Перелік тестових завдань до державного екзамену

1.     Тестування програми полягає в …?
а) відлагодженні програми;
б) динамічній перевірці на наявність помилок;
в) статичній перевірці;
г) виправленні помилок
.

2.     Характеристики «хорошого тесту»?
а) демонструє відсутність помилок;
б) демонструє наявність помилок;
г) дозволяє знайти помилки; 
д) має малу ймовірність знайдення помилок.

3.     Відносно чого визначається повнота функціонального покриття?
а) шляхів виконання коду;
б) специфікації функцій;
в) операторів коду
.

4.     Підхід до тестування «чорна скринька» базується на …?
а) коді програми;
б) функціональній специфікації;
в) коді і функціях програми;
г) проекті системи.

5.     Метод еквівалентного розбиття належить до …?
а) «чорної скриньки»;
б) «білої скриньки»;
в) «сірої скриньки»;
г) «білої скриньки» та «чорної скриньки».

6.     Метод аналізу граничних значень належить до …?
а) «чорної скриньки»;
б) «білої скриньки»;
в) «сірої скриньки»;
г) «білої скриньки» та «чорної скриньки».

7.     Аналіз граничних значень використовується на рівні тестування?
а) модулів;
б) інтеграції;
в)
рівнянь;
г) на всіх рівнях.

8.     Тестування рядків коду програми відноситься до …?
а) «чорної скриньки»;
б) «білої скриньки»;
в)системного тестування;
г) функціонального тестування.

9.     Скільки тестів достатньо розробити для перевірки всіх логічних умов для фрагменту коду:
If (x=a AND y>1) then
……
Else
……
End if
а) 2;

б) 3;

в) 4

 г) 5

10. Хто складає звіт з проблеми?
а) тестер;
б) програміст;
г) менеджер проекту;
д) тест–менеджер.

11. Якщо область вхідних даних визначає діапазон чисел від п...т, то не допустимих класів еквівалентності буде:
а) 1;

б) 2;

в) 3;

г) 4.

12. Якщо вхідна умова задає конкретне значення а, то недопустимими класами еквівалентності будуть:
а) xa та ya;

б) x=a.

13. Укажіть, хто з членів групи тестування відповідає за організацію процесу тестування:

а) керівник групи тестування;

б) тест-аналітик;

в) тест-розробник;

г) виконавець тестів?

14. Укажіть, хто з членів групи тестування відповідає за розробку тестових специфікацій та аналіз результатів тестування:

а) керівник групи тестування;

б) тест-аналітик;

в) тест-розробник;

г) виконавець тестів?

15. Укажіть правильні твердження:

а) методи тестування описуються у плані тестування (Test plan);

б) методи тестування описуються в тестовій специфікації (test case specification);

в) методи тестування описуються в тестових процедурах (Test procedure specification).

16. Укажіть, які документи використовуються для розробки плану тестування (Test plan):

а) технічне завдання;

б) тестові специфікації (test case specification);

в) тестові процедури (Test procedure specification);

г) підсумковий звіт тестування (Test summary report)?

17. Який з критеріїв тестування використовує інформацію про структуру програми:

а) структурні критерії;

б) функціональні критерії;

в) критерії стохастичного тестування;

г) мутаційні критерії?

18. На якому етапі тестування застосовуються структурні критерії:

а) регресійне тестування;

б) модульне тестування;

в) інтеграційне тестування;

г) системне тестування?

19. Який з критеріїв тестування забезпечує контроль ступеня вико­нання вимог замовника в програмному продукті:

а) структурні критерії;

б) функціональні критерії;

в) критерії стохастичного тестування;

г) мутаційні критерії?

20. Яка модель тестування використовується при функціональному тестуванні:

а) чорний ящик;

б) білий ящик?

в) сірий ящик?

21. Яка модель тестування використовується під час модульного тестування:

а) чорний ящик;

б) білий ящик?

в) сірий ящик?

