Перелік тестових завдань до державного екзамену
1. Тестування програми полягає в …?
а) відлагодженні програми;
б) динамічній перевірці на наявність помилок;
в) статичній перевірці;
г) виправленні помилок.
2. Характеристики «хорошого тесту»?
а) демонструє відсутність помилок;
б) демонструє наявність помилок;
г) дозволяє знайти помилки;
д) має малу ймовірність знайдення помилок.
3. Відносно чого визначається повнота
функціонального покриття?
а) шляхів виконання коду;
б) специфікації функцій;
в) операторів коду.
4. Підхід до тестування «чорна скринька»
базується на …?
а) коді програми;
б) функціональній специфікації;
в) коді і функціях програми;
г) проекті системи.
5. Метод еквівалентного розбиття
належить до …?
а) «чорної скриньки»;
б) «білої скриньки»;
в) «сірої скриньки»;
г) «білої скриньки» та «чорної скриньки».
6. Метод аналізу граничних значень
належить до …?
а) «чорної скриньки»;
б) «білої скриньки»;
в) «сірої скриньки»;
г) «білої скриньки» та «чорної скриньки».
7. Аналіз граничних значень
використовується на рівні тестування?
а) модулів;
б) інтеграції;
в) рівнянь;
г) на всіх рівнях.
8. Тестування рядків коду програми
відноситься до …?
а) «чорної скриньки»;
б) «білої скриньки»;
в)системного тестування;
г) функціонального тестування.
9. Скільки тестів
достатньо розробити для перевірки всіх логічних умов для фрагменту коду:
If (x=a AND y>1) then
……
Else
……
End if
а) 2;
б)
3;
в) 4
г) 5
10. Хто складає звіт з проблеми?
а) тестер;
б) програміст;
г) менеджер проекту;
д) тест–менеджер.
11. Якщо область вхідних даних визначає
діапазон чисел від п...т, то не допустимих класів
еквівалентності буде:
а) 1;
б)
2;
в)
3;
г) 4.
12. Якщо вхідна умова задає конкретне
значення а, то недопустимими класами еквівалентності будуть:
а) xa та ya;
б) x=a.
13. Укажіть, хто з членів групи тестування відповідає за
організацію процесу тестування:
а) керівник групи тестування;
б) тест-аналітик;
в) тест-розробник;
г) виконавець тестів?
14.
Укажіть, хто з членів групи тестування відповідає за
розробку тестових специфікацій та аналіз результатів тестування:
а) керівник групи тестування;
б) тест-аналітик;
в) тест-розробник;
г) виконавець тестів?
15.
Укажіть правильні твердження:
а) методи тестування описуються у плані тестування (Test plan);
б) методи
тестування описуються в тестовій специфікації (test case specification);
в) методи тестування описуються в тестових процедурах (Test procedure specification).
16.
Укажіть, які документи використовуються для розробки
плану тестування (Test plan):
а) технічне завдання;
б) тестові специфікації (test case specification);
в) тестові процедури (Test
procedure specification);
г) підсумковий звіт тестування (Test summary report)?
17.
Який з критеріїв тестування використовує інформацію
про структуру програми:
а) структурні критерії;
б) функціональні критерії;
в) критерії стохастичного тестування;
г) мутаційні критерії?
18.
На якому етапі тестування застосовуються структурні
критерії:
а) регресійне тестування;
б) модульне тестування;
в) інтеграційне тестування;
г) системне тестування?
19.
Який з критеріїв тестування забезпечує контроль
ступеня виконання вимог замовника в програмному продукті:
а) структурні критерії;
б) функціональні критерії;
в) критерії стохастичного тестування;
г) мутаційні критерії?
20.
Яка модель тестування використовується при
функціональному тестуванні:
а) чорний ящик;
б) білий ящик?
в) сірий ящик?
21.
Яка модель тестування використовується під час модульного тестування:
а) чорний ящик;
б) білий ящик?
в) сірий ящик?
22.
