних заняттях (тестування, захист практичних робіт),
вказується останній термін можливості отримання наступної оцінки.
Критерії оцінювання тестування
Основна мета перевірки самостійної роботи – виявлення рівня
засвоєння студентом теоретичних знань та уміння використовувати їх для
вирішення практичних задач. Перевірка виконання самостійної роботи відбувається
після вивчення відповідної теми.
Оцінювання
знать ведеться за допомогою автоматизованої системи тестування. Завдання
кожного тесту включають запитання теоретичного та практичного характеру.
Графік контролю знань залікових
модулів та розподіл балів за ними
|
Залікові модулі |
Тиждень |
Заходів |
Сума балів |
||||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
|
|
Поточний контроль: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Захист практичних робіт |
|
12,5 |
|
12,5 |
|
12,5 |
12,5 |
|
12,5 |
|
12,5 |
|
12,5 |
|
12,5 |
8 |
100 |
|
Накопичена сума балів (заліковий модуль 1) |
|
12,5 |
|
25 |
|
37,5 |
50 |
|
62,5 |
|
75 |
|
77,5 |
|
100 |
8 |
100 |
|
Модульний контроль (заліковий модуль 2) |
|
|
|
|
|
|
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
100 |
|
Модульний
контроль (заліковий модуль 3) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 |
1 |
100 |
|
Заліковий
модуль 4 (Перевірка КПІЗ) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 |
1 |
100 |
|
Підсумковий
контроль (Залік) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
- |
Відповіді студентів оцінюються автоматично від 0 до 12,5 балів.
Оцінка розраховується як сума балів вибраних студентами відповідей на запитання
тесту. Кількість балів, в яку оцінюється кожна правильна відповідь, залежить
від складності запитання. Мінімальну суму – 0 балів – одержують студенти, які
не вказали жодної правильної відповіді. Максимальна сума – 12,5 балів –
виставляється, якщо всі вказані відповіді були правильними.
Критерії
оцінювання захисту практичної роботи
Основна мета перевірки виконання практичної роботи – виявлення
здатності студента одержувати нові знання в процесі практичної діяльності,
узагальнювати, систематизувати та фіксувати їх. Захист роботи відбувається
після її виконання на основі письмового звіту за умови повного додержання вимог
до його оформлення.
Відповіді студентів оцінюються за шкалою від 0 до 12,5 балів.
«12,5 балів» ставиться, якщо студент демонструє знання про
методи одержання, узагальнення та систематизації наведеного в звіті матеріалу
на рівні 90-100 %;
«10 бали» – якщо студент демонструє знання про методи одержання,
узагальнення та систематизації наведеного в звіті матеріалу на рівні 75-90 %;
«7,5 бали» – якщо студент демонструє знання про методи
одержання, узагальнення та систематизації наведеного в звіті матеріалу на рівні
50-75 %;
«5 бали» – якщо студент не знає про методи одержання,
узагальнення та систематизації більш ніж половини наведеного в звіті матеріалу.
Шкала оцінювання:
|
Бали за
шкалою універ си тету |
За шкалою ЄКТС |
За державною (національною) шкалою |
Критерії оцінювання знань |
|
Залік |
|||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
90-100 |
А (відмінно) |
Зараховано |
Здобувач освіти вільно володіє програмним обсягом матеріалу, виявляє і демонструє особисті творчі здібності, вміє самостійно здобувати нові знання, демонструє ґрунтовні знання, вміння та практичні навички; без допомоги викладача знаходить та опрацьовує необхідну інформацію, використовує набуті знання і вміння для прийняття рішень у нестандартних ситуаціях, переконливо аргументує відповіді, використовує методи наукового обґрунтування власних рішень, самостійно розкриває власні обдарування й нахили |
Продовження таблиці
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
85-89 |
В (дуже добре) |
Зараховано |
Здобувач освіти вільно володіє програмним обсягом матеріалу, застосовує його на практиці, вільно розв’язує вправи і задачі у стандартних ситуаціях, самостійно виправляє допущені помилки, кількість яких є незначною, обґрунтовує та аргументує свою думку |
|
75-84 |
С (добре) |
Здобувач освіти вміє: зіставляти, узагальнювати, систематизувати інформацію під керівництвом викладача, в цілому, самостійно застосовувати її на практиці; контролювати власну діяльність; виправляти помилки, серед яких є суттєві; добирати окремі аргументи для підтвердження своїх думок |
Продовження таблиці
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
65-74 |
D (задовільно) |
Зараховано |
Здобувач освіти відтворює значну частину теоретичного матеріалу, демонструє знання і розуміння основних положень з допомогою викладача; поверхнево відтворює і аналізує навчальний матеріал, виправляє помилки, серед яких є значна кількість суттєвих |
|
60-64 |
Е (достатньо) |
Здобувач освіти володіє навчальним матеріалом на рівні, вищому за початковий, значну його частину
відтворює на репродуктивному рівні або
володіє
матеріалом на рівні окремих фрагментів, що становлять незначну частину навчального матеріалу |
|
|
35-59 |
FX (недостатньо) з можливістю
повторного складання) |
Незараховано |
Здобувач освіти володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, що становлять незначну частину навчального матеріалу |
|
1-34 |
F (незадовільно з обов’язковим повторним курсом) |
Незараховано |
Здобувач освіти володіє матеріалом на рівні елементарного
розпізнавання і відтворення
окремих фактів, елементів, об’єктів |
10. Інструменти, обладнання та
програмне забезпечення, використання яких передбачає навчальна дисципліна
|
Найменування |
Номер тем |
|
Мультимедійний проектор, Microsoft
PowerPoint, комп’ютер, датчики та виконавчі елементи, мікроконтролер,
спеціалізоване програмне забезпечення, Internet,
платформа Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment) |
1-8 |
Список використаної літератури:
1.
