МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ
УКРАЇНИ
ЛУЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ
УНІВЕРСИТЕТ
ФАКУЛЬТЕТ ЦИФРОВИХ, ОСВІТНІХ ТА
СОЦІАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
КАФЕДРА
ІНОЗЕМНОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ
ЗАТВЕРДЖУЮ Декан факультету цифрових, освітніх та
соціальних технологій ________________Галина
ГЕРАСИМЧУК «__» червня 2023 р. |
ЗАТВЕРДЖУЮ Голова
НМР ____________
Надія КОВАЛЬЧУК «__» червня 2023 р. |
РОБОЧА ПРОГРАМА
з навчальної дисципліни
«Ділова іноземна мова»
ступінь вищої освіти − магістр
галузь знань – 26 Цивільна безпека
спеціальність –263 Цивільна безпека
освітня програма – Цивільна безпека
Форма навчання |
Курс |
Семестр |
Лекції (год.) |
Практичні заняття (год.) |
КПІЗ (год.) |
Самостійна робота (год.) |
Разом (год.) |
Залік (сем.) |
Денна |
1 |
1 |
- |
45 |
12 |
93 |
150 |
1 |
Заочна |
1 |
1 |
- |
8 |
- |
142 |
150 |
1 |
Луцьк -
2023
Робоча програма складена на основі
освітньо-професійної програми підготовки магістра галузі знань 26 Цивільна
безпека, спеціальності 263
Цивільна безпека, затвердженої Вченою
радою ЛНТУ (протокол № 10 від 27
квітня 2023 р.)
Робочу
програму склала доцент іноземної та української філології, кандидат
філологічних наук Анастасія ШЕВЧУК
Робоча
програма затверджена на засіданні кафедри іноземної та української філології, протокол № 11 від 7 червня 2023 р.
Завідувач кафедри,
кандидат педагогічних наук, доцент _____________
Алла МАРТИНЮК
Розглянуто та схвалено групою забезпечення ОП Цивільна безпека, протокол № __ від «__»
__________2023 р.
Гарант ОП
кандидат технічних наук,
доцент кафедри цивільної
безпеки ___________________
Микола
РУДИНЕЦЬ
СТРУКТУРА
РОБОЧОЇ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
«Ділова
іноземна мова»
1. Опис дисципліни «Ділова іноземна мова»
Найменування
показників |
Галузь
знань, спеціальність, СВО |
Характеристика
навчальної дисципліни |
|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
||
Кількість
кредитів: 1 семестр: ECTS
– 5 |
Галузь
знань: 26 Цивільна безпека |
Статус дисципліни:
дисципліна загальної підготовки Мова навчання: англійська |
|
Кількість
залікових модулів: 1 семестр – 3 |
Спеціальність: 263 Цивільна безпека |
Рік
підготовки: 1-й. Семестри:
1-й. |
|
Кількість
змістових модулів – 4 |
Ступінь
вищої освіти: магістр |
1 семестр: Практичні:
45 год. |
1 семестр: Практичні:
8 год. |
Загальна
кількість годин 1
семестр – 150 |
|
1 семестр: Самост. роб.: 105
год. |
1
семестр: Самост. роб.: 142
год. |
7 семестр: тижневих
годин – 10, з них
аудиторних – 3. |
|
Вид
підсумкового контролю: 1 семестр – залік |
2. Мета і
завдання дисципліни «Ділова іноземна мова»
2.1. Мета вивчення дисципліни
Програма курсу дисципліни «Ділова іноземна мова» ставить завданням досягнення здобувачем
рівнів мовної компетенції, що відповідають
міжнародним стандартам, викладеним у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти та в Національній програмі з англійської мови
для професійного спілкування:
Елементарний користувач (Basic user) |
А1 – Інтродуктивний
(breakthrough) |
А2 – Середній (waystage) |
|
Незалежний користувач (Independent
user) |
В1 – Рубіжний (threshold) |
В2 – Просунутий
(vantage) |
|
Досвідчений користувач (Proficient
user) |
С1 – Автономний (effective operational proficiency) |
С2 – Компетентний
(mastery) |
Відповідно до Державного стандарту базової та повної середньої освіти від 2004 року, випускники шкіл повинні відповідати
рівню В1+.