Яка модель тестування використовується під час інтеграційного тестування:
а) чорний ящик;
б) білий ящик;
в) сірий ящик?
23.
Виявлення помилок, пов’язаних з роботою системи в
цілому виконується:
а) системним тестуванням;
б) модульним тестуванням;
в) інтеграційним тестуванням;
г) тестуванням інтерфейсів;
24.
До якого класу тестування можна віднести тестування
екранів, кнопок і т. д.:
а) системне тестування;
б) функціональне тестування;
в) стрес-тестування;
г) інтерфейсне тестування.
25.
До якого класу тестів відноситься перевірка
правильності роботи системи, навігація, обробка даних і т. д.:
а) системне тестування;
б) функціональне тестування;
в) альфа-тестування;
г) бета-тестування?
26.
Для перевірки працездатності окремих елементів системи
використовується:
а) системне тестування;
б) модульне
тестування;
в) стрес-тестування;
г) навантажувальне
тестування.
27.
Яке тестування необхідно виконати для перевірки
працездатності програми в екстремальних умовах:
а) системне тестування;
б) функціональне тестування;
в) UNIT–тестування;
г) стрес–тестування;
28.
Тестування характеристик ПЗ, пов’язаних зі швидкістю
обробки даних – це:
а) системне тестування;
б) функціональне тестування;
в) UNIT–тестування;
г) навантажувальне
тестування.
29.
Яке тестування необхідно виконувати під час випуску нового релізу продукту:
а) системне тестування;
б) функціональне тестування;
в) навантажувальне тестування;
г) стрес-тестування;
30.
Укажіть, хто з членів групи тестування відповідає за
розробку автоматизованих тестів, установку і супроводження тестового оточення:
а) керівник групи тестування;
б) тест-аналітик;
в) тест-розробник;
г) виконавець тестів?
31.
Укажіть, хто з членів групи тестування відповідає за
виконання тестів і реєстрацію помилок:
а) керівник групи тестування;
б) тест-аналітик;
в) тест-розробник;
г) виконавець тестів?
32. До якого виду технік тестування відносять тести, що виконуються
спеціальними інструментами або самостійними процесами:
а) автоматизоване тестування;
б) мавп’яче тестування;
в) димове тестування;
г) стрес-тестування.
33. Область
знань «Якість програмного забезпечення» включає:
а) Основи
якості;
б) основи тестування;
в) процеси
управління якістю;
г) процеси по
управлінню процесом тестування.
34. До якого виду технік тестування відносять тести, що не мають
під собою певної системи, «швидка атака» програми тестером:
а) автоматизоване тестування;
б) мавп’яче тестування;
в) димове тестування;
г) стрес-тестування.
35. Методи
базовані на коді поділяються на:
а) підсів помилок;
б) евристичні;
в) тестування потоків даних;
г) не один з цих елементів.
36. Тестування
належить до:
а) статичних технік забезпечення якості програмних
систем;
б) динамічних технік забезпечення якості
програмних систем;
в) аналітичних технік забезпечення якості
програмних систем.
37. Методи базовані на досвіді та інтуїції поділяються
на:
а) таблиці рішень;
б) евристичні;
в) еквівалентне розбиття;
г) всі відповіді вірні.
38. Методи базовані на використані:
а) тестування за операційним профілем;
б) еквівалентне розбиття;
в) таблиці рішень;
г) тестування потоків даних.
39. Які
рівні тестування не існують:
а) модульне тестування;
б) системне тестування;
в) інтеграційне тестування;
г) інсталяційне тестування.
40. Тестування продуктивності – це:
а) побудова тестового набору даних;
б) побудова функції, яка реалізує відображення вхідних
даних у вихідні;
в) тести виконуються для
порівняння поточної продуктивності з розрахунковою;
в) всі
відповіді правильні.
41. Придатність
до тестування (Testability):
а) це ступінь легкості опису критеріїв
покриття тестами для заданої програмної системи;
б) ймовірність того, що під час тестування проявиться збій програмної системи;
в) обидві
відповіді правильні.
