Тема 7.
Облік запасів
Завдання 1
Бюджетна установа отримала 300 л
бензину А-95 для службового транспорту від ТОВ «Ойл.
ЛТД» на суму 15000 грн. з ПДВ. Оплату вартості бензину здійснено після його
отримання.
Скласти бухгалтерські проводки.
Навести перелік документів, якими супроводжується господарська операція та
бухгалтерські регістри, в яких вона відображається.
Завдання 2
Лікарня придбала талони на 500 л
бензину А 92 для службового транспорту вартістю 25000 грн. з ПДВ. Оплату
здійснено після отримання товару. Талони видано водіям для заправки
автомобілів. Згідно з даними подорожніх листів 300 л використано для
перевезення хворих, 100 л – для доставки лікарських засобів, 100 л – для
адміністративних потреб лікарні.
Скласти бухгалтерські проводки.
Навести перелік документів, якими супроводжується господарська операція та
бухгалтерські регістри, в яких вона відображається.
Завдання 3
При інвентаризації виявлено нестачу
10 л бензину балансовою вартістю 400 грн. Нестача в межах природних втрат.
Скласти бухгалтерські проводки.
Навести перелік документів, якими супроводжується господарська операція та
бухгалтерські регістри, в яких вона відображається.
Завдання 4
Державна податкова інспекція
отримала як благодійну допомогу 50 пачок паперу вартістю 11000 грн. Папір
оприбутковано та використано в господарській діяльності.
Скласти бухгалтерські проводки.
Навести перелік документів, якими оформлюється господарська операція та
бухгалтерські регістри, в яких вона відображається.
Завдання 5
Установою здійснено уцінку
виробничих запасів на 4750 грн. та малоцінних і швидкозношуваних предметів на
5800 грн.
Скласти бухгалтерські проводки.
Навести перелік документів, якими оформлюється господарська операція та
бухгалтерські регістри, в яких вона відображається.
Завдання 6
Підзвітною особою закуплено 5 пачок
паперу, які здано на склад.
Дві пачки виписано для
адміністративних потреб. Вартість пачки паперу 198 грн. з ПДВ.
Скласти бухгалтерські проводки.
Навести перелік документів, якими оформлюється господарські операції та
бухгалтерські регістри, в яких вони відображаються.
Завдання 7
Бюджетна організація придбала 1500 л
бензину марки А-95 за ціною з ПДВ 49,96 грн/л. Вартість доставки 600 грн. з
ПДВ. З цього бензину 50 л видано для заправки легкового автомобіля ЗАЗ 1102,
яким користується інженер. Базова норма витрачання палива 7,2 л на 100 км.
Автомобілем пройдено 655 км.
Скласти бухгалтерські проводки.
Навести перелік документів, якими оформлюється господарські операції та
бухгалтерські регістри, в яких вони відображаються.
Завдання 8
На легковий автомобіль ГАЗ 2410
базова норма витрачання палива 12,4 л на 100 км. Водію видано 100 л бензину.
Вартість 1 л бензину – 48,70 грн. без ПДВ. Автомобілем пройдено 750 км.
Визначити залишок бензину в баку автомобіля.
Скласти бухгалтерські проводки.
Навести перелік документів, якими оформлюється господарські операції та
бухгалтерські регістри, в яких вони відображаються.
Завдання 9
На складі бюджетної установи
виявлено нестачу пачки паперу обліковою вартістю 194 грн. Винним визнано
комірника.
Скласти бухгалтерські проводки.
Навести перелік документів, якими оформлюється господарські операції та
бухгалтерські регістри, в яких вони відображаються.