- Практична: формування у здобувачів загальних та професійно орієнтованих комунікативних мовленнєвих
компетенції (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної) для забезпечення
їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі.
-
Освітня: формування у здобувачів мовної
компетенції (декларативні знання, вміння та навички, компетенцію існування та
вміння вчитися), необхідної у різних наукових середовищах (університет й інші
інституції), у які вони залучаються; ділової мовної
компетенції; сприяння розвитку здібностей до самооцінки та здатності до
самостійного навчання.
- Пізнавальна: залучення здобувачів до
таких академічних видів діяльності, які активізують і далі розвивають увесь
спектр їхніх пізнавальних здібностей.
- Розвиваюча: допомога здобувачам у
формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації,
зміцнення впевненості здобувачів як користувачів мови, а також їх позитивного
ставлення до вивчення мови.
- Соціальна: сприяння
становленню критичного самоусвідомлення
та вмінь спілкуватися і робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється.
- Соціокультурна: досягання
широкого розуміння важливих
і різнопланових міжнародних
соціокультурних проблем, для того щоб
діяти належним чином у
культурному розмаїтті професійних
та академічних ситуацій.
2.2. Завдання вивчення дисципліни
Основні завдання вивчення дисципліни «Ділова іноземна
мова».
Набуття
вмінь і навичок практичного володіння іноземною мовою у сфері ділової,
академічної та професійно-орієнтованої комунікації. Вдосконалення навичок читання текстів різного типу, які містять ділову інформацію. Формування вмінь та навичок письмової комунікації: ознайомити здобувачів із специфікою мови
документів; навчити
правильно складати і оформляти резюме, супровідний
лист та інші види ділових листів. Ознайомлення зі стратегією пошуку роботи;
опанування здобувачами телефонного етикету, застосування
електронних засобів зв’язку; ознайомлення з процесом проходження співбесіди, підготовка виступу на конференції у вигляді презентації.
2.3. Найменування та опис компетентностей, формування яких забезпечує вивчення
дисципліни «Ділова іноземна мова»
К 01. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Зміст уміння, що забезпечується вищеописаними компетентностями полягає у вмінні використовувати одержані знання у
професійній та академічній сфері.
2.4. Передумови для вивчення дисципліни
Для
освоєння здобувачами необхідних теоретичних та практичних знань необхідно
володіти рівнем незалежного користувача В1.
2.5. Результати навчання
Після
завершення вивчення дисципліни «Ділова іноземна мова» здобувач освіти повинен:
PH-9.
Спілкуватися іноземною мовою усно і письмово в науковій, виробничій та
соціально-суспільній сферах діяльності.
3. Програма дисципліни
«Ділова іноземна мова»
1 семестр
Модуль 1
Змістовий модуль 1. Introduction
to Business English
Тема 1. First impressions
Тема 2. Motivation
Тема 3. Work environment
Змістовий модуль 2.
Managerial Skills
Тема 4. On shedule
Тема 5. Managing projects
Тема 6. Making decisions
Модуль 2
Змістовий
модуль 3. Career Perception
Тема 7. Employees
Тема 8. Learning on the job
Тема 9. Career breaks
Змістовий модуль 4.
Business Communication
Тема 10. Communication
Тема 11. Change
Тема 12. Data
Тема 13. New business
Тема 14. Ethical
business
Тема 15. Culture
4.
