1. Вступ

Робоча навчальна програма дисципліни “Комп'ютерні технології у будівництві” є складовою частиною нормативно-методичного забезпечення навчального процесу для підготовки бакалаврів галузі знань 19 «Архітектура та будівництво», спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія».

 

2. Опис навчальної дисципліни

Найменування показників

Галузь знань, спеціальність, СВО

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів – 4

Галузь знань - 19 Будівництво та архітектура

 

Статус дисципліни: обов'язкова

Мова навчання: українська

Спеціальність – 192 Будівництво та цивільна інженерія

 

Модулів – 2

 

Рік підготовки:

Змістових модулів – 2

1-й

1-й

 

     

Семестр

Загальна кількість годин – 120

2-й

2-й

Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання - 8

 

з них аудиторних – 5

 

Ступінь вищої освіти - бакалавр

 

Практичні, семінарські

Лабораторні

75 год.

12 год.

Самостійна робота

45 год.

108 год.

 

 

Вид підсумкового контролю - залік

 

 

3. Програма навчальної дисципліни

Змістовий модуль 1. Підготовка та публікація будівельних креслень в AutoCAD.

Тема 1. Інтерфейс програми.

Тема 2. Команди редагування.

Тема 3. Штрихування.

Тема 4. Текст.

Тема 5. Блоки. Блоки з атрибутами.

Тема 6. Нанесення розмірів.

Тема 7. Публікація креслень. Підшивки.

Тема 8. Виконання комплексного завдання.

 

Змістовий модуль 2. Вертикальне планування будмайданчика в AutoCAD Civil 3D.

Тема 9. Динамічні блоки.

Тема 10. Растрові зображення.

Тема 11. Зовнішні посилання.

Тема 12. Побудова цифрової моделі місцевості в Civil 3D.

Тема 13. Вертикальне планування будмайданчика в Civil 3D.

Тема 14. Підготовка документації в Civil 3D до друку.

Тема 15. Виконання комплексного завдання в Civil 3D.

 

4. Структура навчальної дисципліни

Назви змістових модулів і тем

Кількість годин

денна форма

Заочна форма

усього

у тому числі

усього

у тому числі

л

п

лаб

інд

с.р.

л

п

лаб

інд

с.р.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Модуль 1

Змістовий модуль 1. Підготовка та публікація будівельних креслень в AutoCAD

Тема 1. Інтерфейс програми

5

2

3

Тема 2. Команди редагування

9

6

3

Тема 3. Штрихування

7

4

3

Тема 4. Текст

7

4

3

Тема 5. Блоки. Блоки з атрибутами

9

6

3

Тема 6. Нанесення розмірів

7

4

3

Тема 7. Публікація креслень. Підшивки

7

4

3

Тема 8. Виконання комплексного завдання

8

7

1

Разом за змістовим модулем 1

59

37

22

Модуль 2

Змістовий модуль 2. Вертикальне планування будмайданчика в AutoCAD Civil 3D

Тема 9. Динамічні блоки

9

6

3

Тема 10. Растрові зображення

7

4

3

Тема 11. Зовнішні посилання

7

4

3

Тема 12. Побудова цифрової моделі місцевості в Civil 3D

7

4

3

Тема 13. Вертикальне планування будмайданчика в Civil 3D

7

4

3

Тема 14. Підготовка документації в Civil 3D до друку

7

4

3

Тема 15. Виконання комплексного завдання в Civil 3D

17

12

5

Разом за змістовим модулем 2

61

38

23

Усього годин

120

75

45

 

5. Теми лабораторних занять

№ з/п

Назва теми

Кількість годин

Модуль 1

ЗМ1

Змістовий модуль 1. Підготовка та публікація будівельних креслень в AutoCAD

 

1.

Тема 1. Інтерфейс програми

2

2.

Тема 2. Команди редагування

6

3.

Тема 3. Штрихування

4

4.

Тема 4. Текст

4

5.

Тема 5. Блоки. Блоки з атрибутами

6

6.

Тема 6. Нанесення розмірів

4

7.

Тема 7. Публікація креслень. Підшивки

4

8.

Тема 8. Виконання комплексного завдання

6

Модуль 2

ЗМ2

Змістовий модуль 2. Вертикальне планування будмайданчика в AutoCAD Civil 3D

 

1.

Тема 9. Динамічні блоки

6

2.

Тема 10. Растрові зображення

4

3.

Тема 11. Зовнішні посилання

6

4.

