КЕРІВНИЦТВО ПО ВИВЧЕННЮ ДИСЦИПЛІНИ
Мета дисципліни – сформувати у студентів-магістрантів уявлення щодо гострих і актуальних проблем сучасного глобалізованого світового господарства і особливостей прояву в ньому головних форм міжнародних економічних відносин, розкрити причини виникнення таких
проблем і дослідити ставлення
до них з боку держав – головних суб’єктів
глобалізованої системи
світогосподарських зв’язків.
.
Основні
завдання вивчення дисципліни:
·
розуміти
сутність МЕВ, їх значення і еволюцію, чинники і рівні розвитку, особливості дії
законів і принципів;
·
засвоїти
понятійний апарат, що застосовується в світовій господарській практиці;
·
знати
теоретичні засади дослідження форм МЕВ, особливості розвитку інтеграційних
процесів та діяльності міжнародних економічних організацій;
·
уміти
творчо аналізувати стан системи міжнародних економічних відносин, визначати
проблеми й тенденції їх розвитку;
·
використовувати
одержані знання в умовах України, виходячи з цілей її інтеграції у сучасну
систему світогосподарських зв’язків.
В результаті
вивчення дисципліни студенти
повинні знати:
·
особливості трансформаційного
оновлення сучасного світу;
·
зміст процесу глобалізації світового господарства та породжуваних ними проблем і викликів;
·
вплив глобальних трансформацій
на стратегію розвитку країн-головних суб’єктів світогосподарських зв’язків;
·
позитивний і негативний вплив глобалізації на світовий розвиток;
·
реальні можливості стабільного
і сталого розвитку світу.
В результаті
вивчення дисципліни студенти
повинні вміти:
·
на
теоретичному рівні аналізувати
і узагальнювати наслідки глобальних трансформацій;
·
самостійно оцінювати вплив гострих проблем та викликів, породжуваних глобалізацією;
·
застосовуючи набуті поглиблені наукові знання, визначати можливі найбільш оптимальні шляхи розв’язання проблеми (оптимальну на них реакцію);
·
відповідно до набутих знань проводити наукові дослідження за тематикою магістерських
робіт.
Поточний контроль здійснюється під
час усних відповідей та виконання студентами письмових аудиторних та позааудиторних індивідуальних завдань. На виконання позааудиторних робіт строки встановлюються викладачем індивідуально для
кожного студента залежно від
теми роботи. Найвищим
числом балів оцінюється
робота, яку виконано згідно
вимог і захищено у строк, якщо студент при захисті роботи демонструє відповідні знання. Оцінка знижується за недотримання вимог, недостатній рівень знань з даної теми. Робота, яка
не відповідає темі або недостатньо її розкриває повертається
студентам на виправлення строком
на один тиждень. Оцінка за
роботу, виконану після встановленого строку, перераховується
з коефіцієнтом 0,7.
Модульний контроль здійснюється
під час виконання контрольної роботи (7-ий та 15-ий
тижні навчання ).
Семестровий контроль здійснюється
у формі іспиту, під час якого оцінюється
правильність і повнота відповіді, вміння обґрунтовувати свою думку і робити
відповідні висновки та узагальнення, а також вміння розв’язувати практичні завдання.