Тема 3. Облік фінансово-розрахункових операцій

 

Завдання 1

 

Провідний економіст бюджетної установи Петренко І.П. їде у відрядження з м. Чернігова до м. Києва строком на 1 день. По завершенню відрядження Петренко І.П. надав квитки та посвідчення про відрядження. Вартість проїзду в один кінець 380 грн.

Скласти бухгалтерські проводки. Пояснити зміст первинних документів.

 

Завдання 2

 

Провідний економіст бюджетної установи Петренко І.П. їде у відрядження з м. Чернігова до м. Львова строком на 5 днів. По завершенню відрядження Петренко І.П. надав чек про оплату готелю 2500 грн. та посвідчення про відрядження. Вартість проїзду в один кінець 420 грн., проте наданий був тільки один квиток зі Львова до Чернігова.

Скласти бухгалтерські проводки. Навести первинні документи та їх зміст.

 

 

Завдання 3

 

У ході перевірки ДПІ була виявлена не оприбуткована готівка в касі лікарні (354 грн.) і був нарахований штраф за порушення правил обігу готівки. На касира накладений адміністративний штраф у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що був утриманий з його заробітної плати. Неоподатковуваний мінімум – 17 грн. Готівку було оприбутковано. Скласти бухгалтерські проводки.

 

 

Завдання 4

 

Навчальному закладу державної форми власності на поточний бюджетний рік було виділено асигнувань із загального фонду бюджету 12 млн. грн. і спеціального – 2,5 млн. грн. Крім того, протягом року за надані платні освітні послуги надійшло 5,6 млн. грн, отримано спонсорські внески від іноземних установ у сумі 50000 євро (курс євро – визначити за інформацією НБУ). В кінці року залишилось невикористаними 1,5 млн. грн., які було виділено із загального фонду. Всі інші кошти було витрачено на поточні потреби діяльності навчального закладу. Скласти бухгалтерські проводки.

 

 

Завдання 5

 

Бюджетна установа отримала 145000 грн. фінансування з загального фонду державного бюджету. Також 23000 грн. надійшло як плата за послуги, що надавались населенню. 45 % всіх коштів було витрачено на виплату заробітної плати (у т.ч. нарахування до соціальних фондів). 4 % було витрачено на закупівлю матеріалів. Решта на будівництво приміщення складу. Скласти бухгалтерські проводки.