Тема 12. Побудова цифрової моделі місцевості в Civil 3D

4

5.

Тема 13. Вертикальне планування будмайданчика в Civil 3D.

4

6.

Тема 14. Підготовка документації в Civil 3D до друку

4

7.

Тема 15. Виконання комплексного завдання в Civil 3D

12

 

Усього годин

75

 

6. Самостійна робота

№ з/п

Назва теми

Кількість годин

Модуль 1

ЗМ

Змістовий модуль 1. Підготовка та публікація будівельних креслень в AutoCAD

 

1.

Тема 1. Огляд AutoCAD та перспектив розвитку САПР. Основи  роботи з документом

3

2.

Тема 2. Робота з командами

3

3.

Тема 3. Засоби забезпечення точності побудов

3

4.

Тема 4. Властивості об’єктів

3

5.

Тема 5. Побудова простих об’єктів

3

6.

Тема 6. Побудова складних об’єктів

3

7.

Тема 7. Палітра "Центр управління AutoCAD"

3

8.

Тема 8. Налаштування середовища програми

1

Модуль 2

ЗМ

Змістовий модуль 2. Вертикальне планування будмайданчика в AutoCAD Civil 3D.

 

1.

Тема 9. Динамічні блоки

3

2.

Тема 10. Растрові зображення

3

3.

Тема 11. Зовнішні посилання

3

4.

Тема 12. Побудова цифрової моделі місцевості в Civil 3D

3

5.

Тема 13. Вертикальне планування будмайданчика в Civil 3D

3

6.

Тема 14. Підготовка документації в Civil 3D до друку

3

7.

Тема 15. Імпорт-експорт креслень між різними графічними САПР

5

 

Усього годин

45

 

7. Методи навчання та оцінювання

Навчальним планом передбачені лабораторні заняття та самостійна робота здобувачів.

На лабораторному занятті здійснюється детальний розгляд здобувачами окремих теоретичних положень навчальної дисципліни. При цьому формуються вміння і навички практичного застосування теоретичного матеріалу шляхом індивідуального виконання відповідно сформульованих завдань.

Самостійна робота здобувача є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом у час, вільний від обов’язкових навчальних занять. Самостійна робота забезпечується системою навчально-методичних засобів, передбачених для вивчення навчальної дисципліни: підручник, навчальні та методичні посібники, конспекти лекцій, методичні вказівки до виконання самостійної роботи.

 

8. Методи контролю

Форми контролю: поточний, модульний і підсумковий.

Поточний контроль передбачає оцінювання активності та знань здобувачів на лабораторних заняттях.

Поточний контроль здійснюється у вигляді усної відповіді на контрольні запитання після завершення кожної теми.

Модульний контроль здійснюється стосовно лабораторного курсу після завершення кожного з 2 модулів у вигляді письмових відповідей на контрольні тестові питання або комп’ютерного тестування.

Підсумковий контроль у формі заліку проводиться при умові проходження здобувачем усіх етапів поточного і модульного контролю. Під час складання заліку здобувачу надається можливість виконати практичне графічне завдання, що охоплює матеріал усього курсу. При цьому оцінка формується як арифметична сума балів набраних за поточні контролі протягом семестру та при складанні заліку.

 

9. Розподіл балів, які отримують студенти

Поточне тестування та самостійна робота

Підсум­ко­вий тест (залік)

Су­ма

Змістовий модуль №1

Змістовий модуль № 2

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

Т7

Т8

Т9

Т10

Т11

Т12

Т13

Т14

Т15

60

100

2

2

2

2

2

2

4

4

2

4

2

2

4

2

4

Т1, Т2 … – теми змістових модулів.

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

Сума балів за всі види навчальної діяльності

Оцінка ECTS

Оцінка за національною шкалою

для екзамену, курсового проекту (роботи), практики

для заліку

90 – 100

А

відмінно

зараховано

85 – 89

В

добре

75 – 84

С

65 – 74

D

задовільно

60 – 64

Е

35 – 59

FX

незадовільно з можливістю повторного складання

не зараховано з можливістю повторного складання

0 – 34

F

незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

 

 

10. Науково-методичне забезпечення навчального процесу

Науково-методичне забезпечення навчального процесу включає: державний стандарт освіти; навчальні плани; навчальні програми; підручники і навчальні посібники; інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять; текстові та електронні варіанти тестів для поточного і підсумкового тестування; методичні матеріали з питань самостійного опрацювання фахової літератури, інтерактивний комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни.