та в різних групах, проаналізувати правильність та корисність виконаної
роботи, відповідність поставлених оцінок (адекватність оцінювання);
- надання детальних методичних рекомендацій щодо виконання
роботи;
- надання можливості студентам виконувати творчі роботи, які
відповідають умовно-професійному рівню засвоєння знань, не обмежуючи їх
виконанням стандартних завдань.
2 ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
Зміст самостійної роботи студентів з конкретної дисципліни
визначається навчальною програмою дисципліни та робочою навчальною
програмою вивчення дисципліни.
На самостійну роботу може виноситись: частина теоретичного
матеріалу, менш складного за змістом; окремі практичні роботи, що не
потребують безпосереднього керівництва викладача.
Самостійна робота студентів забезпечується системою навчально-
методичних засобів, передбачених для вивчення конкретної навчальної
дисципліни:
• основна література (підручник, конспект лекцій викладача, навчальні та
методичні посібники);
• додаткова література (наукова, фахова, монографічна, періодична);
• методичні матеріали (методичні вказівки щодо виконання
самостійної роботи студентів).
Самостійна робота над засвоєнням навчального матеріалу з конкретної
дисципліни може виконуватися у бібліотеці, навчальних кабінетах,
комп’ютерних класах (лабораторіях), а також у домашніх умовах.
При використанні студентами складного обладнання чи
устаткування, складних систем доступу до інформації передбачаються
можливості отримання необхідної консультації або допомоги з боку
викладача.
Використання відведеного на самостійну роботу часу є справою
творчою. Добре, коли студент у процесі роботи виробляє власний стиль,
взявши в його основу наукову організацію праці. Економії часу сприяють
знання основ комп’ютерної грамотності, бібліографії, система забезпечення
обов’язковою літературою, вміння працювати з нею; уміння відрізняти
головне від другорядного в самостійній роботі; зосередженість на навчанні
всієї уваги, фізичних і моральних сил, думок і прагнень; цілеспрямованість і
раціональність виконання завдань самостійної роботи.