Аврунін О. Г.,
Владов С. І., Петченко М. В., Семенець В. В., Татарінов В. В., Тельнова Г. В., Філатов В. О., Шмельов Ю. М., Шушляпіна Н. О.
Інтелектуальні системи автоматизації : монографія. – Кременчук: НОВАБУК, 2021.
– 322 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://openarchive.nure.ua/server/api/core/bitstreams/d7217c7f-e0c7-4dc8-9076-eb3f2c445191/content
(дата звернення: 5.09.2025).
2.
Биков М. М., Ковтун В. В.,
Гаврилюк В. О. Основи інтелектуальних технологій. Частина 1. Технології
розпізнавання: електронний навчальний посібник комбінованого (локального та
мережного) використання [Електронний ресурс] / Биков М. М., Ковтун В. В., Гаврилюк
В. О. – Вінниця: ВНТУ, 2023. – Режим доступу: https://pdf.lib.vntu.edu.ua/books/2023/Bykov_P1_2023_229.pdf
(дата звернення: 5.09.2025).
3.
Климчук О. В. Інформаційні
системи і технології в управлінні: конспект лекцій. – Вінниця: ДонНУ ім. Василя Стуса, 2021. – 160 с. – Режим
доступу: https://r.donnu.edu.ua/bitstream/123456789/1673/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%9B%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%A3%D0%A1%D0%A1_2021_%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%BA%D0%B0.pdf (дата
звернення: 5.09.2025).
4.
Ланде Д. В.,
Субач І. Ю. Візуалізація та аналіз мережевих структур: Навчальний
посібник / ІСЗЗІ КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського,
Політехніка, 2020. – 80 с. – Режим доступу: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/31e0c335-0fe1-44e3-a0e3-be4206dd90b0/content
(дата звернення: 5.09.2025).
5.
Сізова Н. Д.
Інтелектуальні управляючі системи і технології: конспект лекцій для здобувачів
другого (магістерського) рівня вищої освіти денної, заочної і дистанційної форм
навчання зі спец. 122 Комп’ютерні науки / Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. –
Харків ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2024. –
65 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://eprints.kname.edu.ua/65611/1/2024%20112%20Л%20СІЗОВА%20(КОНСПЕКТ%20ІУСТ)_3%20травня.pdf
(дата звернення: 5.09.2025).
6.
Терейковський І.
А., Бушуєв Д. А., Терейковська Л. О. Штучні
нейронні мережі: базові положення. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. –
123 с. (https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/9fee52b6-83fc-4e99-8541-c2767f634c7c/content
(дата звернення: 5.09.2025).
7.
ISO/IEC 15288:2015. Systems and software engineering –
System life cycle processes. – [Електронний ресурс]. –
Режим доступу: https://webstore.iec.ch/publication/22521
(дата звернення: 5.09.2025).
8.
Інтелектуальні системи керування
технологічними комплексами: конспект лекцій для здобувачів другого
(магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Системи керування та
діагностування технологічного устаткування» галузі знань 15 Автоматизація та приладобудування
спец. 151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології денної та заоч. форм навч. / уклад. О.М.
Решетило. – Луцьк: Луцький НТУ, 2023. – 92 с. Режим доступу: https://lib.lntu.edu.ua/uk/147258369/13468
(дата звернення: 5.09.2025).
9.
Решетило О. М., Гриб О. В., Магера Б. О. Використання частотних перетворювачів
Підприємства Енергоелектроніки «ТВЕРД» в навчальному процесі за
спеціальністю 151 – автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології // International Scientific and Practical
Conference of Young Scientists and Students «Actual Problems of Automation and
Control». – Луцьк, 2020. – Вип. №8. – С.
125–132. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://av.lntu.edu.ua/csv/av_conf_2020.pdf
(дата звернення: 05.09.2025).
10.
Симонюк В. П.,
Лапченко Ю. С., Денисюк В. Ю., Решетило О. М.
До автоматизації освітленості виробничих приміщень за допомогою комбінованого
освітлення // Перспективні технології та прилади. – Луцьк : Луцький НТУ, 2021.
– С. 122–126. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://eforum.lntu.edu.ua/index.php/jurnal/article/view/740 (дата звернення: 05.09.2025).
11. Смолянкін О. О., Смолянкін О. О., Сацик В. О.,
Сацик О. В., Решетило О. М. Аналіз алгоритмів машинної логіки та штучного інтелекту для
побудови систем прийняття рішень // Перспективні технології та прилади. –
Луцьк: Луцький НТУ, 2023. – С. 131–136. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://eforum.lntu.edu.ua/index.php/jurnal/article/view/1143
(дата звернення: 05.09.2025).
12.
Трофімова Ю. В., Кондіус І. С., Федік Л. Ю. Особливості проєктування ліній зв’язку
обчислювальних мереж об’єктів систем автоматизації // Наукові нотатки. – 2023.
– Вип. 75. – С. 168–171. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2023_75_30 (дата звернення: 05.09.2025).
13. Троянчук
Б. В., Федік Л. Ю. Використання системи автоматизованого керування в
проєктуванні систем автоматизації // ІІІ міжнар. студент. наук. конф. «Актуальні питання та перспективи проведення наукових
досліджень» (м. Трускавець, 10 груд. 2021 р.). – Т. 3. – Вінниця: ГО
«Європейська наукова платформа», 2021. – С. 61–62. [Електронний ресурс]. –
Режим доступу: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/liga/issue/view/inter-10.12.2021/694
(дата звернення: 05.09.2025).
14. Федік Л. Ю. Особливості
організації виробництв харчової промисловості на сучасному етапі розвитку
автоматизації // Global
challenges of contemporary issues: Collection of scientific articles.
– Paris: Lardy Publishing House, 2018. – С.
64–68. – ISBN 978-2-5355-4891-9. – Режим доступу: dspace.wunu.edu.ua.
(дата звернення: 05.09.2025).
15.
Федік Л. Ю.
Інтеграція регулюючих механізмів у системи управління складом (WMS/WCS):
забезпечення ефективності роботизованих комплексів // Grail of Science: наук.
журн. – 2025. – № 54 (лип.). – С. 473–482. – За матеріалами V міжнар.
наук.-практ. конф. «Scientific vector of various sphere development: reality
and future trends». – Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа». – ISSN
2710-3056. – DOI: 10.36074/grail-of-science.18.07.2025.054. [Електронний
ресурс]. – Режим доступу:
https://archive.journal-grail.science/index.php/2710-3056/issue/view/18.07.2025/42
(дата звернення: 05.09.2025).
16.
Федік Л. Ю., Борейко Я. В., Грудецький Р. Я.
САПР у проєктуванні розумних електронних пристроїв: аналіз підходів та приклад
IoT-термометра // Наукові нотатки: міжвуз. зб. наук. пр. – Луцьк, 2025. – Вип.
82. – С. 84-87. – Сер. «Фіз.-мат. науки» та «Техн. науки». – DOI:
10.36910/775.24153966.2025.82.14. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://eforum.lntu.edu.ua/index.php/naukovi_notatky/issue/view/155/163 (дата звернення: 05.09.2025).
17.
Федік Л. Ю., Кондіус І. С. Основні етапи
проєктування систем автоматизації і аналіз застосовуваних програм для
реалізації цього процесу // Наукові нотатки. – 2022. – Вип. 74. – С. 122–127.
[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2022_74_22 (дата звернення: 05.09.2025).
18.
Федік Л. Ю., Кондіус І. С., Остапчук Д. О.
Особливості проєктування пунктів управління систем автоматизації // Матеріали Х
всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих вчених з
автоматичного управління, присвяченої Дню ракетно-космічної галузі України (м.
Херсон–Хмельницький, 12 квіт. 2023 р.). – Херсон–Хмельницький, 2023. – С.
39–40. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://lib.lntu.edu.ua/uk/147258369/20327 (дата звернення: 05.09.2025).
