СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

 

1.      Антошкіна Л. І. Стратегічний маркетинг : навч.-метод. посіб. для ВНЗ / Л. І. Антошкіна О. П. Сологуб І. О. Тарлопов В. Ю. Фролова ; Бердян. ун-т менеджменту і бізнесу. - Донецьк : Юго-Восток, 2013. – 278 c.

2.      Балабанова Л. В. Стратегічний маркетинг : підручник. Т. 1 / Л. В. Балабанова ; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 334 c.

3.      Балабанова Л. В. Стратегічний маркетинг : підручник. Т. 2 / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 318 c.

4.      Балабанова Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств. Навчальний посібник для ВНЗ (рек. МОН України) / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна – К.: Професіонал, 2006. – 336 с.

5.      Басій Н. Ф. Стратегічний маркетинг : навч. посіб. / Н. Ф. Басій, Н. Р. Балук; Львів. комерц. акад. - Л., 2011. - 456 c.

6.      Басій Н. Ф. Стратегічний маркетинг : навч. посіб. для студентів спец. "Готельна і ресторанна справа" / Н. Ф. Басій; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Львів : Вид-во Львів. комерц. акад., 2015. - 463 c.

7.      Верлока В. С. Стратегічний маркетинг : навч. посіб. / В. С. Верлока, М. К. Коноваленко, О. В. Сиволовська ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2007. - 289 c.

8.      Гуржій Н. М. Управління стратегічним маркетингом : парадигма, інструментарій, результативність : монографія / Н. М. Гуржій. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. - 559 с.

9.      Длігач А. О. Стратегічне маркетингове управління : монографія / А. О. Длігач. - Київ : Алерта, 2014. - 271 с.

10. Клівець П.Г. Стратегія підприємства / П. Г. Клівець. – К.: Академвидав. – 2007. – 320 с.

11. Ковальчук С. В. Стратегічний маркетинг : навч. посіб. / С. В. Ковальчук. - Хмельницький : ХНУ, 2010. - 291 c.

12. Крикавський Є. В. та ін. Маркетингова інформація Підручник / Є. В. Крикавський, О. В. Дейнега, І. О. Дейнега, Л. О. Шелюк, О. А. Кратт, Р. Патора. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. - 416 с.

13. Крикавський Є. В. та ін. Маркетингова політика розподілу. Навчальний посібник / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, А. Чубала. Друге видання, зі змінами. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 260 с.

14. Крикавський Є. В. та ін. Маркетинговий менеджмент. Навчальний посібник / Є. В. Крикавський, І. О. Дейнега, О. В. Дейнега, І. Ф. Лорві. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. - 380 с.

15. Крикавський Є. В. Стратегічний маркетинг : навч. посіб. / Є. В. Крикавський, Л. І. Третьякова, Н. С. Косар; МОНМС України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-ге вид. - Л., 2013. - 255 c.

16. Крикавський Є. та ін. Маркетингова товарна політика. Підручник / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. Третє видання, доповнене і перероблене. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - 360 с.

17. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг : підручник / Н. В. Куденко; ДВНЗ Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. - К. : КНЕУ, 2012. - 523 c.

18. Кузьмін О. Є. та ін. Рекламна стратегія підприємства. Монографія / Кузьмін О. Є., Романишин С. Б., Горбаль Н. І. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2008. - 168 с.

19. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок. Стратегический и операционный маркетинг: учебник / Ж.-Ж. Ламбен. — СПб.; М.; Нижний Новгород; Воронеж; Питер, 2012. — 796 с.

20. Маркетинг: підручник / В. Руделіус, Л. Мороз, Н. Глинський та ін.; ред. упор. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова. — 2-е вид. — К.: Навч.-метод. Центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008. — 580 с.

21. Маркетинговий менеджмент: Підручник / Ф. Котлер, К.Л. Келлер, А.Ф. Павленко та ін. — К.: Видавництво «Хімджест», 2008. — 720 с.

22. Мендела І.Я. Стратегічний маркетинг: навчально-методичний посібник / Укладач: І.Я.Мендела. – Івано-Франківськ: Вид-во «Фоліант», 2012. – 102 с.

23. Могилова А. Ю. Стратегічний маркетинг : навч. посіб. для студ. ВНЗ / А. Ю. Могилова. - Дніпропетровськ : Маковецький Ю.В., 2011. - 306 c.

24. Сумець О. М. Стратегічний маркетинг : навч. посіб. Ч. 1. Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція / О. М. Сумець, Є. М. Ігнатова. - Х., 2011. - 191 c.

25. Сумець О. М. Стратегічний маркетинг : навч. посіб. Ч. 2. Маркетингові стратегії розвитку підприємства / О. М. Сумець, Є. М. Ігнатова. - Х., 2012. - 140 c.

26. Чухрай Н. І. Маркетинг інновацій Підручник / Н. І. Чухрай. - Львів: Видавництво Львівcької політехніки, 2011. - 256 с.

27. Чухрай Н. І. Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів. Монографія / Н. І. Чухрай, Я. В. Демків. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. 208 с.

28. Чухрай Н. І. Прибутковий маркетинг: взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень. Монографія / Н. І.Чухрай, А. О. Мавріна. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. - 208 с.