Анотація
дисципліни
Мета навчальної
дисципліни «Організація та розвиток власного бізнесу» –
формування у студентів системи знань у сфері організації власного бізнесу, що
здійснюється в умовах ринкової економіки та, згідно з існуючим законодавством;
ознайомлення з реалізацією підприємницьких ідей в Україні та за її межами з
подальшим використанням цього досвіду в практичній діяльності.
Завдання дисципліни полягає в формуванні загального уявлення про
власний бізнес та його соціально-економічний зміст; розкритті механізму створення власної справи; висвітленні
процесів функціонування, інфраструктурного обслуговування і забезпечення
підприємницької діяльності; формуванні
системи знань із етичних норм, властивих підприємцю; озброїти студентів
практичними навиками щодо функціонування підприємства в умовах регуляторної
політики, дозвільної системи, нагляду (контролю) у сфері господарської
діяльності, ліцензування.
У результаті вивчення навчальної
дисципліни студент повинен
знати:
- роль та значення
підприємницької діяльності для розвитку суспільного виробництва;
- особливості здійснення підприємницької діяльності в
Україні та за її межами;
- законодавчу базу,
що регулює розвиток підприємництва в Україні;
- значення провідних
напрямів та професій у підприємницькій діяльності;
- механізм створення
власної справи, методику складання бізнес-плану й аналіз діяльності
підприємств.
вміти:
- підготувати
засновницькі документи;
- розробити
бізнес-план;
- налагодити зв’язки
з установами, що забезпечують функціонування підприємств;
- на стереотипному
рівні використовувати набуті знання в практичній організаційно-економічній
діяльності.
Навчальний матеріал дисципліни структурований за модульним принципом і
складається з чотирьох навчальних модулів, а саме:
– навчального модуля № 1 «Теоретичні засади
становлення власного бізнесу».
–
навчального
модуля № 2 «Організаційне, ресурсне та фінансове забезпечення власного бізнесу».
– навчального модуля № 3 «Практичні засади
власного бізнесу».
– навчального модуля № 4 «Організація власного
бізнесу в окремих сферах».
Кожен з модулів є логічно завершеною, відносно самостійною, цілісною
частиною навчального плану, засвоєння якого передбачає проведення модульної контрольної роботи
та аналіз результатів її виконання.