Структура навчальної дисципліни «Ділова іноземна мова»
Назви змістових модулів і тем |
Кількість годин |
Контрольні заходи |
|||||||
денна форма |
заочна форма |
||||||||
Усього |
у т. ч. |
Усього |
у т. ч. |
||||||
л |
п |
c.р. |
л |
п |
с.р. |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1 семестр |
|||||||||
Модуль 1 |
|||||||||
Змістовий модуль 1 |
|||||||||
Тема 1. |
10 |
- |
3 |
7 |
10 |
- |
1 |
9 |
Опитування, завдання, обговорення |
Тема 2. |
10 |
- |
3 |
7 |
9 |
- |
- |
9 |
Опитування, завдання, обговорення |
Тема 3. |
10 |
- |
3 |
7 |
10 |
- |
1 |
9 |
Опитування, завдання, обговорення |
Разом за змістовим модулем 1 |
30 |
- |
9 |
21 |
29 |
- |
2 |
27 |
|
Змістовий модуль 2 |
|||||||||
Тема 4. |
10 |
- |
3 |
7 |
10 |
- |
1 |
9 |
Опитування, завдання, обговорення |
Тема 5. |
10 |
- |
3 |
7 |
9 |
- |
- |
9 |
Опитування, завдання, обговорення |
Тема 6. |
10 |
- |
3 |
7 |
10 |
- |
1 |
9 |
Опитування, завдання, обговорення |
Разом за змістовим модулем 2 |
30 |
- |
9 |
21 |
29 |
- |
2 |
27 |
|
Модуль 2 |
|||||||||
Змістовий модуль 3 |
|||||||||
Тема 7. |
10 |
- |
3 |
7 |
10 |
- |
1 |
9 |
Опитування, завдання, обговорення |
Тема 8. |
10 |
- |
3 |
7 |
9 |
- |
- |
9 |
Опитування, завдання, обговорення |
Тема 9. |
10 |
- |
3 |
7 |
10 |
- |
- |
10 |
Опитування, завдання, обговорення |
Разом за змістовим модулем 3 |
30 |
- |
9 |
21 |
29 |
- |
1 |
28 |
|
Змістовий модуль 4 |
|||||||||
Тема 10. |
10 |
- |
3 |
7 |
11 |
- |
1 |
10 |
Опитування, завдання, обговорення |
Тема 11. |
10 |
- |
3 |
7 |
10 |
- |
- |
10 |
Опитування, завдання, обговорення |
Тема 12. |
10 |
- |
3 |
7 |
10 |
- |
- |
10 |
Опитування, завдання, обговорення |
Тема 13. |
10 |
- |
3 |
7 |
11 |
- |
1 |
10 |
Опитування, завдання, обговорення |
Тема 14. |
10 |
- |
3 |
7 |
10 |
- |
- |
10 |
Опитування, завдання, обговорення |
Тема 15. |
10 |
- |
3 |
7 |
11 |
- |
1 |
10 |
Опитування, завдання, обговорення |
Разом за змістовим модулем 4 |
60 |
- |
18 |
42 |
63 |
- |
3 |
60 |
|
Разом за семестр |
150 |
- |
45 |
105 |
150 |
- |
8 |
142 |
|
5. Тематика практичних занять
Мета аудіювання полягає
у розвитку умінь:
- розуміти ділові висловлювання за
умови нормального та зрозумілого темпу мовлення;
- розуміти основний зміст бесіди на
ділову тему, пов’язану з відрядженням, діловими переговорами, телефонними
розмовами тощо.
Мета говоріння націлена
на розвиток навичок:
- ініціювати та підтримувати бесіду на
ділові теми;
- розігрувати рольові ситуації
професійного характеру;
- відтворення прочитаного;
- побудова текстів з опорою на ключові
слова.
Мета читання полягає у
розвитку умінь:
- розуміти розгорнуті, важкі за
структурою тексти, які написані мовою ділового мовлення;
- розуміти короткі тексти на теми,
пов’язані з професійною діяльністю;
- знаходити і зрозуміти необхідну
інформацію загального характеру в таких матеріалах, як ділові угоди, листи, короткі офіційні документи.
Мета письма націлена на
розвиток навичок:
- анотування текстів;
- укладання ділових документів та
повідомлень;
- ділового листування.
1 семестр
Модуль 1
Змістовий модуль 1. Introduction
to Business English
Тема 1. First impressions
Vocabulary: talking about first impressions, arranging a meeting, exchanging contact details, etc.
Reading: Virtual impressions.
Grammar: Present Simple and Continuous. Frequency adverbs.
Business communication: socializing, introducing yourself and others, saying
what you do.
Writing: writing your plans, routines,
contact details.