22. Яка модель тестування використовується під час інтеграційного тестування:

а) чорний ящик;

б) білий ящик;

в) сірий ящик?

23. Виявлення помилок, пов’язаних з роботою системи в цілому виконується:

а) системним тестуванням;

б) модульним тестуванням;

в) інтеграційним тестуванням;

г) тестуванням інтерфейсів;

24. До якого класу тестування можна віднести тестування екранів, кнопок і т. д.:

а) системне тестування;

б) функціональне тестування;

в) стрес-тестування;

г) інтерфейсне тестування.

25. До якого класу тестів відноситься перевірка правильності робо­ти системи, навігація, обробка даних і т. д.:

а) системне тестування;

б) функціональне тестування;

в) альфа-тестування;

г) бета-тестування?

26. Для перевірки працездатності окремих елементів системи використовується:

а) системне тестування;

б) модульне тестування;

в) стрес-тестування;

г) навантажувальне тестування.

27. Яке тестування необхідно виконати для перевірки працездатно­сті програми в екстремальних умовах:

а) системне тестування;

б) функціональне тестування;

в) UNIT–тестування;

г) стрес–тестування;

28. Тестування характеристик ПЗ, пов’язаних зі швидкістю обробки даних – це:

а) системне тестування;

б) функціональне тестування;

в) UNIT–тестування;

г) навантажувальне тестування.

29. Яке тестування необхідно виконувати під час випуску нового релізу продукту:

а) системне тестування;

б) функціональне тестування;

в) навантажувальне тестування;

г) стрес-тестування;

30. Укажіть, хто з членів групи тестування відповідає за розробку автоматизованих тестів, установку і супроводження тестового оточення:

а) керівник групи тестування;

б) тест-аналітик;

в) тест-розробник;

г) виконавець тестів?

31. Укажіть, хто з членів групи тестування відповідає за виконання тестів і реєстрацію помилок:

а) керівник групи тестування;

б) тест-аналітик;

в) тест-розробник;

г) виконавець тестів?

32. До якого виду технік тестування відносять тести, що виконуються спеціальними інструментами або самостійними процесами:

а) автоматизоване тестування;

б) мавп’яче тестування;

в) димове тестування;

г) стрес-тестування.

33. Область знань «Якість програмного забезпечення» включає:

а) Основи якості;

б) основи тестування;

в) процеси управління якістю;

г) процеси по управлінню процесом тестування.

34. До якого виду технік тестування відносять тести, що не мають під собою певної системи, «швидка атака» програми тестером:

а) автоматизоване тестування;

б) мавп’яче тестування;

в) димове тестування;

г) стрес-тестування.

35.  Методи базовані на коді поділяються на:

а) підсів помилок;

б) евристичні;

в) тестування потоків даних;

г) не один з цих елементів.

36. Тестування належить до:

а) статичних технік забезпечення якості програмних систем;

б) динамічних технік забезпечення якості програмних систем;

в) аналітичних технік забезпечення якості програмних систем.

37. Методи базовані на досвіді та інтуїції поділяються на:

а) таблиці рішень;

б) евристичні;

в) еквівалентне розбиття;

г) всі відповіді вірні.

 

38. Методи базовані на використані:

а) тестування за операційним профілем;

б) еквівалентне розбиття;

в) таблиці рішень;

г) тестування потоків даних.

39.  Які рівні тестування не існують:

а) модульне тестування;

б) системне тестування;

в) інтеграційне тестування;

г) інсталяційне тестування.

40.   Тестування продуктивності це:

а) побудова тестового набору даних;

б) побудова функції, яка реалізує відображення вхідних даних у вихідні;

в) тести виконуються для порівняння поточної продуктивності з розрахунковою;

в) всі відповіді правильні.

41. Придатність до тестування (Testability):

а) це ступінь легкості опису критеріїв покриття тестами для заданої програмної системи;

б) ймовірність того, що під час тестування проявиться збій програмної системи;

в) обидві відповіді правильні.