19. Федік Л.
Ю., Присяжний Н. І. Інформаційне представлення та пам’ять у мікропроцесорах:
сучасні досягнення // Grail of Science : міжнар. наук. журн. – 2025. – № 49 (21
лют.). – С. 650–657. – За матеріалами IV Correspondence International
Scientific and Practical Conference «Science in motion: classic and modern
tools and methods in scientific investigations». – Vinnytsia: NGO European
Scientific Platform; Vienna: LLC International Centre Corporative Management. –
ISSN 2710-3056. – DOI: 10.36074/grail-of-science.21.02.2025.081. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:
https://archive.journal-grail.science/index.php/2710-3056/issue/view/21.02.2025/37
(дата звернення: 05.09.2025).
20.
Федік Л. Ю.,
Сіваковська О. М. Особливості застосування комп’ютерних технологій під час
автоматизації виробничих процесів // Матеріали International Scientific and
Practical Conference of Young Scientists and Students «Actual Problems of
Automation and Control». – Луцьк: ЛНТУ, 2023. – Вип. 11. – С. 42–48.
[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://av.lntu.edu.ua/images/im_2013/konf_2023.pdf (дата звернення: 05.09.2025).
21.
Федік Л. Ю., Федорусь Ю. В. Особливості
проєктування виконавчих механізмів у системах автоматизації харчової
промисловості // Грааль науки: наук. журн. – 2025. – № 54 (лип.). – С. 483–489.
– За матеріалами V міжнар. наук.-практ. конф. «Scientific vector of various
sphere development: reality and future trends» / ГО «Європейська наукова
платформа» (Вінниця, Україна). – DOI: 1036.074/grail-of-science.18.07.2025/054.
– ISSN 2710-3056. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:
https://archive.journal-grail.science/index.php/2710-3056/issue/view/18.07.2025/42 (дата звернення: 05.09.2025).
22.
Федік Л. Ю., Федорусь Ю. В. Вплив штучного
інтелекту на оптимізацію логістичних процесів у харчовій промисловості України
// Наукові нотатки : міжвуз. зб. наук. пр. – Луцьк, 2025. – Вип. 82. – С.
135–142. – Сер. «Фіз.-мат. науки» та «Техн. науки». – DOI:
10.36910/775.24153966.2025.82.21.
[Електронний ресурс]. – Режим доступу:
https://eforum.lntu.edu.ua/index.php/naukovi_notatky/issue/view/155/166 (дата
звернення: 05.09.2025).
23.
Федік Л. Ю., Черняк С. О. Проєктування
заземлення електроустановок систем автоматизації // Сучасна молодь в світі ІТ:
ІІІ всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. молодих вчених та здобувачів вищої
освіти, присвяченої Дню науки (м. Херсон–Кропивницький, 16 трав. 2022 р.). –
Херсон–Кропивницький, 2022. – С. 30–32. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://lib.lntu.edu.ua/uk/147258369/20328 (дата звернення: 05.09.2025).
24.
Черняк С., Федік Л. Заземлення як метод
захисту електроустановок під час монтажу засобів автоматизації // Матеріали
конференцій МНЛ (м. Івано-Франківськ, 17 черв. 2022 р.). – С. 117–120.
[Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://archive.liga.science/index.php/conference-proceedings/article/view/90 (дата звернення: 05.09.2025).
25.
Halchuk
T. N., Povstyanoy O. Yu., Bembenek M., Redko R. G., Chetverzhuk T. I.,
Polinkevych R. M. (2023). Impact of technological system’s characteristics on
the machining accuracy of bearing rings. Journal of Engineering Sciences, Vol.
10(1), pp. A22-A30, doi: 10.21272/jes.2023.10(1).a4
26.
L. Markina, V. Satsyk, O. Reshetylo, R.
Hrudetskyi, O. Smoliankin and N. Kuts, "Intelligent Robust Control of
Ethanol Production: Advantages and Comparison with PID," 2024 14th
International Conference on Dependable Systems, Services and Technologies
(DESSERT), Athens, Greece, 2024, pp. 1-8, doi:
10.1109/DESSERT65323.2024.11122191. / URL: https://ieeexplore.ieee.org/document/11122191
27.
Obertyukh,
R., Slabkyі A., Polishchuk, L., Povstianoi, O., Kumargazhanova, S., &
Satymbekov, M. (2022). DYNAMIC AND MATHEMATICAL MODELS OF THE HYDROIMPULSIVE
VIBRO-CUTTING DEVICE WITH A PRESSURE PULSE GENERATOR BULT INTO THE RING SPRING.