Література [1, 2, 3, 4, 5].
Тема 2. Motivation
Vocabulary: motivation at work, enthusiasm, reward, praise,
recognition, benefit, perks, positive feedback, compensation plan, insurance,
etc.
Reading: Internships.
Grammar: Questions.
Business communication: Small talks.
Writing:essay about motivating
factors.
Література [1, 2, 3, 4, 5].
Тема 3. Work environment
Vocabulary: challenging, friendly, engaging, rewarding,
collaborative, flexible, supportive, exciting, caring, busy, fast-paced,
innovative, teamwork, motivating, positive, comfortable, integrity, etc.
Reading: Workplace.
Grammar: Relative clauses.
Business communication: ending and leaving conversations.
Writing: short notes messages.
Література [1, 2, 3, 4, 5].
Змістовий
модуль 2. Managerial Skills
Тема 4. On shedule
Vocabulary: ahead of schedule, meet
the deadline, teamwork, resources , etc.
Reading: A ride that runs on time
Grammar: Present Perfect and Past Simple
Business communication: running an update meeting.
Writing: agenda.
Література [1, 2, 3, 4, 5].
Тема 5. Managing projects
Vocabulary: project, manager, executive, business leader,
timetable, schedule, skills and qualifications, etc.
Reading: Management and
Administration.
Grammar: Past tenses.
Business communication: leadership skills.
Writing: reports.
Література [1, 2, 3, 4, 5].
Тема 6. Making decisions
Vocabulary: outgoing,
rational, tactful, flexible, methodical, creative, pragmatic, impulsive,
focused on, conventional, etc.
Reading: All in the Mind.
Grammar: Countability, expressions of quantity.
Business communication: decision-making.
Writing: plans, to do lists.
Література [1, 2, 3, 4, 5].
Модуль
2
Змістовий модуль 3. Career Perception
Тема 7. Employees
Vocabulary: Describing work, rewarding, stressful, challenging, company facts, produce, specialize in, head office,
competitor, employee, etc.
Reading: Employer Gives Away Classic
Car Company to Employees.
Grammar: Conditionals.
Business communication: negotiations.
Writing: job description.
Література [1, 2, 3, 4, 5].
Тема 8. Learning
on the job
Vocabulary: learn, teacher, mentor, mantee,
funding, failure, success, result, effective, improvement, skilled, qualified,
development, etc.
Reading: Learning on the
Job.
Grammar:Posessives.
Business communication: presentations.
Writing:enquiry.
Література [1, 2, 3, 4, 5].
Тема 9. Career breaks
Vocabulary: time off, absentee, leave, holiday, legal,maternity leave, non-work, off-hours, parental leave, take something off, etc.
Reading: Taking a career break
Grammar: -ing forms and Infinitive
Business communication: Taking time off
Writing: employment history
Література [1, 2, 3, 4, 5].
Змістовий
модуль 4. Business Communication
Тема 10. Communication
Vocabulary: inpact on, bring about, limit on,
policy on, integrate into, access to, collaborate with, etc.
Reading: Communications technology.
Grammar: Prepositions.
Business communication: maintaining contacts.
Writing: instructions.
Література [1, 2, 3, 4, 5].
Тема 11. Change
Vocabulary: clear, cut down, curve, take on, temporary,
complete, in favour of, guidance, resistance, etc.
Reading: Fun Theory.
Grammar: Adjective.
Business communication: talking about change.
Writing: writing a memo.
Література [1, 2, 3, 4, 5].
Тема 12. Data
Vocabulary: data, selection, processing, graphical presentation,
analysis, survey, questionary, etc.
Reading: Customer Data.
Grammar: Numerals.
Business communication: discussing data.
Writing: describing trends.
Література [1, 2, 3, 4, 5].
Тема 13. New business
Vocabulary: carry out, come up with, solution, technology,
cutting-edge, potential, take forward, key, major, commercially-viable,
approach, etc.
Reading: The Ashden
Awords for Sustainable Energy.
Grammar: Future forms.
Business communication: presenting a product or service.
Writing: planning arrangements.
