Тема 10. Логістичний підхід до обслуговування споживачів

 

1. Сутність та види логістичного сервісу

2. Технологія роботи з клієнтами

3. Організація та оцінка рівня сервісного обслуговування

4. Логістика сервісного відгуку

 

Контрольні питання до теми:

1. Розкрийте сутність сервісу в логістиці.

2. Поясніть особливості оцінки рівня логістичного сервісу.

3. Перерахуйте критерії якості логістичного сервісу.

4. Перерахуйте та розкрийте сутність технологій роботи з клієнтами.

 

Практичні завдання

 

Завдання 1

Оцініть рівень обслуговування споживачів у ресторанному господарстві м. Луцька використовуючи дані таблиці.

Таблиця. Елементи обслуговування споживачів у ресторанному господарстві

Елементи

Стислий опис

Наявність продукції

Наявність запасів продукції по відношенню до рівня попиту.  % наявності всортименту продукції.

Тривалість циклу обробки замовлення

Час від подання замовлення до отримання продукції. Звичайно вимірюється в одиницях часу і відхиленні від планової тривалості циклу.

Гнучкість системи реалізації

Спроможність системи реагувати на спеціальні або неочікувані потреби споживача. Включає здатність прискорювати і замінювати. Час реагування на спеціальні замовлення.

Інформація системи реалізації

Здатність інформаційної системи закладу реагувати вчасно і точно на запити споживача. Швидкість, точність і детальність повідомлення.

Порушення функціонування системи реалізації

Ефективність процедур і час, який необхідний для відновлення функціонування системи реалізації (наприклад, брак, скарги, помилки при складанні накладних, перевезенні).

Додаткові послуги

Ефективність надання послуг. Час та якість реагування на замовлення.