Informatyka, Automatyka, Pomiary W Gospodarce I Ochronie Środowiska,
12(3), 54–58
28.
Olena Kuzmych; Raouf Mobasheri; Abdel
Aitouche; Xiang Li; Dmytro Sobchuk; Lubov Dobrovolska, Lesya Fedik.
"Dynamical Modeling and State Estimations of Gasoline and Ethanol
Impingement Sprays in GDI Systems Using Experimental and State-Space Based
Approaches," Proceedings of 2025 33rd Mediterranean Conference on Control
and Automation (MED), Tangier, Morocco, 2025, pp. 595-600, Publisher:
IEEExplore Digital Library, doi: 10.1109/MED64031.2025.11073427. / URL: https://ieeexplore.ieee.org/document/11073427/authors
29.
Povstyanoy O.,
MacMillan A. (2021). Mechatronic system’s permeable materials with controlled
porosity. Journal of Engineering Sciences, Vol. 8(1), pp. C45–C49, doi:
10.21272/jes.2021.8(1).c6
30.
Ptachenchuk, V., Denysiuk, V., Lapchenko, Y.,
Symoniuk, V., Reshetylo, O. (2025). Automated Control System Qualities of
Roller Bearings in Butt End Grinding Operations. In: Ivanov, V., Silva, F.J.G.,
Trojanowska, J., Pinto, A.M.G. (eds) Advances in Design, Simulation and
Manufacturing VIII. DSMIE 2025. Lecture Notes in Mechanical Engineering.
Springer, Cham. pp. 219-228. / URL:
https://doi.org/10.1007/978-3-031-95211-1_19
31.
Satsyk, V.,
Cagáňová, D., Reshetylo, O., Zabolotnyi, O., Tkachuk, A.
(2023). Increasing the Speed and Performance of the Drupal CMS Server for
Industrial IoT Technologies. In: Balog, M., Iakovets, A., Hrehova, S. (eds) EAI
International Conference on Automation and Control in Theory and Practice. EAI
ARTEP 2023. EAI/Springer Innovations in Communication and Computing. Springer,
Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-31967-9_6 (Scopus) / URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-31967-9_6
32.
Satsyk, V., Reshetylo, O., Markina, L.,
Khrystynets, N.,Bahniuk, N., Melnychuk, Y. (2024). Modeling of Improved Solar
Energy Installation for Efficient Power Systems / Proceedings International
Conference on Advanced Computer Information Technologies, ACIT, 2024, pp.
688-694. DOI: 10.1109/ACIT62333.2024.10712532 (Scopus) / URL: https://ieeexplore.ieee.org/document/10712532
33.
Zaleta
O. M., Povstyanoy O. Yu., Ribeiro L. F., Redko R. G., Bozhko T. Ye.,
Chetverzhuk T. I. (2023). Automation of optimization synthesis for modular technological
equipment. Journal of Engineering Sciences, Vol. 10(1), pp. A6-A14, doi:
10.21272/jes.2023.10(1).a2
34.
Інтелектуальні системи керування
технологічними комплексами: метод. вказівки до практичних занять для здобувачів
другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Системи
керування та діагностування технологічного устаткування» галузі знань 15
Автоматизація та приладобудування спец. 151 Автоматизація та
комп’ютерно-інтегровані технології денної та заоч. форм навч. / уклад. О.М.
Решетило. – Луцьк: Луцький НТУ, 2023. – 72 с. Режим доступу: https://lib.lntu.edu.ua/uk/147258369/13418 (дата звернення: 5.09.2025).
35. Інтелектуальні системи керування
технологічними комплексами: метод. вказівки до викон. самостійної роботи для
здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми
«Системи керування та діагностування технологічного устаткування» галузі знань
15 Автоматизація та приладобудування спец. 151 Автоматизація та
комп’ютерно-інтегровані технології денної та заоч. форм навч. / уклад. О.М.
Решетило. – Луцьк: Луцький НТУ, 2023. – 8 с. Режим
доступу: https://lib.lntu.edu.ua/uk/147258369/13412
(дата звернення: 5.09.2025).
36. Інтелектуальні системи
керування технологічними комплексами: метод. вказівки до викон. комплексного практичного індивідуального
завдання (КПІЗ) для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти
освітньої програми «Системи керування та діагностування технологічного
устаткування» галузі знань 15 Автоматизація та приладобудування спец. 151
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології денної та заоч. форм навч.
/ уклад. О.М. Решетило. – Луцьк: Луцький НТУ, 2023. – 20 с. Режим
доступу: https://lib.lntu.edu.ua/uk/147258369/13485
(дата звернення: 5.09.2025).