Література [1, 2, 3, 4, 5].
Тема 14. Ethical business
Vocabulary: ethics, rules, business etiquette, apology, share,
take time, responsibility, the impact, donate, reduce, polite, etc.
Reading: Our Reason for Being.
Grammar: Word formation.
Business communication: chairing a meeting.
Writing: responding the invitations.
Література [1, 2, 3, 4, 5].
Тема 15. Culture
Vocabulary: greetings, saying good bye, culture, allowed and
forbidden jestures, etc.
Reading: A Set of Personal Standards
Grammar: Modals.
Business communication: welcome speech.
Writing: invitations.
Література [1, 2, 3, 4, 5].
6. Комплексне практичне індивідуальне завдання
Комплексне практичне індивідуальне
завдання є видом індивідуальної роботи здобувача та має дослідницький характер,
виконується у процесі вивчення програмного матеріалу навчальної дисципліни і завершується
разом зі складанням підсумкового заліку з навчальної дисципліни. Виконання КПІЗ
є одним із важливих засобів підвищення якості підготовки майбутніх фахівців, які
здатні застосовувати на практиці теоретичні знання, вміння та навички з даної навчальної
дисципліни. КПІЗ оцінюється за
100-бальною шкалою. Виконання КПІЗ є одним із обов’язкових складових модулів
залікового кредиту.
Завдання виконання комплексного практичного індивідуального
завдання полягає у розробці проекту на задану тему
(на вибір здобувача).
В індивідуальній роботі здобувачі повинні показати:
-
правильне розуміння поставленого
завдання;
-
вміння працювати з літературними джерелами;
-
висловлювати свої думки стосовно
вибраної теми і робити обґрунтовані висновки на основі проведеного дослідження;
-
можливість використовувати теоретичні знання, отримані на практичних заняттях, застосовувати сучасні методи дослідження роботи з інформацією.
7.
Самостійна робота
Самостійна
робота - основний засіб засвоєння здобувачами навчального матеріалу в позааудиторний час
без участі викладача. Обсяг і зміст самостійної
роботи визначається робочою програмою та робочим планом в межах встановленого
обсягу годин із навчальної дисципліни, методичними вказівками викладача.
Самостійна
робота здобувача забезпечується системою навчально-методичних
засобів: підручниками, навчальними та методичними посібниками, монографічною літературою і періодикою, а також засобами самоконтролю
(тестами).
Навчальний матеріал, передбачений навчальним планом для засвоєння здобувачем в процесі самостійної
роботи, виноситься на підсумковий контроль поряд з навчальним матеріалом, який опрацьовувався під час проведення занять.
Самостійна
робота здобувача проводиться за такими напрямами:
І.Підготовка до практичних занять:
- вивчення теми
за рекомендованою літературою,
передбаченою списком літератури
та іншими доступними джерелами інформації;
- опрацювання завдань до практичних занять.
ІІ. Підготовка до проміжного, підсумкового оцінювання:
- підготовка до написання тестових завдань, модульних контрольних робіт.
№ з/п |
Назва
роботи |
Кількість
годин |
|
денна
форма навчання |
заочна
форма навчання |
||
1,5 семестр |
|||
І |
Підготовка до практичних занять |
|
|
1. |
Вивчення додаткового матеріалу, огляд рекомендованої
літератури, підготовка до виконання практичних завдань з поточних тем програми |
85 |
122 |
ІІ |
Підготовка
до проміжного, підсумкового оцінювання |
|
|
1. |
Підготовка до написання
тестових завдань та МКР
|
20 |
20 |
Всього |
105 |
142 |
8. Методи навчання та оцінювання
У процесі вивчення дисципліни «Ділова іноземна
мова» використовуються наступні методи навчання та оцінювання:
Методи навчання:
— словесний
метод (дискусія, співбесіда тощо);
—
практичний метод (практичні заняття);
— наочний
метод (метод ілюстрацій і метод демонстрацій);
— робота з
навчально-методичною літературою (конспектування, тезування, анотування,
рецензування,
складання реферату);
— відеометод у сполученні з новітніми інформаційними
технологіями та комп'ютерними
засобами
навчання (дистанційні, мультимедійні, веб-оріентовані
тощо);
—
самостійна робота (виконання завдань).