42. Існують
такі рівні тестування:
а) модульне та системне тестування;
б) альфа та бета-тестування;
в) інтеграційне та системне тестування;
г) біле тестування.
43. Передумови функціонального тестування:
а) коректне оформлення вимог і обмежень до
якості ПЗ;
б) коректний опис моделі функціонування ПЗ в
середовищі експлуатації у замовника;
в) адекватність моделі ПЗ заданому класу.
44. Існують
такі методи тестування:
а) методи
«білого ящика» та «чорного
ящика»;
б) методи
«зеленого ящика» та «червоного ящика»;
в) методи «сірого ящика» та «синього ящика».
45. Стратегія «чорного ящика» включає в себе такі
методи формування тестових наборів:
а) об’єктно-орієнтоване,
web-орієнтоване;
б) еквівалентне розбиття,
аналіз граничних значень;
в) системи реального часу, тестування на відповідність протоколів.
46. Для
тестування на основі мутацій необхідно:
а) виявити мутагенти;
б) знайти
мутації;
в) використовувати інструменти
автоматизованого тестування.
47. Метод передбачення помилок спрямований на:
а) виявлення
найбільш імовірних помилок;
б) виявлення
всіх можливих помилок;
в) аналіз
ризиків.
48. До технік, що базуються на специфікації
відносяться:
а) аналіз
граничних значень;
б) еквівалентне розділення;
в) тестування мутацій.
49. Під
інфраструктурою процесу тестування розуміється:
а) написання тест плану і підготовка документації;
б) підготовка тестів, їх виконання та пошук
різного роду помилок і відмов у компонентах і в системі в цілому;
в) складання тестів, що відповідають даній програмі.
50. Об’єктами тестування можуть виступати:
а) компоненти;
б) групи
компонентів;
в) підсистеми.
51. Роботи з
тестування, що ведуться на різних рівнях, повинні бути організовані в єдиний
процес, на основі врахування наступних елементів і пов’язаних з ними факторів:
а)
інструментів;
б) людей;
в) кількісних
оцінок;
г) всі
відповіді правильні.
52. Які області знань
виділяють у тестуванні:
а) обмеженість;
б) динамічність;
в) вибір;
г) всі відповіді правильні.
53. Які
типи помилок виділяються під час розробки програми:
а) відмова;
б) дефект;
в) помилка;
г) всі відповіді правильні.
54. Які критерії тестів
виділяють:
а) достатній, надійний;
б) зручний, ефективний;
в) добрий, поганий;
г) всі відповіді правильні.
55. На які категорії
розділяють методи тестування:
а) статичне, динамічне;
б) базовані на типі ПЗ;
в) системне, модульне;
г) базовані на досвіді та інтуїції.
56. Мавп’яче тестування – це:
а) тести призначені для
перевірки стійкості програми;
б) тести, що не мають під собою певної системи, «швидка
атака» програми тестером;
в) тести, спрямовані на швидку перевірку базової
функціональності.
57. Які фази тестування виділяються під час розробки ПЗ:
а) модульне, інтеграційне;
б) альфа-тестування, бета-тестування;
в) системне, динамічне;
г) всі відповіді вірні.
58. Димове
тестування це:
а) тести, призначені для
перевірки стійкості програми;
б) тести, що не мають під собою певної системи, «швидка
атака» програми тестером;
в) тести, спрямовані на швидку перевірку базової
функціональності.
59.
Які методи
тестування не існують:
а) методи
«білого ящика»;
б) методи
«зеленого ящика»;
в) методи
«чорного ящика»;
г) методи
«сірого ящика».
60. Цілі огляду тестової стратегії включають:
а) встановити достатність перевірок, забезпечених тестуванням;
б) проаналізувати оптимальність покриття або
адекватність розподілу кількості планованих тестів за функціональністю
продукту;
в) проаналізувати оптимальність підходу до розробки коду, генерації коду,
автоматизації тестування;
г) всі відповіді правильні.