42. Існують такі рівні тестування:

а) модульне та системне тестування;

б) альфа та бета-тестування;

в) інтеграційне та системне тестування;

г) біле тестування.

43.  Передумови функціонального тестування:

а) коректне оформлення вимог і обмежень до якості ПЗ;

б) коректний опис моделі функціонування ПЗ в середовищі експлуатації у замовника;

в) адекватність моделі ПЗ заданому класу.

44.  Існують такі методи тестування:

а) методи «білого ящика» та «чорного ящика»;

б) методи «зеленого ящика» та «червоного ящика»;

в)  методи «сірого ящика» та «синього ящика».

45. Стратегія «чорного ящика» включає в себе такі методи формування тестових наборів:

а) об’єктно-орієнтоване, web-орієнтоване;

б) еквівалентне розбиття, аналіз граничних значень;

в) системи реального часу, тестування на відповідність протоколів.

46. Для тестування на основі мутацій необхідно:

а) виявити мутагенти;

б) знайти мутації;

в) використовувати інструменти автоматизованого тестування.

47.  Метод передбачення помилок спрямований на:

а) виявлення найбільш імовірних помилок;

б) виявлення всіх можливих помилок;

в) аналіз ризиків.

48.  До технік, що базуються на специфікації відносяться:

а) аналіз граничних значень;

б) еквівалентне розділення;

в) тестування мутацій.

49. Під інфраструктурою процесу тестування розуміється:

а) написання тест плану і підготовка документації;

б) підготовка тестів, їх виконання та пошук різного роду помилок і відмов у компонентах і в системі в цілому;

в) складання тестів, що відповідають даній програмі.

50.  Об’єктами тестування можуть виступати:

а) компоненти;

б) групи компонентів;

в) підсистеми.

51. Роботи з тестування, що ведуться на різних рівнях, повинні бути організовані в єдиний процес, на основі врахування наступних елементів і пов’язаних з ними факторів:

а) інструментів;

б) людей;

в) кількісних оцінок;

г) всі відповіді правильні.

 

52. Які області знань виділяють у тестуванні:

а) обмеженість;

б) динамічність;

в) вибір;

г) всі відповіді правильні.

53.  Які типи помилок виділяються під час розробки програми:

а) відмова;

б) дефект;

в) помилка;

г) всі відповіді правильні.

54. Які критерії тестів виділяють:

а) достатній,  надійний;

б) зручний, ефективний;

в) добрий, поганий;

г) всі відповіді правильні.

55. На які категорії розділяють методи тестування:

а) статичне, динамічне;

б) базовані на типі ПЗ;

в) системне, модульне;

г) базовані на досвіді та інтуїції.

56. Мавп’яче тестування це:

а) тести призначені для перевірки стійкості програми;

б) тести, що не мають під собою певної системи, «швидка атака» програми тестером;

в) тести, спрямовані на швидку перевірку базової функціональності.

57. Які фази тестування виділяються під час розробки ПЗ:

а) модульне, інтеграційне;

б) альфа-тестування, бета-тестування;

в) системне, динамічне;

г) всі відповіді вірні.

58. Димове тестування це:

а) тести, призначені для перевірки стійкості програми;

б) тести, що не мають під собою певної системи, «швидка атака» програми тестером;

в) тести, спрямовані на швидку перевірку базової функціональності.

59. Які  методи тестування не існують:

а) методи «білого ящика»;

б) методи «зеленого ящика»;

в) методи «чорного ящика»;

г) методи «сірого ящика».

60.  Цілі огляду тестової стратегії включають:

а) встановити достатність перевірок, забезпечених тестуванням;

б) проаналізувати оптимальність покриття або адекватність розподілу кількості планованих тестів за функціональністю продукту;

в) проаналізувати оптимальність підходу до розробки коду, генерації коду, автоматизації тестування;

г) всі відповіді правильні.