Методи оцінювання:
— залік;
— усне або
письмове опитування;
—
тестування;
— командні
проекти;
—
презентації результатів виконаних завдань.
Підсумкове оцінювання: залік.
Проміжне оцінювання: тестування.
Поточне оцінювання: відповіді на
практичних заняттях; участь в обговореннях і дискусіях, командних проєктах; презентація доповідей/рефератів, виконаних
завдань, організація самостійної роботи та самоперевірка за контрольними
питаннями.
9.Критерії,
форми поточного та підсумкового контролю
Оцінювання знань здобувачів здійснюється за 100-бальною універсальною
шкалою (ECTS).
Оцінка з поточного контролю визначається як середня арифметична оцінка з з поправним коефіцієнтом з практичних занять та розраховується
після проведення останнього у семестрі практичного
заняття.
Оцінка за модульний
контроль передбачає оцінювання
якості засвоєння здобувачами теоретичного та практичного матеріалу окремих змістових
модулів.
Модульний контроль здійснюється
після проведення усіх форм організації освітнього процесу в рамках змістового модуля, передбаченого робочою навчальною програмою дисципліни.
Підсумковий бал (за 100-бальної шкалою) визначається
як середньозважена величина, залежно
від питомої ваги кожного складника залікового кредиту:
1
семестр |
|
||||
Заліковий модуль1 |
Заліковий модуль 2 |
Заліковий модуль 3 |
Залік |
||
Поточний
контроль |
Модульна контрольна робота |
Поточний
контроль |
(Модульна
контрольна робота) |
КПІЗ |
(підсумкова семестрова оцінка) |
25 % |
20% |
25% |
20% |
10% |
100 % |
тиждень 1-8 |
тиждень 9 |
тиждень
10-16 |
тиждень17 |
тиждень18 |
|
Критерії оцінювання:
90–100 балів отримує здобувач вищої
освіти, який вільно володіє програмним обсягом матеріалу, виявляє і демонструє
особисті творчі здібності, вміє самостійно здобувати нові знання, демонструє
ґрунтовні знання, вміння та практичні навички; без допомоги вміє викладача
знаходить та опрацьовує необхідну інформацію, використовувати набуті знання і
вміння для прийняття рішень у нестандартних ситуаціях, переконливо аргументує
відповіді, вміє використовувати методи наукового обґрунтування власних рішень,
самостійно розкриває власні обдарування й нахили.
85–89 балів отримує
здобувач вищої освіти, який вільно володіє програмним обсягом матеріалу,
застосовує його на практиці, вільно розв'язує вправи і задачі у стандартних ситуаціях,
самостійно виправляє допущені помилки, кількість яких незначна, вміє
обґрунтувати на аргументувати свою думку.
75–84 балів отримує здобувач вищої
освіти, який вміє
зіставляти, узагальнювати, систематизувати інформацію під керівництвом
викладача, в цілому, самостійно застосовувати ї на практиці; контролювати
власну діяльність; виправляти помилки, серед яких є суттєві, добирати окремі
аргументи для підтвердження думок.
65–74 балів отримує здобувач вищої
освіти, який відтворює значну частину теоретичного матеріалу, демонструє знання
і розуміння основних положень з допомогою викладача може поверхнево
відтворювати і аналізувати навчальний матеріал, виправляти помилки, серед яких
є значна кількість суттєвих.
60–64 балів отримує здобувач вищої
освіти, який володіє навчальним матеріалом на рівні, вищому за початковий,
значну частину його відтворює на репродуктивному рівні або володіє матеріалом
на рівні окремих фрагментів, що становлять незначну частину навчального
матеріалу.
35–59 балів отримує здобувач вищої освіти, який володіє
матеріалом на рівні окремих фрагментів, що становлять незначну
частину навчального матеріалу.
0–34 балів отримує здобувач вищої освіти, який володіє
матеріалом на рівні елементарного розпізнавання і відтворення окремих фактів, елементів, об’єктів.
