осі абсцис 1мм відповідає 0,5 с. По осі ординат відкладаються відстані між
стоп-лініями двох суміжних перехресть. Рекомендований масштаб по осі
ординат 1 мм відповідає 0,5 м. Умовні позначення сигналів світлофорів на
графіку КУ дано на рис. 9.2. - рух дозволено в двох напрямках по магістралі
- рух по магістралі заборонено
- рух дозволено з боку не заштрихованого поля
- проміжний такт
Рис. 9.2. Прийняті умовні позначення сигналів світлофорів
Графік КУ являє собою лінію руху лідера групи транспортних засобів
на магістралі від першого перехрестя до наступних до n-го перехрестя і від
нього назад в системі прямокутних координат «час - шлях». Рекомендується
будувати графік з першого перехрестя до подальших з початку координат.
Для цього треба перерозподілити порядок чергування перехресть знизу від
першого і вгору по порядку до n-го перехрестя.
При побудові графіка КУ необхідно обґрунтувати прийняті рішення.
Наприклад, для представленого варіанту графіка КУ потрібно відзначити
наступне. При русі від першого перехрестя до другого доцільно поміняти
першу фазу на другу, тому що вона дозволяє проїзд лідера транспортного
потоку через друге перехрестя в прямому напрямку, а при зворотному
напрямку траєкторія лідера потрапляє на першу фазу на зелений сигнал
світлофора і, отже, виключає зупинку лідера на другому перехресті.
Аналогічно по іншим рішенням.
Необхідно також зазначити, що нахил лінії траєкторії лідера залежить
від швидкості руху транспортних засобів в групі, яка в свою чергу залежить
від довжини перегону та інтенсивності транспортних потоків.