Шкала оцінювання:
За шкалою університету |
За національною шкалою |
За шкалою ЕСТS |
90-100 |
відмінно |
А (відмінно) |
85-89 |
добре |
В (дуже добре) |
75-84 |
С (добре) |
|
65-74 |
задовільно |
D (задовільно) |
60-64 |
Е (достатньо) |
|
35-59 |
незадовільно |
FX (незадовільно з можливістю
повторного складання) |
1-34 |
F (незадовільно з обов’язковим
повторним курсом) |
10. Інструменти, обладнання та
програмне забезпечення, використання яких передбачає навчальна дисципліна
№ |
Найменування |
Номер теми |
1. |
Мультимедійний
проектор, комп’ютер з доступом до мережі Internet, вільне програмне забезпечення |
усі |
11. Методичне забезпечення
1. Ділова
англійська мова. Методичні вказівки до виконання модульних контрольних робіт
для здобувачів другого (магістерського)
рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання /
уклад. А. М. Губіна. Луцьк : Луцький НТУ, 2019. 24 с.
2. Ділова
іноземна мова. Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів другого
(магістерського) рівня вищої освіти, усіх освітньо-професійних програм, усіх
галузей знань, усіх спеціальностей, денної та заочної форм навчання / уклад.
А.М. Губіна, А. М. Мартинюк. Луцьк : Відділ іміджу та промоції Луцького НТУ,
2021. 146 с.
3. Ділова іноземна
мова. Методичні вказівки до самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня усіх
спеціальностей денної та заочної форм навчання
/ уклад. А. М. Губіна, А.П.
Мартинюк Луцьк : ЛНТУ, 2022. 78 с.
4. Іноземна мова: Граматичний
практикум для здобувачів першого
(бакалаврського) рівня вищої освіти усіх освітніх програм, усіх галузей знань,
усіх спеціальностей / уклад. А. В. Шевчук. –
Луцьк : Відділ іміджу та промоції Луцького
НТУ, 2021. 39 с.
12. Рекомендовані
джерела інформації
Базові
5.
Hughes John, Duckworth Michael, Turner Rebecca. Business Result
Upper-Intermediate. Students Book. Oxford University Press. 2019. 155 p.
Допоміжні
6. Azar Betty Schrampfer. Understanding and using English grammar: book
to advanced students of Engl. as a second or foreign lang. 3rd ed. New York :
Longman. 2017. 512 p.
7. Gairns Ruth,
Redman Stuart. Oxford Word Skills. Upper-intermediate – Advanced. Oxford University Press. 2020. 256 p.
8. John
Eastwood. Oxford Practice Grammar
Intermediate. Oxford
University Press. 2019. 384 p.
9. Michael McCarthy,
Felicity O'Dell. English Vocabulary in
Use Upper-Intermediate.
4th Edition. Cambridge University Press, 2017. 280 p.
10. Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th
Edition. Cambridge University Press. 2019. 396 p.
11. Taylor John, Zetter
Jeff. Career Paths: Business English. Book 1. Express Publishing, 2017. 40 p.
12. Taylor John, Zetter
Jeff. Career Paths: Business English. Book 2. Express Publishing, 2017. 40 p.
13. Taylor John, Zetter
Jeff. Career Paths: Business English. Book 3. Express Publishing, 2017. 40 p.
Інтернет-ресурси
14. BBC. URL: https://www.bbc.com/
15. British Council. URL: https://www.britishcouncil.org/
16. British National Corpus (BNC). URL:
https://goo.su/7l0n
17. Free Online Talking Dictionary of English
Pronunciation. URL: http://www.howjsay.com/
18. Google Translate. URL: http://translate.google.com
19. Linguahouse. URL:
https://www.linguahouse.com/
20. Merriam-Webster Learner’s Dictionary. URL:
http://www.learnersdictionary.com/
21. Oxford Online English. FREE BUSINESS ENGLISH
LESSONS. URL: https://www.oxfordonlineenglish.com/free-business-english-lessons
22. Talk English. URL:
https://www.talkenglish.com/speaking/listbusiness.aspx